Sziasztok!❗️Lemon rész, fel van tüntetve hol kezdődik❗️Az olvasó karakter is Joestar, Johnny húga. Nem tudom már, hogy hol de valahol olvastam, hogy Gyro utálja a nőket mivel mindig hátráltatják őt. Nekem ez megtetszett szóval bele írtam ebbe a oneshotba!
@Daemonboi kérésére, remélem tetszik neked!
Jó olvasást!
———————————————————————
Gyro után vágtattál lovadon,[lovad neve]-n. Már láttátok a cél vonalat. Diego valami cselt próbált használni rajtad. Szerencsédre ezt hamar észrevetted. Kitértél előle. Ennek a cselekedetnek eredménye az volt, hogy Dio kis csele Gyro-n lett végrehajtva. Ezzel a fiú mögéd és Dio mögé került.Végül Dio lett az első te pedig a második. Utánad jött Pocoloco aztán Johnny. Gyro az ötödik helyen végezte.
Johnny és te egy fa aljában ültetek a következő futamról tárgyalva. Láttad ahogyan az olasz fiú is közeledik felétek. Eléggé mérgesnek tűnt.
-Mi a baj?-kérdezted kedves hangon.
-Nekem ne jó pofizz, vajon mi a baj? Kitértél előle így végeztem az ötödik helyen.-üvöltött rád.
-Mi mást tudtam volna csinálni?!-háborodtál fel.
-Haszontalan vagy! Legalább szólhattál volna, hogy készül valamire!
-Hogyan szóljak? Meg sem hallottad volna!
-A te hibád az egész!-fordult sarkon és ment lovához.
-Legközelebb ne csak magaddal foglalkozz és aztán talán tudok neked szólni vagy jelezni!-üvöltöttél utána.
-[y/n] nyugi biztos nem gondolta komolyan!-nyugtatott bátyád.
-Seggfej!-motyogtad magadban.Amióta ez történt nem beszéltetek egymással. Csak Johnny-hoz beszéltetek. Ha véletlen egyszerre szólaltatok volna meg mindkettőtök próbálta túl üvölteni a másikat. Johnny ezt már nagyon megunta de szegény nem tudott veletek mit kezdeni.
-[y/n] nem eszel? Rég ettél.-nézett rad aggódva bátyád.
-Nem.-dünnyögted.
-Biztos?
-Azt mondtam, hogy nem akkor nem!-mentél el sátradba. Még mindig megvoltál sértődve. Szerencsétlen Johnny kapta a legtöbb hideget. Nagyon idegesítő volt állandóan két fele beszélni.
-Megyek alszok!-mondta Gyro.
-Rendben! Én még fent maradok egy picit, őrködök.-a magasabbik csak bólintott egyet.Az előző incidens óta eltelt 1 hónap. Most egy kisebb város félében szálltatok meg. Te és Johnny egy szobában mivel kevés volt a szoba és az összes versenyzőt itt szállásolták el.
-[y/n], megszeretnélek kérni valamire.-kezdett bele.
-Mondd!
-Kérlek hagyd abba ezt a gyerekeskedést! Semmi értelme, hogy nem szóltok egymáshoz! Ezzel nem lesz semmi sem jobb ugye tudod?-egy kicsit elgondolkoztál de hamar belekezdtél.
-Amíg így viselkedik velem biztos, hogy nem.
-[y/n]!
-Nem érdekel! Nincsen semmi indítéka, hogy ilyen legyen velem.
-A múltja miatt.-suttogta.
-Nem értem.
-A múltja miatt ilyen! Egyszer azt mondta nekem, hogy utálja a nőket mert mindig megnehezítik az életét.-nézett szemedbe.
-De én semmi rosszat nem tettem vele!
-Tudom, de ha ő ezt így látja nem tudsz rajta változtatni!
Ezután mindketten le feküdtetek aludni."Vajon engem is utál? Én nem csináltam vele semmi rosszat! Mindig segítettem neki amiben csak tudtam!"kezdtél el sírni annak tudatában, hogy a fiú akit szeretsz lehet, hogy utál téged. Hamar álomba sírtad magad.Reggel hangos ajtó dörömbölésre keltél. Láttad, hogy Johnny-t még nem ébresztette fel a hangos zaj. Felkeltél ágyadból és az ajtó felé vetted az irányt. Ahogyan kinyitottad azt egy 180 centis fiúval néztél farkas szemet. Ujjával rámutatott Johnny-ra. Hátra nézve meg húztad a vállad.
-Tsk...-hagyott egy nagyobb szünetet.-Gyere enni valamit!-mondta ki neked végre első szavait. Válaszként hümmögtél egyet.Felöltözve lementél a konyhára (tudjátok mint az ilyen táborokban). Amint láttad Gyro épp valamit reggelit csinál magának. Készíteni akartál magadnak is valami reggelit. Belenéztél az összes szekrénybe de semmi. Végül nem tudtál magadnak semmit sem csinálni. Gondoltad majd ha elmentek egy nagyobb városba bemész majd egy boltba.
Gyro az asztalnál ült és evett. Mivel nem volt jobb dolgod így leültél vele szembe de véletlenül sem néztél rá. Oldalra néztél egész végig.
-Kérsz?-nyújtott feléd ételéből egy darabot.
-Nem szeretek bele enni mások ételébe!-még mindig nem néztél rá.
-Vedd már el! Vagy talán éhen akarsz halni?-rakta kezedbe.
