Sziasztok! Ez egy Melone oneshot lenne ami meglepően nem lemon. Eddig a legtöbb amit láttam csak lemon volt. Remélem tetszik! Jó olvasást!
———————————————————————
Már évek óta a Passione-nak szolgálsz , azon belül Risotto alatt(😏). Mikor meg tudtad mi történt Sorbettel és Gelatoval nagyon lesokkolt téged a dolog. Viszont gyorsan átestél a gyászoláson. A többi taggal vegyes kapcsolatod volt. Risotto olyan volt neked mintha már-már a bátyád lenne. Prosciutto és Pesci kapcsolatát mindig is furcsának tartottad de nem foglalkoztál velük különösebben. Illusot és Formaggiot nem nagyon kedvelted. Ghiaccioval nagyon jól kijöttetek, azt is lehetne rá mondani, hogy legjobb barátok voltatok. És akkor ott volt Melone. Melone mindig is egy perverz ember volt. Veled sosem volt perverz sőt alig szólt hozzád. Amennyire titokzatos volt veled annyira szerettél volna többet megtudni róla. Hamar szerelembe estél vele. Próbáltál Ghiacciotól tanácsot kérni, hogyan tudnál belőle legalább egy szavat kicsikarni. Ő hamar rájött, hogy nem csak baráti szándékaid vannak a perverz iránt. Ahogyan ő megtudta úgy egyből az egész La Squadra is. Mindig ebből űztek gúnyt.A nappaliban ültél Ghiaccio, Melone, Formaggio és Illuso társaságában. Egyszer csak Risotto toppant be az ajtón.
-[y/n], Melone van egy küldetésem számotokra!-mondta.
-Csak ne basszanak a végén!-mondta gúnyosan Formaggio.
-Biztos, hogy fognak.-válaszolt Illuso. Melonetól elfordulva piros arccal szidtad őket magadban. Melone unott arccal figyelte őket ahogyan hangosan nevetnek.A küldetésen egy bárban kellett megölnötök egy befolyásos embert. Az egész procedúra alatt azon gondolkoztál vajon Melone hány nőt nézhetett meg. Mindig is tudtad, hogy perverz és, hogy mindig nőket néz de amióta beleszerettél ez elkezdett zavarni.
-Valami baj van?-kérdezte miközben vezetett.
-Nem, nincs.-feleltél. Persze ez hazugság volt.Mikor vissza érkeztetek egyből a szobádba mentél Melonet figyelmen kívül hagyva. Gyorsan átöltöztél és befeküdtél az ágyadba. Hamar el aludtál, nem törődve azzal, hogy lettek volna még dolgaid.
Éjjel 2-kor valami mozgolódásra ébredtél. Amint kinyitottad a szemed egy mellkassal találkoztál szembe.
-Bocsánat, hogy felébresztettelek.- hallottál meg egy ismerős hangot.
-Melone? Mit keresel itt?-kérdezted.
-Amikor hazaértünk beszélni szerettem volna veled, de te hamar feljöttél.-érezted ahogy karjaival átölel.
-Miről szerettél volna beszélni?-kérdezted szégyenlősen. Ő válasz helyett csak megcsókolt. Ajkait gyengéden mozgatta tieiden. Először nagyon meglepődtél, hogy lehet az, hogy Melone viszonozza az érzelmeid? Miért nem tesz rád akkor perverz megjegyzéseket? Eddig alig szólt hozzád most hogy-hogy megcsókol.
-Melone, te.... hogy-hogy? Eddig sosem mondtál nekem semmi perverz dolgot.-mondtad meglepve.
-Neked sosem mondanék.-puszilta meg homlokod.-Amióta csatlakoztál azóta szeretlek.
-Én.... úgyis tudod már.-mondtad mosolyogva.
-Persze, hogy tudom.-mondta kuncogva miközben közelebb húzott magához.
-Jó éjt Melone!
-Jó éjszakát [y/n].-mondta ki kedvesen a nevedet.Plusz befejezés:
Melone és te ölelkezve probáltatok elaludni. Már majdnem aludtatok amikor megszólaltál.
-Hallod Melone.-kérdezted álmos hangon.
-Mondjad.
-Pisilnem kell.-rontottad el a romantikus pillanatot amire Melone csak egy sóhajjal válaszolt.
———————————————————————
Remélem tetszett nektek! Nagyon szeretem Melonet még akkor is ha szerintem ő az egyik legperverzebb karakter az egész animéből/mangából. Kivételesen ez nem egy lemon hanem egy fluff(nagyon nem tudom ezt mire is mondják de remélem illik ide). Elnézést kérek azoktól akik szeretik Illusot és Formaggiot, én nem nagyon kedveltem meg őket.
YOU ARE READING
JJBA oneshots(kérések:nyitva)
FanfictionJoJo's Bizarre Adventures oneshots magyarul, mivel nem nagyon látok ilyeneket magyarul.