1. Najbardziej chciałabym być dziennikarzem muzycznym, a po śmieci chciałabym zostać drzewkiem.
2. Takie mocne 7, 5/10.
3. Przyjaciół, moją dziewczynę Ludek_Z_Kosmosu, moje zwierzątka i cytryny.
4. Hmmm... Ciężko powiedzieć, ale jak mam mówić o przyszłość to widzę ją przy ludziach, na których mi zależy, którym zależy na mnie i którzy mnie akceptują, i robiąc coś, co lubię.
5. Oj długo by wymieniać...
6. W swojej norze, w sensie w swoim pokoju. Albo przy bliskich mi osobach, których wymieniłam w punkcie trzecim, bez cytryn i zwierząt.
7. A to zależy. Ostatnio śpię bardzo dobrze, ale nie wiem jak długo to potrwa. Dziś na przykład spałam dziesięć godzin.
8. Wiele rzeczy. Ale najbardziej ludzie i ich brak tolerancji oraz głupota.
9. Nie wyobrażam sobie, ale wizja śmierci po jakiejś szalonej orgii albo w czasie uniesienia z ukochaną osobą, pod gołym niebem, a to poprzedzone kąpielą w jeziorze, brzmi nieźle.
10. Jeśli chodzi o jedzenie - kimchi. Jeśli chodzi o inne rzeczy - palec znajomego, już mówiłam o tym wcześniej.
Nie ma polecenia o nominowaniu, ale tak, jak poprzednio, jeśli ktoś chce to proszę bardzo. No może poza Hasselblood, bo Ty masz to zrobić obowiązkowo.
Dziękuję _bielska_ za nominację, nie popełnię Twojego błędu i robię te nominacje na bieżąco.
CZYTASZ
HOT KRZYŚ i inni
FanfictionJA: Koronawirus na mózg mi pada, Ok? *** Kontynuacja ze starego profilu.