Jimin pov.
„Baby boy, budeš musieť jazdiť, pretože Daddyho ešte stále bolí tá rana." Zašepkal tento krát on do môjho uška a mňa striaslo od vzrušenia. Len som prikývol a vášnivo ho pobozkal, ďalej som sa trel o jeho rozkrok a pomaly som šiel nižšie a nižšie. On za ten čas rozsvietil malú pampičku vedľa postele.
Dal som Daddymu dole boxerky, cez ktoré sa rysoval veľký problém, ktorý som mu spôsobil. Vyskočila na mňa jeho nedočkavá pýcha a tak som ani ja na nič nečakal, aj keď táto situácia sa dá pekne využiť. Olízal som mu celú dĺžku a čakal na jeho reakciu, uprene ma sledoval a prevracal oči nad tým pocitom.„Baby vezmi si ma už do tvojej teplej pusinky" zastonal, keď som mu pobozkal jeho špičku. „Daddy je veľmi nedočkavý" usmial som sa a zahryzol som sa mu do stehna, na čo zasyčal. Nakoniec som si ho celého vzal do mojej malej pusinky a dvíhal hlavičku hore a dole. Daddy vzdychal na celú miestnosť a občas mi prirazil oproti.
Díval som sa na neho celú dobu a užíval si to, ako moc sa mu to páči. Keď som si všimol, že je blízko, prestal som. „chcem to cítiť vo mne" usmial som sa, no on sa moc neusmieval. „Ako myslíš" pritiahol si ma naspäť k nemu hore a začal mi bozkávať a sať moju jemnú kožu na krku. Nechal som sa a vzdychal mu do uška.
„Otoč sa, Daddy si ťa chce pripraviť" zavrčal mi Daddy do ucha. Hneď som urobil ako chcel a čakal som, čo sa bude diať. Cítil som ako prichádzam o moje nohavičky ( áno obliekol som si ich kvôli tejto situácií ) a taktiež som spozoroval tlak na mojej dierke. Bolo to čosi vlhké a teplé, vsunulo sa to do mňa na čo som sa prehol v chrbte.
Jungkook kmital jazykom vo vnútri mojej dierky a ja som sa z toho pocitu mohol zblázniť. Vzdychal som ako o život a začal si rúčkou prechádzať po mojom kamarátovi.
No moja ruka bola odstrčená a nahradená tou jeho. Pohyby zrýchlil a ja som vedel, že už dlho nevydržím. No taktiež, keď už som bol tak zkurvene blízko, prestal. Zakňučal som a škaredo sa na neho pozrel.
„chcem to cítiť až na našich bruškách." Zasmial sa a provokatívne sa na mňa pozrel. „ a tie nohavičky ti pristanú" capol ma po zadku, na čo som reagoval zavzdychaním.
Otočil som sa čelom k nemu a opatrne začal dosadať. Keď vo mne bol až po koreň, začal som sa jemne dvíhať a dosadať.
Po chvíli som zrýchlil a opäť vzdychal ako malá kurva. Po chvíli sme sa obaja úplne opustili a začali vzdychať ešte viac ako doteraz, zanedlho som už cítil, že sa blížim k vrcholu „Daddy j-ja u-už-„ nestihol som ani dopovedať a pocítiť som ako sa v mojom vnútri rozliala teplá tekutina. To už som nevydržal a urobil sa na naše brušká.
Obaja sme predýchavali práve prežitý orgazmus, potom som zosadol a začal ako mačička, olizovať Kookieho bruško. Len sa usmieval a hladkal ma po hlavičke.
_______________________________________
Dúfam, že sa táto rozdelená časť páčila<3
YOU ARE READING
Punish me ✔️
FanfictionStačila jedna zlá číslica a sms sa odoslala človeku, ktorého Jungkook miluje doteraz. Upozornenie: Celý príbeh je vymyslený. Sex, nadávky a možno trocha romantiky.