Okadar kimsesizim ki nerdesiniz !! Nasıl büyük bir sır bu !!!! Nasıl ortadan yok olup biraktiniz beni.. okadar çok özlüyorum ki annecim seni . bıktım artık yastığa sarılıp aglamaktan. Başımı senin omzuna koyup bu dertten beni kurtarmani isterdim.. Başımı oksayip bana destek olmanı yada bağırıp cagirmaniii.. Herneyse işte yanımda olsada yeter di..
Yatağıma uzandim okadar çok ağrıyordu ki Karnım, içerden bir boksçu gibi yumruk atıyordu bana okadar değişik bir duygu ki anne mi olcak tim şimdi ben bu düşüncelerle boguşurken uyumuş olmalıyım. . Arkamdan bir el tuttu karnimi okadar sıcaktı ki ağrım dindi resmen kanının içindeki varlık sakinlesti.. o el beni kendine çekti birden yumuşacık birşeye degdi sirtim sıcacık. . Karnına değen o el sanki bir ateş parçasıydı dokunduğu yerden yayılan ateş bütün bedenimi sardı. . Birden bir nefes hissettim boynumda sıcacık. Sen benimsin dedi Kulağıma öyle bir histi ki karnimi tutan eli öyle sertlestiki o da benim dedi .. saçlarının arasından yayılan nefese öyle kitlendimki sanki felç olmuştum olduğum yere cakilmiş gibi hareket edemiyordum. Bütün o ürperti bütün bedenimi sarıp kasiklarima indi.. Tatlı bir önlemeye sahipliği duygusunu tattim.. sonra o el benden uzaklaştı..O sahipliği hissi yalnız bıraktı şimdide beni ama karnına dokunduğu yerdeki yangın bitmedi işte ozaman biraz daha duygulandim ben anne oluyordum. .
Birden gözlerimi yakan aydınlığa alistirarak kirpistirdim gözlerimi sırt üstü uzandigimi farkkettim ama ben sırt üstü uyumamki . Yana dönmeye çalıştığım da başlayan ağrı müthişti ve ozaman hatırladım karnimin içindeki varlığı ve aşağı doğru baktım !! Inanmiyorum kocaman olmuş ve artık dogrulup Jesica yi aramaya karar verdim.
Jesica duyduğu gibi koştu ve tek farkkettigim nasıl olduğunu sormayisiydi bende memnundum bu durumdan okadar anlayisliydiki ve eliyle muayene etti.. çok yakın doğum alışveriş yapmamız lazım her an dogabilir dedi. Hala inanamıyorum. Bir sürü küçük kizcek elbiseler aldık , Okadar güzeldi ki o küçücük elbiseler ama Jessica sanki hemen büyüyecek mis gibi elbiseleri yaş yaş aldı. Sorduğumda ise sen bu çocuğu dogurdugunda sana herseyi anlatcam dedi . Neler oluyor burda benim bilmediğim düne kadar konusmadgimiz kız bana neler anlatıyor. Deli miydi acaba ??