~Rohan~

142 5 3
                                    

Sziasztok! Én személy szerint szeretem az ilyen kis rövidebb oneshotokat szóval ilyenekt is fogok posztolni. Remélem tetszik nektek! Jó olvasást!
———————————————————————
Már nagyon untál várakozni. Rohan már vagy 20 perce azt mondogatja neked, hogy már csak egy két simítás és kész van. Már mindent megpróbáltál, hogy végre rád figyeljen de semmi.

-Rohan! Mikor leszel már kész?-kérdezted az ajtóban állva.
-Még két perc oké?
-De már vagy egy éve ezt mondogatod!-mentél vissza a hálószobába.

Gondolkoztál vajon hogyan tudnád rávenni arra, hogy veled törődjön. Vajon ha kiborítod "véletlen" a koszos vizet amiben az ecseteket tartja. Vagy ha elveszel tőle egy festéket. Sok sok ötleten gondolkoztál mikor eszedbe jutott a legjobbnak tűnő.

Az ajtó felé haladtál lassú hangtalan léptekkel. Mikor háta mögé értél nyaka körül átölelted őt.
-Mit rajzolsz még?-suttogtad fülébe.
-Már csak egy oldal tényleg.
-Mutatok én neked valamit amit lerajzolhatsz!-ahogyan ki mondtad székét magad felé fordítottad ezzel őt is.
-[y/n]?-vette észre, hogy meztelenül ültél ölében.
-Na mi van? Most miért vagy meg szeppenve?-hajoltál közel füléhez.-Nem is akarsz lerajzolni?-suttogtad fülébe.
-Ohh dehogynem!-vett fel ölébe.

JJBA oneshots(kérések:nyitva)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt