~Kakyoin~

404 18 1
                                    

A neved Kujo [y/n], a bátyád Kujo Jotaro. Te is crusader vagy,  így te is Afrikába mentél a többiekkel. Pontosabban Avdol-lal, Polnaref-fel, Joseph-fel, Jotaro-val és Kakyoin-nal. Mindenkivel jó kapcsolatot ápoltál. Éppen Szingapúrban jártatok.
Te Anne-vel osztoztál egy szobán. Egymás múltjáról beszéltetek amikor kopogást hallottatok az ajtó felöl.
-Igen?-nyitottál ajtót és megláttad bátyjádat és Kakyoin-t.
-Polnareff előbb telefonált hogy van egy ellenséges stand úgyhogy most megyünk Joestar-sanék szobájába beszélni. Te jössz?-kérdezte Kakyoin.
-Igen. Anne-vel mi lesz?
-Anne te maradj itt és ne nyiss senkinek ajtót amíg vissza nem jövünk rendben?
-Rendben.
El is mentetek a szobához.
-Jiji mi történik?-kérdezte Jotaro.
-Nem tudom, már csak Polnareffre várunk.- ahogy kimondta Polnareff be is lépett a szobába tiszta véresen.
-Na végre hogy itt vagy most meg kell beszélnünk hogy győzzük le az ellenséges standet.-mondta Joseph
-Szerintem arra már nem lesz szükség.-feleltél Polnareffet nézve.

-Time skip-
Kakyoin lehívott a medencéhez mivel Jotaro és Anne elmentek megvenni a jegyeket a vonatra. Átöltöztél fürdőruhába és magadra csavartál egy törülközőt. Épp léptél volna ki az ajtón ami neki ment valaminek vagyis inkább valakinek. Kakyoin volt az.
-Bocsánat Kakyoin nem akartam.
-Semmi baj nem kellett volna itt álljak.-fogta orrát.
-Tényleg sajnálom.
-Semmi baj, inkább gyere menjünk le.
-Rendben.
Le is értetek amikor megláttál egy fagyis pultot teli csomó ízű fagyival.
-Kérsz?-kérdezte Kakyoin aki észrevette hogy a pultot bámulod.
-Nem hoztam le magammal pénzt.-néztél rá.
-Nem baj, gyere!-maga után húzott miközben fogta a kezed.
-Jónapot milyet adhatok?-kérdezte az pultos.
-Hmmm... Én cseresznyéset kérnék és ha lehet cseresznyét a tetejére.-mondta Kakyoin.
-Persze és maga hölgyem?-kérdezte miközben oda adta Kakyoinnak a fagyiját.
-Én [k/í](kedvenc íz) szeretnek cseresznyével kérem!
-Tessék.
Ezután leültetek egy padra és elkezdtétek nyalogatni(😏) a fagyit. Kakyoin egyszer csak fogta a cseresznyédet és megette. Mérgesen rá néztél és elvetted az övét.
-[y/n] van valami az arcodon.
-Hol?-kérdezted teli szájjal.
-Itt.-mondta és azzal megcsókolt.
Mosolyogva dőlt vissza amikor te észre vetted hogy elvette a cseresznyédet. Egyből heves csók csatába kezdtetek a cseresznyéért. Végül te győztél. Kakyoin szomorúan nézett le a földre.
-Majd legközelebb sikerül.-mondtad és adtál egy puszit az arcára.
-[y/n] ha ennek vége eljössz velem egy randira?-kérdezte teljesen elpirulva.
-Persze Kakyoin.
Ezután szoros ölelésbe vont téged.
-Na mehetünk fürödni?
-Igen menjünk!-felelte mosollyal az arcán.
———————————————————————
Sziasztok! Hát ez elég rövidke lett de remélem tetszik. Lehet hogy vannak benne olyan dolgok amik eltérnek az animétől de megpróbáltam mindent jól leírni. Ez az egyik kedvenc részem a 3. évadból persze Kakyoin miatt is.

JJBA oneshots(kérések:nyitva)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon