Gitme

144 56 45
                                    

Selam arkadaşlar öncelikle bu bölümde çalan  şarkı
-BENSİZ YAPAMA-
İlk defa multiye şarkı koymayı denedim umarım olmuştur sizi çok seviyorum keyifli okumalar :)






Güne gözlerimi muhteşem alarm sesi ile açmıştım hemen hazırlanıp okula gidecektim ki bugünün hafta sonu olduğu geldi aklıma tam geri yatacaktım ki telefonumdan gelen bildirim sesi ile telefonumu elime aldım.

Selam ben Burak telefon numaranı okul grubundan aldım, bugün davetime gelecek misiniz diye sormak istemiştim saat biraz erken oldu ama kusura bakma uyanınca cevabını yazarsan sevinirim.

Demek telefon numaramı okul grubundan almıştı ve gelecek misiniz diye soruyordu Tam Evet yazacakken Eylülü de çağırdığını unutmuştum hemen WhatsApp'a girdim ve eylüle yazmaya başladım:

Siz:Kankağğ bir bak hele buraya

EYLÜŞÜM : Efdm

Siz: 3 harf daha yazsa biryeri eksilecek sanki Allah Allah EFDM nedir ya?! Neyse konumuza dönelim, Burak gidiyormuş

EYLÜŞÜM : aa nereye

Siz: Yurt dışında okuyacakmış ve bugün birkaç kişinin olduğu veda partisi gibi birşey varmış bizi de çağırıyorlar.

EYLÜŞÜM: Kanka bizim ne işimiz var orda Allah aşkına.

Siz: Kanka valla hiç kusura bakma ben gideceğim sen de beni orada yalnız bırakmak istiyorsan bırak yani.

EYLÜŞÜM: Aslında düşününce arkadaşımız gidiyor ve onu uğurlayabiliriz tamam geliyorum.

Siz: Tamam ben yazayım "ARKADAŞIMIZA"

************************************

Siz:  Burak seni kırmayacağız geliyoruz davetine yeri ve saati atarsan seviniriz.

Burak:  Sevindim hemen atıyorum.

Siz: Neden seviniyorsun aq

Burak: Lafın gelişi söyledim.

Siz: tm

***********************************
Hemen hazırlanmaya başladım öyle özen göstermedim dolaptan elime ilk gelen elbiseyi aldım ve giydim:

***********************************Hemen hazırlanmaya başladım öyle özen göstermedim dolaptan elime ilk gelen elbiseyi aldım ve giydim:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(elbise bu şekilde)

Dudak parlatıcımı da sürdüm ve aynaya baktım, yalnız abartmayacağım diyordum ama gerçekten güzel olmuştum.

Hemen Eylülü aradım ve arabanın orada buluştuk.
Burağın attığı konuma doğru yol alıyorduk.

Yarım saat sonra :

Gelmiştik...
burası cidden güzel ve sakin bir ortamdı, girişin hemen köşesinde müzik söyleyebileceğimiz bir alan vardı ve tamda karşısında bizim masamız...

Hemen gidip Buraklara selam verdik Burak ve onun birkaç arkadaşı vardı.

Burağın gitmesine hepimiz üzülüyorduk çok değişik bir arkadaştı bazen gıcık bazen gerçekten de iyi kalpli biri tam ben bunları düşünürken sahneden müzik sesleri gelmeye başladı.

Ah yanıyor yalnız yangınım
Çok kurak kalmış toprağım
Taç bahanen gibi almış tahtını
Yok metanet yok
Yok metanet yok
Yok merhametin yok
Böyle gitme ağlarım
Sensiz geçen her günüm zaten cenaze
Her şeyimden harcadım
Şan şöhret para pul gurur hepsi bahane...

Şarkıya eşlik ediyordum sonra bir anda herkes bana döndü bende etrafa ne var dercesine bakıyordum sesim gerçekten o kadar kötü müydü?

Herkes alkışladı ben neye alkışladıklarını bile bilmeden beni sahneye aldılar herkes bana bakıyordu Eylül bana ; Sesin bu kadar güzel miydi kızım senin MaşAllahhh tüğ tü tüğ nazar değmesin dedi.

Şimdi anlamıştım şarkı mı söylemem gerekiyordu ben kesin utanırdım.

BULDUM!

Çok güzel bir şarkı söyleyecektim :)

Her gece uykuya dalmadan önce kollarımda sen...
Deli biri gibi yollarında ben sana
geri gelip dönmek istemem
Nerelere gitsem duramam yerimde kalbim seninle
Yine bile bile aşkın peşinde ama seve seve serseri oldum....

İşte burayı Burağa bakarak söyleyecektim  bunun altından ne anlam çıkarırsa çıkarsın ama onun gitmesini istemiyordum ve şarkıya devam ettim :

Gitme  sensiz yapamam..
Bir şey var, seni bana beni sana bağlayan...

Şarkıyı burada bitirdim mekandakiler beni delice alkışlıyordu, Burak hariç...

O bana bakakalmıştı sahneden inip yerime geçene kadar bakıyordu.

İnince herkes bana iltifat yağdırdı, Burak ise :

Çok güzeldi :)
Dedi.

Sağol diyebildim sadece gece devam ediyordu benden sonra birkaç müzik daha söyleyenler oldu biz yemeğimizi yedik derken Burağın gitme vakti gelmişti...

Burağın Arkadaşlarından adının Kerem olduğunu öğrendiğim çocuk Burağa; "Abi gitmiyor muyuz hadi daha valizi alıp havaalanına yetişeceğiz" dedi.

O sırada Burağın söylediği kelimeler beni şoka uğrattı :

"Gitmiyorum arkadaşlar kararımı değiştirdim"











TEKRARDAN SELAMLARRR BU YAZDIĞIM EN UZUN BÖLÜM OLDU GALİBA VE EN SEVDİĞİM BÖLÜMLERDEN BİRİ OLDU ❤️

BU BÖLÜMDE ŞARKI VE RESİM EKLEMEYİ DENEDİM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR:)

ŞU ALTTAKİ MİNİK YILDIZA BASIP OY VERİRSENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZZ:)

YORUMDA YAPMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM :)


YAŞAM AŞISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin