פרק 15

3.6K 63 0
                                    

נקודת מבט בלייר
*כעבור כמה זמן*

אני מרגישה שמישהו מפליק לי בישבן ״אלכס!״אני צועקת עליה והיא צוחקת ״קומי כבר!״ היא אומרת ״מה מפריע לך שאני ישנה!?״ אני מתעצבנת עליה ומתכסה ״מפריע, קומי״ היא אומרת ומעיפה ממני את השמיכה ״יואו, יואו!, אני שונאת אותך״ אני אומרת ולוקחת את השמיכה, אני יורדת במדרגות ושוכבת בספה, אחרי כמה דקות אני מרגישה משהו כבד ״קומי ממני!״ אני אומרת והיא מניחה נשיקה על הלחי שלח ״נו קומי..״ היא מבקשת בקול החמוד שלה שאני לא יכולה לסרב לו ״טוב! טוב! קמתי!״ אני מתעצבנת ומתיישבת בספה, אלה שמחייכת חיוך ניצחון ואני מגלגלת עיניים ״תכיני לי קפה״ אני מבקשת והיא מניחה נשיקה על הצוואר שלי ״את עדיין אוהבת אותי?״ היא שואלת ״לא, אני שונאת אותך״ אני אומרת והיא מסתכלת עליי בהרמת גבה ״סתם,אני אוהבת אותך״ אני אומרת והיא מחייכת ומנשקת את השפתיים שלי.




אחרי שהתעוררתי על עצמי ושתיתי מהקפה שלי ״בואי איתי לבריכה״ היא אומרת ואני צוחקת ״בעירום״ היא מוסיפה ואני מסתכלת עליה ״נו בואי״ היא אומרת ומורידה את החולצה שלה.

אלכס קופצת לבריכה עירומה ״ואם מישהו יבוא?״ אני שואלת ״תראי איזה חומה יש לך כאן, למה שמישהו יבוא״ היא אומרת ואני צוחקת ומתפשטת, אני קופצת אחריה והיא מתקרבת אליי, אני מתיישבת עליה והיא מלטפת את הישבן שלי ״בשביל זה הערת אותי?!״ אני מתעצבנת עליה והיא מגלגלת עיניים ״יש לך אישה, ואת ישנה כל היום, תבלי איתי קצת״ היא אומרת ואני צוחקת ומניחה נשיקה על השפתיים שלה ״אני אוהבת אותך קריניו״(מאמי) אני אומרת והיא צוחקת ״הספרדית שלך נשמעת סקסית״ היא אומרת ואני מחייכת ״ראית!?, אני משתפרת!״ אני אומרת והיא מלטפת את האיבר שלי ״אלכס מה את עושה..?״ אני שואלת אותה והיא צוחקת וחודרת אליי ״אלכס״ אני גונחת והיא ממשיכה ״כן אלכס!״ אני גונחת והיא מצמידה אותי לקיר ומרימה את הרגליים שלי ״אלוהים!״ אני אומרת והיא ממשיכה לחדור אליי עד שאני גומרת ״כן אלכס!״ אני גונחת והיא מנשקת את הצוואר שלי ״אני אוהבת אותך״ היא לוחשת לי ואני מנשקת אותה ״גם אני אותך״ אני אומרת והיא מחייכת.




״לא רוצה!״ אני אומרת בעצבים ואלכס צוחקת עליי ״תתמודדי, ותשלמי״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים ,אני מתיישבת עליה והיא מלטפת אותי ״אפשר לא לשלם?״ אני אומרת בפרצוף עצוב ״בסדר!, פעם אחרונה!״ היא מוותרת לי ואני מחייכת ״יש!״ אני אומרת ומנשקת אותה ״תורי״ אני אומרת ולוקחת את הקוביות, אני מטילה אותם ומתקדמת עם השחקן שלי, וכמובן נופלת על אחד מהמלונות של אלכס ״אין לי כוח למשחק הזה״ אני אומרת והיא צוחקת ״יש לי רעיון אחר..״ היא לוחשת ואני מסתכלת עליה בחיוך ״מממ, תספרי לי עליו...״ אני אומרת והיא משכיבה אותי על השטיח והמונופול נופל ״נסדר אחר כך״ היא אומרת ומנשקת את הצוואר שלי, הפעמון של הדלת קוטע אותנו ״אני אפתח״ אני אומרת ״ברור, ותשאירי אותי לסדר״ היא אומרת ״לאב יו בייבי״ אני אומרת ושולחת לה נשיקה, אני מתקרבת לדלת ופותחת אותה, אני רואה את קים ובוכה ומחבקת אותה ״מה קרה?״ אני שואלת והיא נכנסת ״אני וסאם נפרדנו״ היא אומרת בבכי ואני מחבקת אותה שוב ״למה? מה קרה?״ אני שואלת ״הוא בגד בי״ היא מספרת לי ואני מושיבה אותה בשולחן ״אני יכולה לישון פה כמה ימים? עד שאני אסיים לארוז שם?״ היא מבקשת ״ברור קים את לא צריכה אפילו לבקש״ אלכס יוצאת מהסלון ומניחה את המונופול על השולחן ״הכל בסדר?״ היא שואלת ״אם קים תרשה לספר היא תספר״ אני אומרת ״סאם בגד בי..״ היא אומרת בבכי ״מי זה?״ היא שואלת אותי ואני נותנת לה מכה ״לא עכשיו!״ אני צועקת עליה בלחישה ״אל תבכי בגללו, הוא סתם מפגר שלא יודע מה יש לו בידיים״ היא אומרת ואני מנשקת אותה ״יש לי רעיון, נקנה גלידה וחטיפים ונראה ביחד סרט, נעביר את הדיכאון?״ אני שואלת והיא מחייכת ״וטישו״ היא מוסיפה ״אלכס תלך לקנות״ אני אומרת ״אני אלך לקנות?״ היא שואלת ואני מסתכלת עליה באיום ״בטח!, כשאת אומרת את זה ככה, בטח שאני אלך לקנות, עוד משהו?״ היא שואלת כשהיא לוקחת את המפתח ״שוקולדים״ אני אומרת ״טוב״ היא אומרת ויוצאת מהדלת.







Fake marriage🖤💍Where stories live. Discover now