נקודת מבט בלייר
״דיייי״ אני צועקת על אלכס שרצה אחריי ומדגדגת אותי ״תפסיקי לשחק איתי משחקים״ היא אומרת ואני צוחקת, היא מסתכלת על השעון ומחייכת ״מה?״ אני שואלת והיא צוחקת ״מזל טוב דולצ'ה״ היא אומרת ואני צוחקת ומנשקת אותה ״תודה״ אני אומרת והיא קמה מהספה ״לאן?״ אני שואלת והיא מחייכת.
היא חוזרת אליי וזורקת לי מפתח ״תתחדשי״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה במבט רצחני ״אני יודעת שהבטחנו בלי מתנות, אבל האוטו שלך התקלקל וכסף זה לא בעיה בשבילי את יודעת את זה, חוץ מזה, יש עוד הפתעות בואי״ היא אומרת ואני מחייכת והולכת אחריה.
אני רואה ג'יפ שחור כמו שתמיד חלמתי עליו
״אלכס...״ אני אומרת והיא מנשקת את הלחי שלי ״תודה״ אני אומרת והיא מחייכת ״בבקשה״ היא אומרת ״רציתי שתעשי את הנסיעה הראשונה שלו אבל אני רוצה שמקום שאני לוקחת אותך אליו יישאר הפתעה״ היא אומרת ״קחי״ אני נותנת לה את המפתח והיא צוחקת.
אנחנן נוסעות כבר דקות ארוכות ״לאן אנחנו נוסעות?״ אני שואלת והיא מחייכת ונכנסות לשטח ריק ״מה זה?״ אני שואלת כשאנחנו יורדות מהאוטו ״ממחר יתחילו לבנות כאן את המקלט לחיות שלך״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ״את רצינית?״ אני שואלת ״כן, אני יודעת שזה החלום שלך״ היא אומרת ואני קופצת עליה , היא מחבקת אותי וצוחקת ״אני אוהבת אותך״ אני אומרת והיא מנשקת אותי ״גם אני אוהבת אותך״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ומחייכת ״מאוד״ היא מוסיפה ואני מנשקת אותה ״באמת?״ אני שואלת ״באמת באמת״ היא אומרת ואני נותנת לה סטירה ״אח! למה?״ היא שואלת ״כמה זמן להגיד את זה בחזרה!״ אני צועקת עליה והיא צוחקת ״לא משנה העיקר שאת אוהבת אותי״ אני אומרת והיא מנשקת אותי ״חולת נפש״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה באיום ״צוחקת,צוחקת!״ היא אומרת ואני מחבקת אותה ״בואי נלך, אני רוצה לעשות אהבה עם אישתי״ היא אומרת ואני צוחקת ״אני נוהגת הפעם!״ אני אומרת ורצה לאוטו.
אני מחובקת עם אלכס כששנינו עירומות, אני מלטפת את הגב שלה והיא מסתכלת עליי בחיוך ״מה?״ אני שואלת ״אני אוהבת אותך mi corazon״ (מאמי שלי) היא אומרת ואני מניחה נשיקה על השפתיים שלה שאני כל כך אוהבת ״רק שתדעי...״ אני אומרת והיא מסתכלת עליי ״אני עדיין מחכה להצעת נישואין נורמלית״ אני אומרת והיא צוחקת ״דווקא חשבתי להתגרש ממך״ היא אומרת ואני מרביצה לה ״סתם, גם אם תרצי לא תקבלי ממני גט״ היא אומרת ומנשקת אותי ״אני אוהבת אותך״ אני אומרת ״גם אני אותך״ היא אומרת ומניחה נשיקה על הלחי שלי.
YOU ARE READING
Fake marriage🖤💍
Romanceכסף. הכל התחיל מכסף, אני לא בן אדם שמחפש אחרי כסף, אבל ביום ההוא, שהכסף מצא אותי, זה היום שהשתנו לי החיים. מכיל: *תוכן מיני(מפורט) *תוכן להטבי(לסבי) *אלכוהול/עישון ***הושלם***