Sözlüsü?

118 32 4
                                    

Burak beni eve bırakmıştı fakat, Elis'e tekrar görüşmek için söz vermiştim en kısa zamanda  tekrardan görüşecektim,  yatağıma geçtim ve uyudum.

Sabah olunca hemen hazırlanıp okula geçtim biraz daha uyusam gerçekten geç kalacaktım ve sevgili (!) müdürümüz en sevdiği şeyi yapacaktı yani ceza verecekti...

Okula geçtim ve hemen Eylülün yanına oturdum, aslında oturamadım tam olarak, sınıfa biri girdi ve tüm kızların bakışı o kişiye doğru döndü, vay canına çocuk baya yakışklı ha,  , çocuğun bakışları bana döndü ve yanıma yürümeye başladı dur bir saniye aslında benim yanıma değil de Eylülün yanına gelmiş  bunlar tanışıyor mu lan hemen ortaya atladım : Siz tanışıyor musunuz?

İkisi de aynı anda

Biz ikiziz. dediler....

AĞZIM RESMEN 10 KARIŞ AÇIK KALDI...

Sınıfa yeni gelen çocuk pardon Eylülün ikizi mi kardeşi mi abisi mi artık neyse bana Ağzını kapat sinek girer dedi?!

Ulan Eylül bu çocuk ikizin olmasa çocuğu çok pis dövmüştüm ama neyse.

Çocuk Eylülün yerine oturdu yani benim yanıma...

O sırada Burak bana bakıyordu, bir saniye bakıyor mu dedim ben size sözümü geri alıyorum adeta gözünden ateş fışkırıyordu, hemen önüme döndüm ve hocanın gelmesini bekledim aksi takdirde Burak beni ateş fışkırtan gözleri ile yakacaktı...

Hoca sınıfa geldi ve yoklamayı almaya başladı ; bugün aramıza Eylülün ikizi olan Ege katıldı Ege kısaca kendini tanıtmak ister misin?

Tabi hocam ben Ege, tek hobim müzik.

Ege bana döndü ve memnun oldum dedi,  Bende Aslı memnun oldum dedim.


Evet gerçekten okul baya yorucu geçmişti ve bende şu an tam eve doğru yürüyordum, o sırada Burak yanıma geldi yürüdük bir süre hiç konuşmadı bende konuşmadım ama artık canıma yetti lan ben konuşmaya bayılan bir kızım konuşmam gerek, nasılsın Burak ne var ne yokk,

İyidir Aslı senden naberr.

İyi bende.

Bir süre daha yürütmüştük ki bir tane kız önümüze çıktı, Bu kız ağzını şapırdata şapırdata sakız çiğniyor o sırada da Burağa yavşıyordu Evet dövmem için bir nedenn!

Sakız çiğneyen kızdan nefret ederim (hayır tabi ki Burak'la alakası yok?)

Hoop canım dur orda dedim.

Niye duruyormuşum ki?

Niye tanımadığın insanlara yavşıyorsun? Başkası olsa seni daha beter yapardı haberin olsun.

Yavşamak mı sadece numarasını istedim canım?

Ulan seni mahfederim lan karaktersiz.

Sen bi aradan çekilsene canım ben yakışıklı ile konuşuyorum sen onun sözcüsü müsün de her lafa atlıyorsun?

Yok canım sözlüsüyüm deyip kafayı kıza koydum lan fena koydum hemde kızın burnu kanıyordu kız oradan koşarak uzaklaştı ve bende arkasından bağırdım:

UMARIM YOLDA GÖRDÜĞÜN HER ERKEĞE BULAŞMAMAYI ANLAMIŞSINDIR!

Burak bana dehşet içinde bakıyordu:

Kıza naptın lann içinden ayı çıktı resmen

Bizde öyle canım.

Canım mı? Sözlüm daha iyiiydi sanki?? dedi ve kocaman sırıttı.

OHA BİR SANİYE BEYİN DEVRELERİM ŞİMDİ YERİNE GELİYOR  BEN BUNA SÖZLÜM DEMİŞTİM  DİMİ LAN ALLAH BENİ KAHRETMESİN.





BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK OY VERİP YORUM ATMAYI UNUTMAYINNNNNN KENDİNİZE İYİ BAKIN ❤️






YAŞAM AŞISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin