Aslı susmayı hiç sevmezdi çocukken, hep konuşur etrafına neşe saçardı.
Annesi kızına sordu : Neden susmuyorsun Aslı?
"Susmayı sevmiyorum çünkü" diye karşılık verdi ufak kız.
Şimdi ise genç kız susmayı tercih etmişti...
Susmayı sevmiyorum diyen genç kız dünyayı arkasında bırakarak ebediyen susmayı tercih etmişti...
Küçükken cıvıl cıvıl mahallede koşup oynayan genç kızın cansız bedeni yerde boylu boyunca yatıyordu, kendi istemişti genç kız, bir de çiçeklere aşağıdan bakabilmeyi kendi istemişti...
İntihar eden insanların son hallerini ve o son dakikalar içerisinde neler hissedip de neler yaşadıklarını her zaman bilmek ve anlamak isterdi, şimdi ise bizzat yaşamıştı bu duyguyu.
*Aslı'nın Burağa yazdığı mektup*
Bugün ömrümün son günü. Sizi ardımda bırakmak istemezdim. Ama yanımda gelmeyi isteyecek kadar beni seven olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Defterime bir gün son cümlelerimi yazacağımı tahmin edemezdim. Gerçi ben senin gideceğini de hiç tahmin etmemiştim. Oluyor işte, bazen hiç tahmin edemediklerin başına geliyor.
Aşk,bize bir kez gelen bir şeydir,ya tarifsiz acılara sürükler, ya da benzersiz bir mutluluğa…Kimse ikinci kez gerçek aşkı yaşayamaz,çünkü aynı acıları tekrar yaşamayı göze alamayacak kadar bencildir insan, Ben sende bunu atlattığımı sanıyordum,ama şimdi anlıyorumki,sen farklı bir şeydin Çünkü seninleyken ne bir engel vardı,ne savaşmak zorunda olduğum bir şey,nede acı.Tüm güzellikleriyle hayatımdan geçip gittin, ben seni çok sevdim Burak, kendine iyi bak benim için, gül, eğlen, aşık ol sende mutlu olmayı hak ediyorsun dolu gözlerim daha fazla yazıyı kaldıramayacak kendine iyi bak...
Durumlarımız eşitlendi değil mi sevdiğim? Artık ikimizde birbirimize gelmeyeceğiz...
Ben seni çok sevdim be Burak :) seni sevmek çok güzeldi :)
[Sezon Finali]
Ve sezon finaline geldik.. Gözüm yaşlı kalbim buruk...
Aslı hakkında : her şeyi önümüzdeki aylar yeni bölüm atinca belli olacak ama Aslı için durum iç açıcı gibi değil :) Gerçi güzel şeyler de olacak tabii ümidi kesmeyelimmm
Bu satırları okuyup beni hayallerime bir adım daha yaklaştırdığınız için çok teşekkür ederim sizleri seviyorumm <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAM AŞISI
RomansaO HASTANE SIRASINDA BAŞLAMIŞTI BİZİM HİKAYEMİZ.... "Kupa Kızım olsana?, bende senin Sinek valen olayım? " kupa kızın mı? olurum :) Bu anı bir kenara yazın, biz hastanede tanıştık ve tekrardan hastanede onun kupa kızı oldum, oda benim sinek valem...