Wizja, część 1

31 2 8
                                    

*siedzi cicho na kanapie z kubkiem herbaty*

*tup tup*

*przychodzi Krzysiek z Basią*

*siadają po obu jej stronach*

KRZYŚ: Hej, co tam?

*obejmuje ją ramieniem*

KRZYŚ: Wszystko okej?

JA: Miałam wizję...

BASIA: Jaką wizję?

JA: Siedziałam z tobą, Basiu, u ciebie w domu. Był twój pies. Piłyśmy kakao truskawkowe.

BASIA: Nie wzięłabym tego do ust... Jedynie bym spróbowała.

JA: I nagle wbiło moich dwóch kolegów byłych z pałkami. Bili nas. Jeden krzyczał „STOP LESBOM”, drugi „ZAŚMIECACIE NASZ KRAJ”. My krzyczałyśmy, że nie jesteśmy parą. Ty straciłaś przytomność, a mnie przestał bić i złapał za nadgarstki. Nagle wbili Kurier K, KŁ0P0T*, Mały Kościelny Instrument**. Odciągnęli ich od nas i wyprowadzili ich. Podbiegłam do ciebie. Wrócił Kurier K i KŁ0P0T. Kurier K zaczął mnie przytulać i zabrał mnie od ciebie. KŁ0P0T dzwonił po karetkę. Przyszła moja siostra z kolegami ze swojej ratowniczej fundacji i zaczęli cię badać. Pytała, czy to z tobą tyle gadam. Powiedziałam, że tak. Okazało się, że masz złamaną nogę i lekkie wstrząśnie mózgu. Powiedziałam „historia lubi zataczać koło”, a to jest do drugiej części „zboża”. Wyszła siostra i weszła VitaminaC***. Chciałam do ciebie podejść, ale twój pies zaczął na mnie warczeć. VitaminaC powiedziała, że umierasz. Zaczęłam płakać. Nagle wszedł mój tata. Zapytał, czy coś mi się stało. Powiedziałam „nie, ale Ola...” i chciałam dokończyć, ale przerwał mi „szkoda” i wyszedł. Następnie wszedł Boguś****. Powiedział „miło mi, Boguś jestem”. I to wszystko.

*siedzą cicho, patrzą przed siebie*

***

KŁ0P0T-Oskar Tuszyński, jeden z członków duetu PRO8L3M.

Mały Kościelny Instrument-Tomasz Organek.

VitaminaC-Vito Bambino.

Boguś-Bogusław Linda.

HOT KRZYŚ i inniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz