פרק 10

5.2K 74 8
                                    

נקודת מבט בלייר

״התעוררת סאנשיין?״ אני שומעת את הקול של קים ופוקחת עיניים, היד של אלכס מחובקת איתי עדיין ואלפא בדיוק מתעוררת וקופצת מהמיטה ״בוקר טוב..״ אני אומרת ״שכחת שקבענו?״ היא שואלת ואני מסתכלת בשעון ״לעוד שעה״ אני אומרת ״בסדר אז הקדמתי קצת״ היא אומרת ואלכס זזה קצת ״טוב שקט, אני לא רוצה שהיא תקום מוקדם יותר ממה שהיא קמה בדרך כלל״ אני אומרת ״אני אראה אותך למטה״ אני מוסיפה והיא יורדת במדרגות, אני מנסה להתנתק מאלכס אבל היא מחזקת את האחיזה בי ״לאן? תישארי..״ היא אומרת בקול ישנוני וסקסי ״קבעתי עם קים״ אני אומרת והיא משחררת אותי ״מה השעה?״ היא שואלת ״מוקדם, תישני״ אני אומרת ויוצאת מהמיטה.



אני יורדת לבושה במדרגות וקים ואלפא משחקות ״בואי אלפא״ אני קוראת לה ושמה לה אוכל בצלחת, אני מרתיחה מים ומכינה לי קפה ״קפה?״ אני שואלת ״אני אשמח״ היא אומרת ואני מוציאה גם לה כוס ״איך עבר עלייך הלילה?, עשית כיף?״ היא שואלת ברמיזה ואנ ומגלגלת עיניים ״היא הייתה בלי חולצה, מחובקת איתך...״ היא אומרת ״נתפס לה הגב עשיתי לה מסאז״ אני מסבירה לה ומניחה את הקפה שלה לידה ״מה העצבים מותק?, הגיע זמנך החודשי?״ היא שואלת ״כן! אני אמורה לקבל ונשארו לי גלולות רק לחודש הקרוב ״ אני אומרת והיא צוחקת ״בסדר נלך להביא עכשיו ומחר תהיי חדשה כמו שאנחנו אוהבים אותך״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים ״בוקר טוב״ אלכס אומרת כשהיא יורדת מלמעלה לבושה כבר, היא נכנסת למטבח ומניחה נשיקה על הלחי שלי ״בוקר טוב יש קפה מוכן״ אני אומרת ולוקחת את הטלפון והתיק שלי ״אני יוצאת״ אני מוסיפה ומתקרבת אליה ״את פנויה היום בערב?״ היא שואלת ״כן, למה?״ אני שואלת ״סתם, אל תתכנני כלום״ היא אומרת ואני מחייכת ״איך הגב, יותר טוב?״ אני שואלת והיא מהנהנת ,אני מניחה נשיקה על הלחי שלה ומלטפת את אלפא ״ביי״ אני אומרת בחיוך ״ביי״ היא אומרת לי בחיוך ואני יוצאת עם קים.




״אתן כאלה מתוקות באמת״ היא אומרת ואני צוחקת כשאנחנו נכנסות למסעדה ״היא נראת כמו מישהי שתדאג לך״ היא אומרת ״כן אלכס היא..היא מיוחדת״ אני אומרת ומחייכת, אוי אלוהים מה יש לי, למה אני מחייכת ממחשבות עליה? ״שלום מה תרצו להזמין?״ אני שומעת את המלצר ״תגידי את לא האישה של אלכס רודריגז?״ הוא שואל ואני מחייכת ״כן..״ אני אומרת ״אני אשמח לטוסט הזה״ קים אומרת והוא רושם.




״ניפגש״ אני אומרת ״בערב?״ היא שואלת ״אני לא יכולה, אלכס אמרה לי לא לתכנן כלום״ אני אומרת והיא קורצת לי ״תהני בייבי״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים.

אני נכנסת לעבודה שלי ולוקחת את כל הדואר ״בוקר טוב אדי״ אני אומרת ״בוקר טוב בוס״ היא אומרת ואני נכנסת למשרד שלי, אני פותחת את כל הדואר ואין בו דברים מעניינים , אני מוציאה מהתיק את המסמכים שלי ״מה זה?״ אני שואלת את עצמי ורואה שאלה המסמכים של אלכס ״שיט״ אני אומרת בייאוש ולוקחת את המסמכים והטלפון שלי ״אדי אני כבר חוזרת״ אני אומרת ויוצאת מהחנות שלי.

Fake marriage🖤💍Where stories live. Discover now