Sziasztok!❗️lemon oneshot❗️Szeretem azokat a oneshotokat ahol Risotto figyelmesebb szóval ezt is így írtam meg! Ja és nem tudok olaszul.😳 Az Amore mio tudtommal szerelmemet jelent(rá gugliztam).
@SUNFLOWER_GIRL25 kérésére remélem tetszik! Jó olvasást!
———————————————————————
Risotto Nero. A mindig hideg és érzelem mentes férfi. Gondolták az emberek. Te voltál az egyedüli aki tudta, hogy milyen is ő valójában. A férfi igenis egy romantikus személyiség volt még ha ez nem is látszott rajta. Mindig mikor haza ment akár lehetett egy szem csoki is de mindig vitt neked kisebb nagyobb ajándékot. Egyáltalán nem félt pénzt költeni rád. Egyetlen baj volt csak. Téged nem engedett dolgozni. Túlságosan féltett téged. Mivel nem dolgoztál így saját kereseted sem volt, ezért te sosem tudtál neki venni semmilyen ajándékot. Mindig ha pénzre volt szükséged tőle kértél. Ő persze szó nélkül adott neked de te ezt mégsem érezted teljesnek. Viszonozni akartad a sok jó tettét.Mai nap elvileg a szokásosnál hamarabb ér haza. Úgy döntöttél megleped valamivel. Kedvenc ételét készítetted el. Megterítetted az asztalt. Két boros poharat helyeztél a tányérok mellé. Hallottad ahogyan az ajtó zár kattan egyet, még egy. A két méteres férfi már bent is volt a lakásban. Hamar eléfutottál. Lábujjhegyen állva megcsókoltad.
-Szia!-mondtad lágy hangon.
-Szia!-ölelt magához.
-Van egy kis meg lepetésem számodra!
-Tényleg mi lenne az?-vette le cipőjét.
-Nézd meg te magad!-mondtad neki és engedted be a szobába.
-[y/n] ez mi?
-Hát gondoltam megleplek téged valamivel, mert mindig veszel nekem valamit. Nem tetszik?-néztél le szomorúan.
-De.. de nagyon tetszik!-fordult feléd és puszilta meg homlokod.-Csak nem gondoltam volna.Miután befejeztétek az evést le feküdtetek a kanapéra és egymást ölelve beszéltetek minden kis apróságról. Már kb. másfél órán keresztül így voltatok.
-[y/n] ami azt illeti most is hoztam neked ajándékot.
-Risotto! Tényleg nem kéne állandóan venned nekem ajándékot. A végén még elfogy a pénzed.
-Semmi sem tudja helyettesíteni azt ha boldognak látlak Amore mio!-puszilta meg orrod és tűrt egy tincset a füled mögé. Felállt a kanapéról és kiment a szobából. Egy percig azt hallgattad ahogyan egy ajándék zacskóval ügyköd. Mikor visszatért semmit nem mondott csak kezedbe adta azt és visszaült helyére. Ahogyan ki vetted az ajándékot a zacskóból láttad, hogy egy doboz van benne minek tetején egy luxus márka logója tündöklik.
-Risotto!-néztél rá.
-Csak bontsd ki!-úgy tettél ahogy mondta. Óvatosan, hogy még a csomagolásnak se essen baja kibontottad. Egy pár alsónemű tárult szemed elé. Egy vérvörös melltartó és egy hozzá illő vérvörös tanga. A ruha párhoz hasonló színekkel tekintettél párodra.
-Azt akarod, hogy?-kérdezted szégyenlősen.
-Igen!Miután átöltöztél megnézted magad a tükörben. Még a te szemednek is tetszett az amit láttál. A színe kiemelte tested vonalait. Risotto imádta a testedet úgy ahogy van. Ezt nagyon is szeretted benne. Hízhattál tőle akár 10-15 kilót ő úgy is szeretett volna. Vagy akár csont vékonyra is lefogyhattál az ő szemében tökéletes voltál. Ahogy kiléptél az ajtón ő tekintetét egyből rád szegezte. Mikor elértél hozzá megálltál előtte. Kezével megütögette combjait azt jelezve, hogy azt szeretné, hogy le ülj oda. Úgy is tettél. Hatalmas kezeit hátadra helyezte.
-Gyönyörű vagy!-suttogta ajkaidra. Zavarodottságodban nem tudtál neki semmit sem mondani. Érezted ahogy valami combodat nyomja. Próbáltál úgy helyezkedni rajta, hogy ne nyomjon annyira, de ahogy próbálkoztál egyre jobban érezted az idegesítő nyomást. Kezeidet nyakaköré helyezted. Mostmár térdeltél felette.
-[y/n] ha ezt csinálod nem fogok tudni leállni!-mondta. Te hirtelen megálltál minden egyes mozdulatodban. Zavarodban fejedet nyakhajlatába temetted. Lassacskán egyik kezét feljebb vezette. Gyengéden elkezdett melltartód pántjával szórakozni. Ezt észre véve felemelted a fejedet. Mostmár egymás szemébe néztetek. Közelebb hajoltál és lágy csókot helyeztél ajkára. Ő cselekedeted hatására folytatta pántoddal való szórakozást míg a melltartó le nem került rólad. Hamar Risotto alatt találtad magadat. Ajkaival minden egyes kis porcikádat próbálta be teríteni csókokkal. Mikor egy olyan részhez ért ahol csíkisebb voltál felkuncogtál.
-Szóval ez tetszik?-nézett fel rád. Elkezdte azt a kis helyet egyre több puszival és kisebb nagyobb foltokkal meg ajándékozni.
-Risotto hagyd abba kérlek!-kérted őt nevetve.
-Hát legyen.-ahogyan ezt kimondta az utolsó ruha darabot is levette rólad. Risotto amikor be van indulva sohasem finomkodik. Ha akarna sem tudna magán fékezni. Ez az egyik dolog amit legjobban szeretsz benne. Az idő alatt míg ezen gondolkoztál ő már le is vetkőzött. Egy mozdulattal beléd hatolt. Csípőjét hevesen mozgatta. Imádta hallani hangos nyögéseid, sikolyaid. Nem kell mondanom most is kedve szerint tettél.
-Risotto... Ahh.... Én mindjárt!-ziháltál.
-Azt akarom, hogy élvezz el Amore!-mondta mély hangján. Ahogyan ő ezt kimondta te már jöttél is. Lökött még párat és már kész is volt. Karjai közé zárt téged.
-Risotto ez nagyon jó volt!-dőltél mellkasára.
-Örülök, hogy tetszett!-adott csókot homlokodra. Illatát beszívva lehyuntad szemeid.
-[y/n] nehogy elaludj még nekem!-hajolt közelebb hozzád.-Még csak most jöttünk bele!
KAMU SEDANG MEMBACA
JJBA oneshots(kérések:nyitva)
Fiksi PenggemarJoJo's Bizarre Adventures oneshots magyarul, mivel nem nagyon látok ilyeneket magyarul.