1. Bölüm :Tanışma

573 84 188
                                    


Merhaba Ben Zehra en büyük hayalim hikaye yazmaktı. Bunu ilk önce wattpad üzerinden gerçekleştirebileceğimi düşündüm. Umarım sizler de zevk alarak okursunuz  karakterlerimizin ismi Aslı ve Burak. Daha fazla uzatmadan hikayemize geçelim mi?
(keyifli okumalar)

O gün hava serin esiyordu,bir anda miğdem bulandı kusmaya başladım, işte tam da hikayemiz burada başladı.

Ah yine mi bu sefer gerçekten doktora gitmem gerekiyordu,hemen üstüme birşeyler geçiştirdim ve önüme gelen ilk taksiye atladım, adama hastaneye gidiyoruz dedim ve kulaklığımı takıp müzik dinledim,yaklaşık 15 dakika sonra geldiğimizi fark ettim adama ücretini ödeyip taksiden ayrıldım hemen girişteki görevlilerden sıra numaramı aldım ve beklemeye koyuldum.

Zaman geçmiyordu, sanki sıra hiç azalmamış gibiydi o sırada manyak adamın teki bana çarptı ne yapıyorsunuz beyefendi dedim saygımı bozmadan, adam umursamaz tavrıyla önüme geçmeye çalıştı bu kadar ileriye de gidemezdi ama, hemen onu geri çekip sırama yöneldim ve adını bilmediğim benim yaşlarımda olan bu çocuğa pis bir bakış yönelttim.

İçimden bir ses bu çocukla işimizin bitmediğini söylüyordu...

Bölümler yazım yanlışlarını düzeltmek için düzenlemeye alınacaktır...

İlk bölümü yayınladımm umarım hoşunuza gitmiştir oy vermeyi unutmayın❤️❤️ ufacık bir şey daha söyleyeceğim bu hikaye konusunda bana destek veren Su ve Berile burdan çok teşekkür ederim❤️🙏

YAŞAM AŞISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin