Jimin
Prebudil som sa a ešte chvíľu mal zavreté oči, bolo krásne ráno až kým som si neuvedomil, čo som spravil včera. Rýchlo som vystrelil z postele a prehodil cez seba deku. Utekal som do svojej izby a zamkol sa. Jungkook sa prebral, pretože som robil príliš veľký hluk a pýtal sa ma, čo to stváram o 6tej ráno, no ja som neodpovedal a rovno sa rozbehol preč.
V izbe som sa schúlil do kĺbka a plakal, stále som opakoval, že som nechcel a že sa ospravedlňujem.
Včera sa pred Jungkookom prebral ten perverzný malý Jimin a ja som to nemohol nijako zastaviť. Deje sa to tak dva tri krát do týždňa a mňa moc mrzí, že to nemôžem ovplivniť.
Vnútorne sa v tej chvíli cítim odvážne a hlavne som nadržaný. Je to hrozné, lebo nikdy nemôžem čakať, kedy to asi príde.Kook trieskal na dvere a ja som sa ešte väčšmi rozplakal. Bál som sa čo mi urobí, tak moc som sa bál.
Vedel som, že to nie je trpezlivá povaha, chvíľu bolo ticho a tak sa rozrazili dvere, myslel som, že to urobí. Triasol som sa v kúte miestnosti ako osika a čakal kedy ma dokope. No na miesto toho ma objali dve silné ruky. Vynoril som hlavu spoza deky a díval sa mu do očí."Čo sa pre boha stalo?" Opýtal sa ma no ja som neodpovedal, iba ho pevnejšie objal, on si ma vyzdvihol do náručia a prechádzal sa so mnou po izbe kolísavým pohybom.
Po chvíli som sa ukľudnil a pozrel sa mu do očí.
"Prepáč" sklopil som pohľad k zemi a a už zasa mi tiekli slzy po tváričke.
"Za čo sa ospravedlňuješ Jiminie?"
Pozeral na mňa s nechápavým pohľadom a pokrčeným obočím.
"Za včera ja-ja som nechcel" vzlykol som mu do hrude.
"To nie je tvoja chyba, ak by som to nechcel tak by som to neurobil" jemne sa na mňa usmial a ja som prestal plakať.
"Mám rád ako si sa choval, občas veľmi dospelý" prešiel mi prstom po líci "a občas detský, ale krásnym spôsobom, ktorý sa mi páči" odhrnul mi vlásky z čela.
"Nedokážem to ovpliv-" chcel som dopovedať ale prerušil ma.
"Ja viem, a tá chybička sa mi páči." Dal mi jemný bozk načelo a pobral sa so mnou k posteli. Uložil ma a aj on sám si ľahol. Pritúlil som sa k nemu a on mi začal rukou jemne hladkať chrbátik.Onedlho sme sa obaja pobrali ešte na chvíľu, do ríše snov.
_______________________________________
Dalšia časť je tu, síce kratšia, ale aspoň niečo. Budem sa snažiť písať častejšie. Príjemný deň ♡
YOU ARE READING
Punish me ✔️
FanfictionStačila jedna zlá číslica a sms sa odoslala človeku, ktorého Jungkook miluje doteraz. Upozornenie: Celý príbeh je vymyslený. Sex, nadávky a možno trocha romantiky.