Şu an içinde olduğum durumu size anlatamam... Ege, Eylül,Abim, Kerem ve Burak ile yaklaşık 10 dakikadır bakışıyoruz...
Abim Kereme bakıyor, Kerem Abime bakıyor, Eylül onlara bakıyor, Ben Ege'ye bakıyorum, Ege bana bakıyor, Burak da bize bakıyor.Bunaldım yemin ederim kimse birşey demiyecekse ben söze başlıyorum artık.
Ee niye hepimiz bakışıyoruz gına geldi yemin ederim, Eylülle iki dakika dedikodu yapacağız dedik düştüğümüz duruma bak.
Ege: Kız haklı abi
Burak : Hayır Ege sen sus, haklı
Ege: Te Allahım ya
Kerem: Ooo Eylül hanım bugün de pek bir şıksınız bakıyorum.
Allahhh buyrun cenaze namazına, Abim Keremi gebertecek...
"Hayırdır Kerem sen genelde böyle yavşak bir tip misin? hani söyle de ona göre kız kardeşimi senden koruyayım"
Obaaa Kerem bu lafın altında kalmamalı abim iyi soktu lafı.
" Merak etme Onur Efe ben senin gibi daha iki günlük tanıdığım kız için başkaları ile laf dalaşına girmiyorum."
Owshittt abim gergin.
"Söylesene kaç aydır tanıyorsun sen Eylülü?" diye sordu abim.
"Yaklaşık okul açıldığından beri"
"İyi dua et de bu son senen olmasın"
Owshittttt abim soktu lafı ve goll
"Öyle mi ya ha ha göstersene son seneyi, kimin son senesiymiş hep beraber görelim.
Artık dayanamadım ve çığlığı bastım: YETER YA YEMİN EDERİM YETER GINA GELDİ HEM BURDA BAŞ KARAKTER BENİM NİYE İKİ ERKEK EYLÜLÜN ARASINDA KALIYOR DA KİMSE BENİM İÇİN KAVGA ETMİYOR??!!
Herkes kahkahasını zor tutuyordu ve ilk gülen Ege oldu...
Niye gülüyorsunuz kardşm komik birşey mi dedim ben?
"Evet"
"Evet"
"Evet"
"Evet"
"Evet"
Yazıklar olsun püü sizin gibi arkadaşlara.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 SAAT SONRA:
"Egeeee" diye seslendim.
"Ne var güzelim"
Durdum, çok tuhaf ve güzel bir duyguydu Egenin bana güzelim demesi....
Ee şey diyecektim ben müzik söyleyelim mi, hem gitar öğrenmek istiyordum öğretmiş olursun.
"Tamam arabadan gitarı alıp geliyorum."
Tamam dedim arkasından.
EYYY ARKADAŞ GİBİ OLUP ARKADAŞ OLMADIĞIMIZ KEREM, BURAK, ABİ, EYLÜL VE TOPLANIN EGE VE BEN KONSER VERECEĞİZ.
Burağın yüzüne baktım, sanki bana kırılmış gibiydi... O sırada Ege içeri geldi.
Şarkıyı ayarladın mı Eylül?
Evet Evet birkaç tane ayarladım ilk olarak:Duman - Elleri Ellerime.
Bunu dediğim an Ege’nin gözünde anlık da olsa bir parıltı belirdi.
"Tamam hadi başlayalım"
Gitarı kucağıma aldım ve tellerine yavaş yavaş dokunmaya başladım, o sırada Egenin Eli benim Elimin üzerindeydi ve gitarı çalmama yardım ediyordu, aniden şarkıya başladı... Gözümün içine bakarak...
Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan...Bende tekrarladım,
Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan...Kolumun altında gitar, elimin üzerinde onun eli şarkıya devam ettik.
"Elleri Ellerime..." dedi.
"Gözleri gözlerime" dedim, ona bakarak.
Saçları saçlarıma
karışan bir sen olsan...Tam şarkıya devam edecektik ki bir kırılma sesi şarkımızı yarıda böldü, elindeki bardağı sıkarak kırmış olan Burak öfke içinde bize bakıyordu...
"Elin" dedim... Kesildi...
"Merak etme Aslı, kalbimde oluşan kırık kadar acıtmayacak"...
Son sözlerini söyleyerek kapıyı çarpıp gitti...
Pişman mıydım... Çok...VE.... DENGESİZ ASLI İLE BU BÖLÜM KARŞI KARŞIYAYIZ, BÖLÜM HAKKINDAKİ YORUMALARINI BEKLİYORUM SİZİ SEVİYORUMM💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAM AŞISI
RomanceO HASTANE SIRASINDA BAŞLAMIŞTI BİZİM HİKAYEMİZ.... "Kupa Kızım olsana?, bende senin Sinek valen olayım? " kupa kızın mı? olurum :) Bu anı bir kenara yazın, biz hastanede tanıştık ve tekrardan hastanede onun kupa kızı oldum, oda benim sinek valem...