Jungkook
Prebudil som sa v posteli sám, chvíľu som to neriešil ale po ani nie minúte som vypleštil oči. "Dvere" zvrieskol som na celý dom a plašil sa dole.
Po ceste som kričal na Jimina a predpokladal, že už dávno utiekol.Otvoril som dvere dokorán a rozbehol sa von aj keď som nečakal že tam bude, ale bol tam. Nechápal som.
"Máš peknú záhradu" povedal Jimin a milo sa na mňa usmial. Ja som si vydýchol a neskôr sa usmial.
"Mám na teba otázku a poď dnu, ideme sa najesť."Vošli sme do kuchyne a ja som začal vyberať ingrediencie na nejaký šalát.
"Prečo si neutiekol?" Mal možnosť tak prečo to neurobil? Bál sa?
"Nechcem to riešiť..." odpovedal a viac som sa k téme nevracal, len som prikývol.
Dojedli sme raňajky a chystal som sa do pracovne, keď ma chytil za rukáv."Môžem ísť s tebou? Celkom sa tu nudím" zamumlal a pozeral sa do zeme.
Zvážil som jeho prosbu a jemne prikývol, načo sa Jimin usmial a veselo si to cupkal za mnou do pracovne.Chvíľu som čosi riešil, keď sa prejavil babyJimin. Vtesnal sa mi do náručia a chvíľu len sedel, neskôr sa začal vrtieť a mne došlo o čo mu ide. Zamračil som sa a zastavil ho. "Daddy, teraz to myslím vážne" šepol mi do ucha a zachichoral sa. Človek si nie je nikdy istý ale aj tak som nemal čo stratiť, takže som povolil.
Zišiel zo mňa rovno pod stôl a začal mi robiť jemné krúžky na nohaviciach prstami. Slabo som vzdychol a on sa mi neustále díval do očí. Pomaly mi rozopínal zips na nohaviciach a povolil aj gombík. Chvíľku sa s ním hral cez tenkú vrstvu látky a nakoniec už tam nebola ani tá.
Malou rúčkou pumpoval po celej mojej dĺžke a neskôr ho začal olizovať ako mačička. Jeho nepretržitý a nevinný pohľad ma fascinoval, zamestnával a hlavne vzrušoval.
No v tom niekto zaklopal na dvere, Jimin už nemal cestu na útek takže ma iba chytil a prisunul až pod stôl tak, aby mi bola vidieť len košeľa, ktorú mi našťastie nevyzliekol.
_______________________________________
Chello, dalšia časť je tu, dúfam, že sa bude páčiť, ak áno zanechajte komentárik alebo hviezdičku, podporí ma to v tvorbe♡
YOU ARE READING
Punish me ✔️
FanfictionStačila jedna zlá číslica a sms sa odoslala človeku, ktorého Jungkook miluje doteraz. Upozornenie: Celý príbeh je vymyslený. Sex, nadávky a možno trocha romantiky.