נקודת מבט אלכס
אני לא יודעת למה אבל לישון מחובקת איתה היה מדהים, לא חשבתי שאני אי פעם אשן מחובקת עם מישהי בלי שאני אשכב איתה, היא גורמת לי להשתנות, ואני אוהבת את זה.
אני קמה בבוקר, הידיים של בלייר מחבקות אותי והרגל שלה נחה עליי, כנראה שהיה לה ממש קר, אני חושבת לעצמי וצוחקת, אני מתנתקת ממנה בעדינות כדי לא להעיר אותה ומכסה אותה בשמיכה.
*כעבור כמה ימים*
אני שוטפת את עצמי, בלייר שחררה לי את כל הגב, זה היה כיף, אני מסיימת להתקלח ולובשת גינס בהיר ומכופתרת לבנה יפה
אני שמה את החגורה העדינה שלי ומכניסה את הטלפון לכיס, אני מתיישבת במיטה ״בלייר״ אני אומרת בשקט מנסה להעיר אותה ״בלייר קומי, יש לנו מה לעשות״ אני אומרת והיא פוקחת את העיניים ״קומי תתארגני, אנחנו הולכות לקניות לקנות דברים לבית״ אני אומרת והיא מתיישבת ״בוקר טוב״ היא אומרת ואני צוחקת ״אני אזמין לנו ארוחת בוקר קלילה״ אני אומרת והיא קמה לכיוון המקלחת.
נקודת מבט בלייר
אני יוצאת מהמקלחת לבושה בגינס וגופייה סקסית יפה, אני מכניסה אותה למכנס ושמה חגורה, אני לוקחת את הטלפון שלי ויוצאת לכיוון החדר.
אנחנו מסיימות לאכול ואלכס מסתכלת עליי ״מה?״ אני שואלת ״כלום״ היא אומרת ״בואי נצא״ היא מוסיפה ואנחנו מתקדמות לדלת.
אני מתקרבת לדלת של האוטו והיא פותחת לי אותה, כרגיל אני מודה לה והיא סוגרת את הדלת, היא מתיישבת ומתחילה בנסיעה.
אני ואלכס בוחרות דברים לבית והיא לא מספקיה להסתכל עליי בפרצופים מוזרים שאני לא מצליחה להבין ״מה הבעיה אלכס?״ אני שואלת כשאני מסתכלת על עציץ ״איזה בעיה?״ היא שואלת כשהיא מתעסקת בטלפון שלה ״למה את מסתכלת עליי ככה?״ אני שואלת והיא מרימה את הפרצוף שלה אליי ״אני לא מסתכלת, מה יש לך?״ היא שואלת ואני מגלגלת עיניים ״טוב״ אני אומרת ומישהו ניגש אליי ״היי״ הוא אומר ״היי״ אני אומרת וחוזרת להסתכל על הפסלים היפים ״אני מסתכל עלייך כבר כמה דקות, את פשוט נראת מהממת, אפשר את המספר שלך?״ הוא שואל ואני מרגישה יד שמחבקת אותי מאחור ״צריך משהו מאישתי?״ היא מדגישה ומניחה נשיקה על הצוואר שלי ״א..אני לא ידעתי סליחה״ הוא אומר ואני מחייכת אליו ״זה בס..״ אני אומרת אבל אלכס קוטעת אותי ״פעם הבאה אל תתחיל עם בחורות מול העיניים של הבת זוג שלהן״ היא אומרת והוא מתרחק, אני מסתכלת עליה בפרצוף עצבני ״מה?״ היא שואלת ומתנתקת ממני ״למה זה היה טוב? את רעה״ אני אומרת והיא צוחקת, ואני מצטרפת אליה ״מגיע לו״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים.
YOU ARE READING
Fake marriage🖤💍
Romanceכסף. הכל התחיל מכסף, אני לא בן אדם שמחפש אחרי כסף, אבל ביום ההוא, שהכסף מצא אותי, זה היום שהשתנו לי החיים. מכיל: *תוכן מיני(מפורט) *תוכן להטבי(לסבי) *אלכוהול/עישון ***הושלם***