~🍋Giorno🍋~

338 10 0
                                    

Sziasztok! Ez egy lemon oneshot viszont fel van tüntetve honnan kezdődik.❗️Part 5 spoiler❗️ Remélem élvezhető! Jó olvasást!
———————————————————————
Mikor Bruno bemutatta nektek Giornot tudtad, hogy nem egy rossz ember. Szőke fürtjei ahogy vállára omlottak nagyon jól néztek ki. Zöld szemei nyugodtnak tűntek. Hamar közös hangra találtatok. Azóta már ő lett a maffia vezér te pedig a barátnője. Téged nem engedett a maffiában tevékenykedni még akkor sem ha nagyon nagy segítség lettél volna számára.

Egy nyári este volt. Giornoval munkájából adódóan keveset voltatok kettesben. A mai nap sem telt másképp. Giorno egésznap kint volt a városban míg te otthon maradtál a kúriában. Nem nagyon tudtál semmit sem csinálni. Csak unatkoztál és néha néha festettél. Giorno mindig is szerette ha festesz neki valamit. Minden egyes festményedet kiakasztotta a nappaliba vagy az étkezőbe ahol mindenki láthatta, mondván mindenkinek látnia kell tehetségedet. Az ágyon feküdtél mikor hangot hallottál kintről. Két kopogás az ajtón.
-Tessék!-kiáltottad, hogy az ajtó másik felén is hallják.
-Az úr haza érkezett.-mondta az egyik bejárónő. Ahogyan ezt meg hallottad kipattantál az ágyból és lementél a lépcsőn. Egy fekete öltönyben állt az ajtónál rád várva.
-Szívem! Vegyél fel egy ruhát kimegyünk valamerre.-mondta és homlokon puszilt.
-Rendben, de hova megyünk?-kérdezted.
-Meglepetés.-mondta te hamar felfutottál és átöltöztél.

-Ez így jó lesz?-kérdezted a [k/sz] ruhának szoknyáját meg pördítve.
-Nagyon szép vagy!-csókolt meg.
Mikor beültetek a kocsiba a sofőr elkezdett menni. Még mindig nem tudtad merre mentek de bíztál Giornoban. Érezted, hogy megáll a kocsi. Ahogyan kinéztél egy nagy, drágának tűnő éttermet láttál magad előtt.
-Csak utánad!-nyitotta ki az étterem ajtaját Giorno.
-Ez nagyon szép.-mondtad neki.
-Örülök, hogy tetszik.-mondta. Az őrök utánatok mentek.

Miután megvacsoráztatok elmentetek egy parkba. Egy szökőkúttal szemben álltatok mikor Giorno megszólalt.
-Emlékszel mennyi mindent éltűnk át ketten?-ölelt meg téged szorosabban.
-Igen, emlékszem.-mondtad mosollyal az arcodon miközben felnéztél rá.
-Olyan jók voltak azok az évek.-nézett le rád ő is mosolyogva.
-Szeretlek Giorno!- ő válasz helyett csak megcsókolt.
-[y/n] szeretnék kérdezni valamit.-mondta.
-Kérdezz csak!- ahogyan ki mondtad kicsit arrébb húzódott tőled és elkezdett zsebében kutakodni. Mikor megtalálta amit keresett egy tiara volt a kezében.(nem tudom, hogy fért el benne de na)
-Tudom, hogy nem ezzel szokás megkérdezni, de mivel te a hercegnőm vagy ezzel kérdem. Hozzám jönnél feleségül?-kérdezte.
-IGEN! IGEN! IGEN!-könnybe lábadt szemmel válaszoltál neki. Ő fejedre helyezte a tiarát és hosszú csókba vont.
-Ha tudnád meddig vártam erre!-mondta.

                             -innentől lemon-

Miután mindennek vége lett haza mentetek. Mindketten lefürödtetek és bebujtatok az ágyba. Fejed Giorno mellkasán pihent.
-Egyszer eltölthetünk ketten egy napot?-kérdezted.
-A mai nap is kettesben voltunk nem?
-De úgy értem, hogy csak kettesben.-emelted ki az utolsó kettő szót.
-De nem szeretném, hogy bármilyen bajod essen.-mondta.
-Kérlek szépen!-mondtad boci szemekkel rá nézve.
-Lehet róla szó.-zárta le a beszélgetést.
Lehunytad szemeid mikor érezted, hogy nyakad kezdte el csókolgatni. Gyorsan föléd került.
-Giorno?!
-Halkan, nem akarod, hogy meghalljanak ugye?-kérdezte. Már kulcscsontodnál tartott csókjaival. Keét lentebb vezette és bele markolt a fenekedbe. Belesóhajtottál csókotokba. Pólóddal kezdett el játszani amit egyszer csak egy nagy mozdulattal lekapott rólad. Melleidet kezdte el masszírozni kezeivel. Hangos nyögésekben törtél ki. Kezeivel alsó neműdet próbálta levenni te viszont meg állítottad.
-Mi a baj?-kérdezte. Válasz helyett levetted ruháit. Boxerét is levetted ezzel láthatóvá téve férfiasságát. Gyorsan megfordítottad az állást ő volt alul. Péniszét kezedbe véve vetted szádba makkját. Először puszilgatni kezdted azt. Végül teljesen be kaptad. Ahogy fel-le haladtál Giorno egyre nagyobbakat nyögött. Kezét hajadba túrta. Mikor már majdnem elment megszólalt.
-Állj... állj meg.-nyögött nagyokat.
-Miért?-kérdezted. Giorno magá ála  gyűrt téged.
-Mert benned akarok elmenni.-felelte sármos hangon.
Hamar beléd lökte magát. Nem óvatoskodott, gyorsan mozgatta csípőjét.
-Gio... Giorno én mindjárt!-nyögtél hangosan.
-Tudom én is.-majdnem hogy egyszerre értétek el a gyönyört. Giorno melléd feküdt és mellkasába húzott, így aludtatok el.

JJBA oneshots(kérések:nyitva)Onde histórias criam vida. Descubra agora