Sziasztok!❗️Lemon rész❗️Lehet, hogy pár ember undorítónak találná!😳 Csak az olvassa el akinek erős a gyomra! (Persze tudok ennél undorítóbbat is de szerintem ez is közéjük tartozhat) Ettől függetlenül remélem tetszeni fog azoknak akik elolvassák! Jó olvasást!
———————————————————————
Abbachio és te nagy bor fanatikusak voltatok. A héten minimum egy nap el látogattatok egy drága bor üzletbe.(elfelejtettem hogyan hívják) Volt már, hogy nem kevés pénzt hagytatok ott.Abbachio-val azt beszélted meg, hogy a mai nap fogtok betérni ebbe a bizonyos boltba. Miután hazajött el is indultatok.
-Én annyira nem szeretem az édeset!-magyaráztál neki. Ő válasz helyett csendben mosolygott. Szerette hallgatni amikor órákon át beszélsz. Sokkal érdekesebb mint a munkája. Már láttátok is a bejáratot. Abbachio téged előre engedve nyitotta ki az ajtót. Ahogy beléptél szemed elé tárult a sok sok drága bor.
-Jó napot kívánok! Segíthetek valamiben?-kérdezte az eladó. Amíg Abbachio vásárolt te a borokat vetted szemügyre. Volt minden fajta. Mindenféle ember ízléséhez megfelelően. A vásárlás hamar meg volt. Összesen három üveg bor társaságában távoztatok.Útközben eldöntöttetek, hogy vacsorára tésztát készítetek.(mindenki amilyet szeret👀)
-Leone ide tudnád adni a sót?-kérdezted tőle. Egyik kezét derekadra helyezve vette le a polcról a sót.
-Köszönöm!-mondtad.
-Szeretem amikor így hívsz!-helyezte rá másik kezét is a derekadra. Arcát nyakhajlatodba temette. A rádióból szóló zenére elkezdte lassan ringatni csípőjét a tiéddel együtt.
-Olyan rég táncoltunk!-suttogta füledbe.
-Most nem tudok! Leég az étel!-kavartál bele.
-Látszik, hogy már kész van!-húzta le a tüzet és fordított magával szembe. Kezét csípődön pihentette újból. A zene dallamára elkezdett dúdolni. Egy nagy mosollyal kísérted végig tetteit.
-Leone nagyon szeretlek!-leheltél csókot ajkára.
-Én is szeretlek [y/n]!-dúdolt tovább. Lassacskán egyre jobban bele jöttetek a táncba. Viszont valami ez meggátolta. Egy hangos korgással éreztette veled hasad, hogy már eléggé üres.
-Ilyen éhes vagy már?-kuncogott. Válaszként bólintottál egyet.Miután mindketten jóllaktatok lezuhanyoztatok. Te már az ágyban jól betakarózva vártál Abbachio-ra. Ajtót becsukva maga után lépett be a szobába. Kezében egy üveg borral ült le az ágy szélére. Oldaladat kezdte el simogatni.
-Abbachio! Aludjunk!-nyöszörögtél neki. A bort lerakva az éjjeli szekrényre fordult meg és ölelt át hátulról.
-Jó éjt!-motyogtad. Ugyan abban a hang színben morgott ő is valamit a végén pedig hajadba adott egy puszit. Érezted minden kis lélegzet vételét. Kezévél még mindig oldalát simogatja.
-Leone mit csinálsz?-kérdezted félálomban. Ő nem válaszolt. Kezével egyre lentebb haladt. Mikor fenekedhez ért rámarkolt. A hirtelen mozdulata miatt meghökkentél egy kicsit.
-Tudom, hogy szereted!-suttogta mély hangján füledbe. Egy egyszerű mozdulattal feléd emelkedett.
-Abba... chio!-lepődtél meg hirtelen cselekedetén. Száját tiédre tapasztva hallgatatott el téged. Kezeidet fejed felett leszorította egyik kezével. A másikkal pólódból próbált téged ki szenvedni. És lassacskán sikerült neki. Láttad rajta, hogy nem keveset ivott viszont még mindig magabiztosan mozgott. Nyelvével végig nyalt hasad aljától egészen nyakadig. Ahogy oda ért elkezdte szívogatni a területet. Ezen cselekedetén hangosat nyögtél.
-Puttana!-hajolt közel füledhez.-Tökéletes vagy!-puszilta meg arcodat. Egyre lejjebb haladva levette rólad alsóneműdet is.
-Gyönyörű!-mondta halkan. Fejével lassan haladt feléd. Combodon érezted, hogy csak egy hajszál választja el tőle, hogy hozzá érjen. Először mutató ujját dugta beléd. Lassan elkezdte az mozgatni. Direkt kínzott téged.
-Puttana szereted ha ezt csinálom ugye?!-nézett fel rád. Nem bírtál rá nézni. Kezeddel az ágyneműbe kapaszkodtál. Nyelvével lassan elkezdte izgatni csiklódat. Látta, hogy ezt már jobban élvezed így egyre gyorsabban haladt. Mutató ujját kivéve lenyalta azt.
-Szeretnéd ha több lenne?-állt fel. Az éjjeli szekrényre nézve elvette onnan a vörösbort. Egy jó nagyot ivott bele. Lenézve rád elgondolkozott valamin.
-Tudom, hogy szeretnéd!-adott csókot ajkadra és haladt lentebb. Mostmár mutató és középső ujját is beléd vezette. A vörösbort rád öntötte. Szájával gyorsan odahaladt, hogy még időben le tudja nyalni az italt. Ezáltal téged sokkal nedvesebbé téve. Nem gondoltad volna, hogy ilyen eszébe jutna viszont végül nagyon tetszett az ötlet. Amint ő is észre vette ezt sokkal gyorsabban csinálta mint az előbb. Ujjait ki-be húzogatta. Olyan jól csinálta, hamar is végeztél. Ujjait kivéve belőled nézett rád.
-Még csak most jön a jó rész!-mondta az üveggel a kezében. Péniszét beléd lökve nyögött egy nagyot. Szabad kezével derekadat fogta. A másikban lévő boros üvegbe pedig bele ivott még egyszer. Az üveget az éjjeli szekrényre rakta és az így megürült kezével álkapcsodnál meg szorítva fejedet az övével szembe fordította. Száját tiédre tapasztottad. Szádat kinyitva érezted, hogy az övé tele van borral. Miközben csókolóztatok a bor a szád szélén folyt lefelé. Kezedet arcára helyezted így még jobban bele merülve csókotokba. Viszont ő ezt hamar megtörte. Csípőjével újra elkezdett mozogni. Most már mindkét kezével oldalad szorította.
-Leone!.... Mindjárt!..... Másodjára!....-nyögtél közben. Szavaidat hallva gyorsabban mozgott. Ennek hatására el is érted célodat. Belőled kivéve magát még egy kettőt segített kezével magán és hasadra élvezett. Izzadt testtel melléd feküdt.
-Nagyon finom voltál [y/n]!-ölelt át hátulról. Nem tudtál semmit sem mondani. Kezeddel meg fogtad az övét így mutatva neki, hogy értetted amit mondott. Hamar álomba szenderültetek.
DU LIEST GERADE
JJBA oneshots(kérések:nyitva)
FanfictionJoJo's Bizarre Adventures oneshots magyarul, mivel nem nagyon látok ilyeneket magyarul.