פרק 6

4.8K 64 5
                                    

נקודת מבט אלכס

הבן זונה הזה, פגע בה כל כך, אני נשארתי איתה במשך כל הלילה, ועשיתי את זה בחיוך בשבילה ״אני הולכת לחפש אולי אני אמצא את השעון״ אני לוחשת לה שהיא שוכבת במיטה בעייפות ״את לא חייבת״ היא אומרת ואני מלטפת את היד שלה ״אני רוצה, תנוחי בנתיים״ אני מבקשת ממנה ומכבה את האור בחדר.

אנ יורדת במדרגות ואירן ,קלרה מרטין וג׳ספר מסתכלים עליי ברחמים ״היא נחה, אל תעשו רעש״ אני אומרת ולובשת גקט מעל החולצה שלי ״לאן את הולכת?״ ארין שואלת אותי ״אני נוסעת לחפש את השעון של בלייר״ אני אומרת ויוצאת מהדלת.






אני מחפשת ולא מוצאת בשום מקום את השעון של בלייר ״מצאת?״ אמא שלי שואלת ואני מתרוממת מהרצפה ״לא״ אני אומרת ״מצטערת״ היא אומרת ״זה בסדר, תגידי לאבא שאני לא אגיע לעבודה היום, אני אשאר בבית עם בלייר״ אני אומרת ״כמובן״ היא אומרת ואני יוצאת מהאחוזה הגדולה לכיוון האוטו שלי ומתחילה בנהיגה.

נקודת מבט בלייר

אני מרגישה עיניים שמסתכלות עליי ואני פוקחת את העיניים שלי ״מתי חזרת?״ אני שואלת כשאני רואה את אלכס על הכיסא ״לפני כמה שעות״ היא אומרת ״ואת כאן מאז?״ אני שואלת והיא מהנהנת ״את לא חייבת אלכס, אני אהיה בסדר״ אני אומרת ומתרוממת, היא קמה מהכיסא ומתיישבת לידי ״לא מצאתי את השעון, סליחה״ היא אומרת ״עשית כל מה שיכולת, תודה בכל מקרה״ אני אומרת והיא מסתכלת עליי ״רעבה?״ היא שאלת ומעבירה חתיכת שיער מאחורי האוזן שלי ״לא״ אני אומרת והיא מגלגלת עיניים ״אני אכין פיצה״ היא אומרת בחיוך ואני מחייכת גם ״טוב, אני אשמח לטעום״ אני אומרת והיא מחייכת ״את רוצה לשבת לידי? או להישאר כאן?״ היא שואלת ואני קמה מהמיטה, אני רואה שאני לבושה בתחתון וחולצה גדולה ״החלפתי לך אתמול, חשבתי שלא יהיה לך נוח בשמלה״ היא אומרת ואני לובשת טרנינג ״תודה״ אני אומרת והיא מחייכת.


אני יושבת בשיש בזמן שאלכס מכניסה את הדברים לפיצה ״פיצה של אלכס ולא הוזמנתי?״ אני שומעת את הקול של ארין ״בוקר טוב, איך את מרגישה?״ היא שואלת אותי ״אני בסדר״ אני אומרת ומחייכת ״הפיצה שלה טעימה?״ אני שואלת ״אין לך מושג כמה״ היא אומרת ואני מחייכת ״הגיע הזמן שאני אדע״ אני אומרת והיא מחייכת אליי.

אלכס מסיימת לעצב את הצורה של הפיצה ״אוהבת הרבה גבינה?״ היא שואלת ״כן!״ אני אומרת בהתלהבות ״זיתים? בצל?״ היא שואלת ״אני אוהבת הכל״ אני אומרת והיא צוחקת.

אלכס מכניסה את הפיצה לתנור ומסיימת לנקות את המטבח אחריה ״עוד מעט זה יהיה מוכן״ היא אומרת ואני יורדת מהשיש ״אני הולכת למקלחת בינתיים״ אני אומרת והיא מהנהנת.





אני יורדת מהמקלחת לבושה בשורט קצר וקפוצון ״איפה ארין? היא לא נשארה לאכול?״ אני שואלת ומתקדמת לכיוון השולחן ״לא, היא הלכה״ היא אומרת ואני מתיישבת לידה  ״בתאבון״ היא אומרת ומגישה לי משולש פיצה, אני מרימה אותו ולוקחת ביס ״וואו, זה מדהים״ אני אומרת והיא מחייכת ״את לא סתם אומרת כי לא נעים לך?״ היא שואלת ואני מגלגלת עיניים ״לא, זה פשוט הפיצה הכי טעימה שאכלתי״ אני אומרת והיא צוחקת ואוכלת איתי מהפיצה.








Fake marriage🖤💍Where stories live. Discover now