...13...

415 9 1
                                    

Jimin

Položil jeho ruku na môj zadok a stlačil ho, zadržal som vzdych a tváril sa akoby som nič necítil, zavrčal a ruku presunul na vnútornú stranu stehna a začal sa rýchlo pohybovať smerom hore, už som to nevydržal a tak som vypustil len tichý vzdych načo sa usmial a udrel ma po ľavej polke. Vzdychol som znova, toto sa mi začína páčiť. Ešte pár krát ma udrel rukou, tak sa postavil a dal si dole opasok.

"Jungkook!Jungkook prosím nie, sľubujem, že už to nik-" rana sa ozvala miestnosťou a ja som vykríkol od štiplavej bolesti na mojom pozadí.
Urobil to znova a znova až kým ho to neprestalo baviť. Mne už dávno stekali horúce slzy po tvári a hekal som, čakal som, že ma znásilní keď mi dával dole nohavice, ale to čo urobil ma prekvapilo. Začal mi pokladať bozky na modriny a červené miesta akoby toho fakt ľutoval, aj keď sme obaja vedeli, že som si to zaslúžil.

Náhle ma uhryzol a chytil ma za vlasy tak, aby som mal hlavu hore, kusol ma aj do ucha a začal šepkať. "Ak to čo si mi dnes urobil, urobíš znova, čaká ťa ešte horší trest, tak si kurva dávaj pozor na to čo robíš." dopovedal a hlavu mi opäť pustil, zavrel dvere a ja som sa snažil postaviť, čo nebol moc dobrý nápad, rozhodol som sa, že tu ešte chvíľu poležím.

Deep chvíľka:
Môžete si hovoriť: Jimin prečo si sa ani nepokúsil utiecť?
Pretože som si uvedomil, že tu mi je lepšie ako doma. Aspoň niekto si ma teraz všíma...
Koniec deep chvíľky

Zaspal som... aká klasika, ale vedľa seba som v polo spánku cítil nejaký zdroj tepla, tak som sa k tomu pritisol ako najviac to šlo a spal ďalej.

Kook ešte nespal a tak cítil, ako sa k nemu mladší tulí. Objal ho a taktiež si ho privinul k sebe.

_______________________________________
Dalšia časť je tu, dúfam, že sa páčila a že ste si ju užili aj napriek tomu, že bola kratšia♡


Punish me ✔️Where stories live. Discover now