-Kö... köszönöm!-suttogtad.
-Edd meg míg meleg!-mondta.Azóta sokkal jobb a kapcsolatotok de még mindig nem a legjobb. Valami még hiányzik és ezt mindketten érzitek.
-Hey Joestar-ok! Mostmár jó lenne megállni mindjárt besötétedik.
-Rendben!-mondtátok. Míg a fiúk felállították a sátrat te vadászni mentél. Sok mindent nem fogtál csak kettő nyulat.
-Srácok csak kettő nyulat tudtam levadászni! De én amúgy sem vagyok nagyon éhes szóval meg ehetitek!
-Neked is kell enned valamit!-mondta bátyád.
-Nekem most nem kell semmi!-jelentetted ki.
-Hát legyen!Johnny miután jól lakott elment a sátratokba (ugyanis csak 2 sátor volt) és lefeküdt aludni.
-Hey [y/n]! Ezt edd meg!-nyújtotta feléd az egyik sült nyúl lábat.
-Neked több szükséged van rá! Hiszen én úgyis hasztalan vagyok!-suttogtad utolsó mondatod. Sosem voltál valami szerencsés. Ez most sem volt másképp. Gyro ezt is hallotta.
-Figyelj, megbántam már, hogy ezt mondtam neked! Tényleg nagyon sajnálom!
-Miért beszélsz velem így?-erre a mondatodra csak csodálkozva nézett rád-Johnny azt mondta utálod a nőket. Velem miért beszélsz ilyen, hogy is mondjam... kedvesen?-ő erre csak sóhajtott egyet. Tekintetét a csillagokkal teli égre szegezte.
-Te vagy az egyetlen akit eltudok viselni.-motyogta orra alatt annyira, hogy te is halld.
-Ezt, hogy érted?-néztél rá kíváncsian.
-[y/n] amióta meg láttalak azóta tetszel nekem. Nem tudom mi ütött belém mikor leordítottalak csak téged féltettelek. Nem akartam, hogy bajod essen. Nagyon féltem attól, hogy egy másik fiú akár Diego megszerez magának. Johnny-tól is félek. Nem tudom mit mondana ha meglátna téged az én karomba.-nézett rád.-Szóval most nyugodtan utasíts vissza engem.
-Gyro!-suttogtad magad elé.
-Jó mindegy. Jó éjt!-állt fel helyéről. Te viszont keze után nyúltál. Le húztad magadhoz pont annyira hogy megtudd puszilni arcát.
-Gyro, én is szeretlek!-válaszként száját tiédre tapasztotta és heves csókba hívott téged.
-Ha tudnád mióta vártam, hogy ezt halljam a szádból [y/n]!
-Nagyon szeretlek!-innentől lemon-
Felkapott ölébe és úgy vitt be téged sátrába. Pólód alját megfogta.
-Szabad?-nézett szemedbe.
-I.. igen!-mondtad szégyenlősen. Ahogyan belegyeztél Gyro megszabadított téged minden ruhádtól. Kezével derekadat simogatta miközben szájával kisebb nagyobb foltokat hagyott rajtad.
-Szerétnél látni egy új trükköt?-kérdezte. Te erre csak bólintottál egyet. Ő elő vette az egyik steel ballt(remélem nem baj ha nem fordítom le hülyén hangzana) és a csiklódhoz helyezte. Elkezdte forgatni. Két ujját közben beléd helyezte.
-Ahhh... Gy... ro!-nyögtél hangosan.
-Tudtam, hogy tetszeni fog neked!
Szájával mellbimbódat nyalogatta és harapdálta.
-Gyro csináld... most!
-Ohh szóval azt is szeretnéd? De mohó vagy!-amint befejezte mondatát már ő is meztelen volt. Először elkezdett kínozni téged.
-Mondd mennyire szeretnéd?-suttogta füledbe.
-Gyro.... ne kínozz! Tudod jól.... hogy nagyon!-ahogyan befejezted mondatod ő már benned is volt.
-Gyro gyorsabban!-vezetted kezedet szőke tincseibe.
-Nagyon mohó vagy ma!
-Ahhh!-nem tudtál mást csinálni csak nyögni és sóhajtani. Egyre gyorsabban mozogtatok. Labdáját vissza tette oda ahol előbb volt. Megint elkezdte azt forgatni. Ezzel belőled kiváltva egyre nagyobb nyögéseket. Végül majdnem hogy egyszerre értetek a csúcsra. Gyro mellkasába szorított téged mintha valaki elakarna téged venni tőle.
-Legközelebb neked kell mutatnod trükköket!-mondta.
-Rendben!-aludtál el karjai közt.Másnap reggel Johnny már rég ébren volt és már reggelit is csinált.
-Jó reggelt!-jöttetek ki egyszerre a sátorból.
-Jót!
-Csináltál reggelit?-kérdezted.
-Igen, de ha lehetséges egy hónap múlva ne feküdj le velem is!-nézett rad flegmán. Te a vörös összes létező árnyalatát felvetted.(Part 1-2 reference 😅)
-Jó... jó!-bújtál el mostmár barátod mellkasába.
-Ha az irigység fájna Johnny barátom!-nevetett Gyro.
BINABASA MO ANG
JJBA oneshots(kérések:nyitva)
FanfictionJoJo's Bizarre Adventures oneshots magyarul, mivel nem nagyon látok ilyeneket magyarul.