15+
Jungkook
Položil som moje zlatíčko na posteľ a doľahol som na neho, vášnivé bozky som striedal s jemnými a naopak.
Hladkal som ho na stehnách, on mi vzdychal do úst a stále prosil.
"O čo prosíš?" Opýtal som sa dominantným hlasom.
"Chcem ťa daddy, tak moc!" Povedal s červenými lícami a díval sa na mňa ako šteniatko. Ako sa môže niekto tak nadržaný, tváriť tak moc nevinne? Na jeho sladkom pohľade sa dalo urobiť, povedal som si v hlave a začal sa o neho jemne trieť.Strčil som mu dva prsty do pusinky a čakal kým nebudú dostatočne vlhké.
Druhou rukou som mu dal dole nohavice aj s boxerkami a dráždil jeho uzučkú dierku. Vzdychal tak krásne, a ja som vedel, že len kvôli mne, očká pretáčal a zúbky zaríval do jeho plných a ružových pier. Bolo krásne vidieť ho takto, bol tak podriadený a šikovný, hlavne ten jeho maškrtný jazýček.Zasunul som do neho jeden prst a cítil, ako ním prešla vlna vzrušenia a energie. Prirážal som a snažil sa nájsť jeho jedinečné miestečko, ktoré ho bude nútiť s krikom vzdychať. Vsunul som další a po pár prírazoch som to konečne našiel. Jeho ston bol nádherný, snažil som sa prirážať len tam. Keď už som vedel, že je blízko, vybral som prsty a jemu sa pustili slzy. Vstal som a pobral sa k nočnému stolíku, odkiaľ som vybral jahodový lubrikačkný gel. Prešiel som zasa k nemu a slzy mu utrel.
"P-prečo si prestal" rozplakal sa nanovo a ja som pohotovo odpovedal.
"Na dobré sa oplatí čakať" priložil som svoj penis k jeho dierke a zatlačil. Dostal som sa tam nakoniec celý, Jimin sa triasol od bolesti a ja som pár sekúnd nič nerobil, aby sa aspoň trochu ukľudnil.Začal som sa jemne pohybovať vpred a keď som počul prvý vzdych, tak som vedel, že môžem zrýchliť. Jimin nestíhal dýchať a ja som sa nemohol nabažiť pocitu tepla a úzkeho priestoru, ktorý sa podľa mňa, čím ďalej, tým viac zužoval. Obaja sme z hlasným výkrikom naraz vyvrcholili a predýchavali vedľa seba, práve prežitý orgazmus. Bol to najlepší sex v mojom živote. Jimin na tom bol podľa mňa úplne rovnako, len s tým, že mal úplne zničené hlasivky a modriny na bokoch, za ktoré som ho držal.
Jiminie mi zaspal v náručí a ja som ešte chvíľu premýšľal.
Hmm ako by asi vyzeral v sukničke, ktorú som mu kúpil?
Nakoniec som ho objal a zaspal._______________________________________
Ahojte! Časť je na svete a ja zhorím v pekle a ten kto to prečítal, tak isto! Dobrú noc♡
YOU ARE READING
Punish me ✔️
FanfictionStačila jedna zlá číslica a sms sa odoslala človeku, ktorého Jungkook miluje doteraz. Upozornenie: Celý príbeh je vymyslený. Sex, nadávky a možno trocha romantiky.