...7...

412 10 4
                                    

Jimin

Celú cestu som si nadával ako môžem byť tak hlúpy a ísť niekam do neznáma, pomocou google maps...ach bože...to bude na dlho.

Samozrejme že som niekoľko krát zablúdil a nezabudol som ani zakopnúť, ale ani neviem ako, zvládol som tú strastiplnú cestu, som hrdina!

Usmial som sa sám pre seba a už len čakal. Do desiatich minút ma ktosi zo zadu schmatol za ruku a ťahal smerom do menšieho lesa z ktorého som len nedávno vyšiel.

"Hej! Pusti maaa!" kričal som a krútil rukou, no tá jeho bola omnoho silnejšia. Snažil som sa aj ďalej ale udrel ma tak som to čochvíľu vzdal, nechal som sa ťahať a pomaly mi stekali slzy po lícach. Akurát som sa v mysli lúčil so svojím životom a rodinou, ktorú som nikdy nemal, keď ma zrazu zdvihol a bezcitne vrazil do kufru auta.

'Aká klasika' pomyslel som si, ešte ma predá na orgány a máme hotovú drámu...bolo zbytočné nariekať, aj tak nikomu nebudem chýbať, v škole som bol šikanovaný a doma som sa rozprával medzi štyrmi stenami, zábavný život čo vám poviem.

Auto o dve hodiny zastavilo a mňa vzali dve silné ruky, no už nie toho človeka čo ma do auta strčil, nevspieral som sa, bol som na to príliš slabý a vystrašený.

"Vitaj doma" zašepkal mi ktosi do ucha a hneď na to som omdlel.




_____________________________________
Chelo maj friends, dlho som tu nebola ale vraciam sa naspäť k tomuto príbehu, dúfam že sa nová časť páčila♡

Punish me ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora