~Gappy/Josuk8~

407 15 0
                                    

                                 -bevezető-
A Higashikata család és a tiéd jó kapcsolatot ápoltak egymással. A két család Morioh két leggazdagabbja közé tartozott.
                                   -jelen-
Épp egy kisebb össze jövetel zajlott a két család között egy vacsora keretében a Higashikata házban. Egyszer csak egy idegent véltél felfedezni, azt gondoltad biztos ő is a személyzethez tartozik amíg Norisuke-san meg nem szólalt.
-Be szeretném nektek mutatni a legújabb család tagunkat. Ő itt Higashikata Josuke.- azzal a 195 cm-es óriás elő lépett és bemutatkozott a családodnak.
-Szia Josuke vagyok!-mosolygott rád kedvesen miközben kezet fogtatok.
-Szia [y/n]!-mosolyogtál vissza rá.
El is kezdtetek enni, amikor véletlen Josuke kiöntötte a vizét ami szerencsétlen módon rajtad landolt. Heves bocsánat kérések keretében próbálta feltörölni a vizet amit kiöntött.
-Hadjad Josuke majd Kei feltörli, inkább segíts [y/n]-nak/nek.-mondta Norisuke.
Ezután Josuke és te elmentetek a mosószobába hogy kezdjetek valamit a ruháddal.
-Meg kéne szárítani.-célzott arra, hogy vedd le felsődet.
-Nem szeretném így levenni.
-Hogy érted, hogy így?-értetlenkedett.
-Hát....
-Van egy polóm ha szeretnéd... oda adhatom.
-Rendben.- amíg elment a szobájába te elkezdtem levenni a polód mivel volt rajtad egy pulcsi így vissza tudod venni míg Josuke vissza nem ér.
-Itt a- Mondta volna de te éppen egy szál melltartóban álltál.
-Köszi.- te gyorsan ki kaptad a kezéből a ruhadarabot és rá csuktad az ajtót. Miután felvetted a pólót vissza mentél enni.
                               -Time skip-
Éjszakára a Higashikata házban maradtatok. Mindenkinek meg volt a saját helye csak a tiéd nem. Nem akartál Joshu-val aludni hiszen eléggé perverz egy alak, Daiya-chan pedig alig lát nem akartál útban lenni neki. Utolsó lehetőségnek maradt Josuke. Úgy gondoltad egy éjszakát kibírsz egy újdonsült ismerősöd mellett. Így hát bementél a szobájába és megkérdezted.
-Szia Josuke! Kérdezhetnék valamit?
-Szia! Persze.
-Öhm nem aludhatnék itt? Persze ha téged nem zavar nem akarok a terhedre lenni.
-Rendben. De hogyhogy nálam?
-Hát nincs nagyon kedvem Joshu-val aludni, Daiya-channak meg csak útban lennék.
Ő csak hümmögött és elment lezuhanyozni. Mivel te már pizsomában voltál befeküdtél az ágyba és amilyen álmos voltál egyből elaludtál.

                                   -Reggel-

Arra ébredtél hogy tested Josuke-én van. Nagyon megijedtél, majdnem felsikítottál. Josuke erre fel is ébredt
-Jó... jó reggelt!-mondtad zavartan. Még mindig a mellkasán.
-Jó reggelt! Mi a baj?- kérdezte kómásan.
-Hát.... Öhmm...... Csak nem így aludtam el és megijedtem, hogy nem otthon vagyok. Egyébként hogy kerültem rád?
-Nem szeretem ha nincs valami nyomás rajtam miközben alszok és mivel te előbb elaludtál így muszáj voltam valahogy megoldani.
-É.. Értem.
-Zavar?
-Nem... mármint.- fel ültél. Josuke is hirtelen fel akart ülni, de ahogyan ült fel nem vett észre és a száját a tiedre helyezte. Legalább öt másodpercig voltatok így amikor elváltatok egymástól.
-Bocsánat- mondtad.
-[y/n].
-Igen?
-Nem emlékszem milyen.
-Mire gondolsz?
-A csókra.
-Ezt hogy érted?- Azzal az ajkait a tiedre helyezte. Először meglepődtél de viszonoztad a csókot.
-[y/n] Én nagyon megkedveltelek.
-É...
-Szeretlek-félbe szakított.
Szoros ölelésbe vont téged amit szintén viszonoztál.
-Én is szeretlek Josuke.
————————————————————————
Remélem tetszett ez a chapter. Ez életem első oneshotja szóval nem lett valami jó, de tanácsokat szívesen elfogadok.🥰

JJBA oneshots(kérések:nyitva)Where stories live. Discover now