Presim gercektiii .. ! Ama nasıl olur ben eve nasıl geldim bara gittigimi hatirliyordum sonrası ise çok ictigim. Nasıl olurda eve gelip geceliklerimi giydiği mi anlayamiyorum. Doktordan öyle bir halde geldim ki 1 haftadır 6 aylık hamileydim. Şaka mi bu? Nasıl olurdu aklımda sorular mi yoksa karnındaki fetusmu okadar çok acikiyorum kiii evde birsey kalmadı. Açlıktan önce düşünmem gereken şeyler vardı. Ben eğer hamileysem bu çocuğu nasıl doguracagim. Ben daha 21 yaşındayım geleceğim güzel bir mesleğim var babasının kim oldugunu bilmediğim bir bebek te nerden çıktı! ooof Allah im kime söyleyebilirim ben bunu. Benim arkadaşım yokki güvenip anlatabilecegim bana yardım edicek biri. Gerçi birisi var yakın olmasamda benim icin onca iyiliği yapan iş arkadaşım " jesica" evet iyi birisi ve iyide sır saklıyor ama bana yardım edebilir mi ? 1 haftada 6 aylık olan bu bebek 3 gün sonra dogabilir. Ama önce yıllık iznimi kullanmaliyim.
"Merhaba Mikael ben yıllık iznimi kullanmak istiyorum Yarından itibaren yoksa işten çıkmak zorunda kalicam.."
"Önemli birsey yoktur umarım. .?"
"Size daha sonra mazereti bildirim efendim görüşmek üzere .."
Evet izin isine bitti. Jesica yi aramaliyim.. sonrada güzel bir duş almalıyım okadar gerginlik ki !!
Annemle babamın ölümünün üzerinden tam 6 yıl geçti onlarsiz bir yasamda okadar yabanilestim ki ben buralara kadar o kararliligimla geldim tek hedefim isimdi evet bende bir hemsireyim şimdi alanima bakicak olan Susan i zor durumda birakicaktim. Jesica kadindogumda uzun yıllar çalışmıştı. Bana yardımcı olabilecek ağzı sıkı birisi o evet bana tek yardimci olabilecek kişi o ! Şimdi kuvette daha fazla usutme den giyinip uyumaya hazirlandim güzel kitabimi alıp okumak istedim ana çok uykum vardı. Birden birsey içerden bana vurdu . Yemin edebilirdim karnimin içinde birsey olduğuna . Daha fazla hareketlenen olunca ayağa kalktım ve deli gibi açtım. Hergün alışverişe gidiyordum. Bankada ailemin benim için biriktirdigi yatırım olmasa maaşımin hiç bir katkısı olamayacakti. Deli gibi yedimmm sonra uyuya kalmışım masada. Ama sabah kalktığında yatağında mışıl mışıl uymustum. Uyur gezermi oldum ben ?! Bugün çok dusunceliydim sahile gitmek istedim annemle babamın her yıl dönümünü anmak için gittiğim sahile çünkü gidip konusabilecegim bir mezarları bile yoktu. Ve güzelce ağladım. Hüngür hüngür okadar korkuyordum ki. Nasıl dogacagini düşünüyorum sürekli ve Karnım biraz daha büyüdü.