Yok yok en son yaşadığımız o rezil olayı hatırlamayacağım diyorum yanımda put gibi dikilen Burak bu işi zorlaştırıyor,
"Naber sözlüm?"
Burak bi git Allah aşkına ya ağzımdan kaçtı gerçekten başka anlamı yoktu.
"Diyorsun?"
Diyorum.
"İyi öyle olsun bakalım"
Dedi ve ders zili çaldı, sınıfa geçmiştik, hoca o kadar güzel bir konudan bahsediyordu ki aşık olmamak elde değildi :)
"Kupa kızı Ve Sinek Valesi"
Kaç senedir hayran olduğum bir konuydu, hoca kim anlatmak ister diye sorunca tabi ki de hemen elimi kaldırdım.
"Evet Aslıcım seni dinliyoruz"
Kupa kızı ve sinek valesi şarkısının asıl hikayesi, Fransızlar tarafından bizlere armağan edilen 52 kartlık dünyanın en güzel hikayesidir…
Kupa Kızı soylulardandır, Sinek Valesi ise köylü bir kesimden Kupa kızına tutulan bir fakirdir sadece...
Kupa Kızı kartının üzerine sinek Valesi kartını koymak imkansızdır, aynı şekilde onların da aşkı imkansızdır Sinek valesinin gözünde:)
İşte hikaye de tam burada başlar. Teoman “…O güzel kupa kızıydı, sinek valesiydim ben de…” derken şarkıya derin anlamlar katar…
Siz yine de savaşmaya devam edin sinek valeleri, Kupa kızınız bir gün elbet sizin olacaktır :)
Etraftan bir alkış koptu önce, sonra da bana bakan bir çift göz gördüm, gülümsedi...
Gülümsedim :)"Aslı sözlü notuna 100 veriyorum o kadar güzel anlattın ki."
Teşekkür ederim hocam, ilgilendiğim bir konu olunca anlatmak istedim.
"Aferin Aslı oturabilirsin"
Zil çalmıştı ve okul bitti tam çıkarken biri bağırdı , dikkat et arabaaaa!
Der demez gözlerim kapandı ve boşluğa düştüm, hiçbişey hissetmiyordum uzun bir süre bu boşlukta kaldım ama gözümü açtığımda yanımda Burak vardı hemde hastane odasında...
Bana ne oldu?
"Dikkat etmedin ve araba sana çarptı."
Ohaa hayatımda ilk defa bana araba çarptı.
"Bu durumda cidden bunu mu düşünüyorsun? "
Evet?
Tam tartışmaya geçecektik ki odaya doktor girdi :
Merhaba Aslı hanım araba yaklaşık 20 santim kadar sağa gelseydi ciddi bir kırık oluşabilirdi ama şu anlık hiçbirşeyiniz yok isterseniz sizi taburcu edebiliriz.
Tabi olur, dedim ve hazırlanmaya başladık.
"Hey Aslı baksana bi "
Efendim Burak?"
"Kupa Kızım olsana?, bende senin Sinek valen olayım? "kupa kızın mı? olurum :)
Bu anı bir kenara yazın, biz hastanede tanıştık ve tekrardan hastanede onun kupa kızı oldum, oda benim sinek valem...
DIDIIDIDIRIRIRRRIMMMM HARİKA BİR BÖLÜM OLDUUUUUUU
EMEĞE KARŞILIK Bİ VOTE VE YORUM RİCA ETSEM?
BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM...
KUPA KIZI VE SİNEK VALESİ ŞARKISINI ÜSTE EKLEDİM:)
Teoman - kupa kızı ve sinek valesiKendinize iyi bakınn💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAM AŞISI
RomanceO HASTANE SIRASINDA BAŞLAMIŞTI BİZİM HİKAYEMİZ.... "Kupa Kızım olsana?, bende senin Sinek valen olayım? " kupa kızın mı? olurum :) Bu anı bir kenara yazın, biz hastanede tanıştık ve tekrardan hastanede onun kupa kızı oldum, oda benim sinek valem...