Kouzla

14 3 0
                                    

Bouchly dveře. Já se lekla. Ale FAKT hodně." U Ódinových vousů, může přestat mlátit těma dveřma?" Snažila jsem se mluvit potichu." Nemůže." Odpověděl ve smíchu George s Fredem." Dnes si něco povíme o lektvaru lásky. Příští hodinu se ho pokusíte vyrobit sami. Dnes vám to ukážu já." Začal vyprávět. Já se podívala na ty dva. A oni si stále dělali ty vlaštovky." Hej můžu se k vám přidat?" Zaklepala jsem na Fredovo rameno. On jenom přikývl. Snažila jsem se tedy o vyrobení vlaštovky. Koukala jak ji George vyrábí a snažila jsem se o to samé." Vy tři v zádu. Co jsem říkal." Vykřikl Snape." Emmm noo já." Snažila jsem se něco rychle vymyslet." Říkal jste, že přidávání hodně mandragóry je nebezpečné." Zachlánil mě George. Já se na něj usmála a radši poslouchala Snapa. Já jsem tu první den a hned se mi povede nasrat prvního profesora kterého potkám kur- NE NIČ. No tak uběhlo asi deset minut po tom, co mě seřval Snape. A jakože to bylo docela fajn. No normálně vím jak udělat nápoj lásky. A to není možný u mě, která vypadá jakože poslouchá ale vlastně přemýšlí nad tím jak když tak uteče Àzgardský armádě kdyby mě NÁHODOU našli. Najednou mi George podal zmuchlaný papír. Já se na něho podívala nechápavým výrazem. On mi ukázal, že ho mám rozbalit a usmál se na mě. Já ho tedy rozbalila. Bylo na něm napsáno: přijď na astronomickou věž až zapadne slunce :). Přikývla jsem. A podívala se na něho s nezájmem." Příjdu." Otočila jsem se zase k profesorovi." Konec hodiny, přečtěte si stranu 145." Strčila jsem do Freda ať sebou hne. Málem spadl na zem. Vyšli jsme před učebnu. "A teď máme jakou hodinu?" Zeptala jsem se a zkontrolovala si jestli mám všechny učebnice. Protože se mi tam fakt znova nechtělo." Kouzla." Řekl George." Dobrý, mám všechny učebnice." Přerušila jsem George." Promiň, co si říkal?" Zeptala jsem se ho a usmála se na něj." KOUZLA!" Zakřičel na mě, ale ne, že by byl naštvaný." Promiň, já si kontrolovala věci." Řekla jsem a pokusila se neznít vylekaně. Protože jsem se lekla jako svi- NE. Zase jsme začali to tiché čumění na sebe a já se nemohla vůbec hnout. Nevěděla jsem co mám dělat " Tak jdeme aby jsme to stihli hodina je ve 3. patře." Řekl Fred a přerušil nás v čumění na sebe. Tak jsme šli. Zase ty schody. Bylo jich tam snad milión. To otáčivé schodiště mě vždycky tak fascinuje, ale furt je jich TOLIK. Došli jsme do 3. patra. Teď jenom stačí nenarazit do zdí a sloupů a najít třídu. A hádej co. Já nenarazila do sloupu, ale do člověka." Ježiš promiň. Já nedávala pozor. Zase." řekla jsem a pomohla mu vstát." Nevadí, jsem Oliver. Ty musíš být Dawn." Jaaaj miluju když mi říkají Dawn místo Darsy. Toto byla ironie.
" Jo jo jsem Darsy Dawn. Ale prosím říkej mi Darsy. Ještě nejsem zvyklá na jméno Dawn. Mimochodem ráda tě poznávám a ještě jednou se omlouvám." Umívala jsem se jak kretén, ale to dělám furt takže nic nového." Tak už pojď nestihnem hodinu ty potlouku." Řekl Fred George mě chytil za ruku asi naschvál za to, že jsem mu to taky udělala. Začala jsem se červenat ani nevím proč. Než jsme vešli dovnitř zahlédla jsem mezi lidma na konci chodby Lokiho. Vyděšeně jsem se otočila na George. On se na mě podíval udiveným výrazem. Zakroutila jsem hlavou abych dala na jevo jakože " tO jE jEdNo". " Jdeme, rychle nestihnem hodinu." Zatlačila jsem oba do učebny. Ještě jednou jsem se podívala na konec chodby. Furt tam stál a najednou odešel za roh. Asi mi chtěl dát najevo, že mám jít za ním. Ale já nemohla kluci mě zqtáhli do učebny.
(Zase. Jsem prostě líná vypisovat opravdu KAŽDOU hodinu. Takže tuto hodinu přeskočíme ok?) Vyšli jsme z učebny." Omluvíte mě musim jít na záchod. ( lmao taky jsem si lepší výmluvu nemohla vymyslet, že) Šla jsem tam kde jsem naposled zahlédla Lokiho i když si nemyslím, že by tam na mě čekal tak dlouho. A víš co. On tam opravdu nebyl. Najednou cejtim jak mě někdo tahá za rukáv. No schválně jestli uhodneš kdo to je..... NO VÝBORNĚ, je to Loki. " Já se o tebe tak bála a ty se ukážeš až teď? Děláš si ze mě srandu, že?" Vyjela jsem na něj. Ale obejmout jsem ho musela bylo mi po něm smutno a FAKT jsem věřila, že umřel." A ty sis jakože myslela, jen tak nechám Àzgard být a půjdu za tebou? Víš, že se snažím. Abych byl lepší jak Thor." Řekl a taky mě obejmul. ( ano opravdu jsme se dvakrát obejmuli a co? Nějakej problém. Nemyslim to špatně jo. Já vím můj humor je na úrovni dítěte který právě vymyslel svůj první špatný joke a směje se tomu jak no ok klid :D)" Hele pane nepříjemný jak to, že je pro tebe na prvním àzgardský trůn a ne já? Hmmm?" Naštvaně jsem se na něj podívala. On si to uvědomil a smutně se na mě podíval." Promiň já to tak nemyslel. Už pojď jdeme domů." Podal mi ruku." Ale já nevím jestli se tam chci vrátit. Tady mám alespoň kamarády. Na Àzgardu ne tam se se mnou nikdo nechce bavit, protože ty." Řekla jsem a podívala se jestli tam dvojčata ještě čekají. Loki se taky podival." To jsou ty tvoji kamarádi. Pojď tady nejsi v bezpečí." Chytil mě za ruku a snažil se mě táhnout pryč." Nebyla náhodou na Àzgardu vzpoura?
Já tam nechci tady se alespoň cejtím být v bezpečí. Tam ne. Mohu tu prosím zůstat alespoň do prázdnin?" Zeptala jsem se ho a vytrhla se mu z ruky. Moc se mu to nelíbilo bylo to na něm poznat. Ale pak přikývl a smutně odešel. Mě se nahrnuli slzy do očí. Ani nevím proč. Snažila jsem se to nějak zakrýt a šla za Fredem a Georgem. Asi poznali, že něco není v pořádku. Protože se mě hned zeptali. "Jsi v pohodě? Něco se děje?" Já se usmála." Nene, nic všecho je v pořádku. Jaká je další hodina?" Zeptala jsem se. Fred ukázal na schody." Zase schody jo.. ok no." Fred šel první." Až po vás madam." Řekl George a uklonil se." Co děláš?" Zeptala jsem se ho a začala se smát. Šla jsem tedy před něj.

Další kapita je tu lol. A je dokonce desátá. No nene. No takže tu už byl zase Loki. Nevím co napsat dál so čuss. 

I don't feel safe thereKde žijí příběhy. Začni objevovat