Tanıtım

5.6K 402 43
                                    

Tür: Genel Kurgu, Romantik

Başlangıç: Haziran 2023

©Tüm Hakları Saklıdır.

Aşk.
Birçoğumuz için hayatımızın kurtuluşuyken birçoğumuz içinse mahvoluşumuzdur.

Erdem aşk uğruna birçok şey yapmıştı. Sevdiği kadın için çabalamaktan başka bir şey yapmamıştı. Şimdi elinde bir kağıt ile saatlerdir ofisinin camından dışarıya bakıyordu. Normal bir memurdu. Maddi durumu herkes gibiydi. Fakat artık bu yük ona fazla ağır geliyordu.

"Erdem amma taktın kafana be oğlum." diyen arkadaşı Metin"e doğru baktı.

"Boşandım lan ben. Ben bugün boşandım. Farkında mısınız?" dedi Erdem. İçindeki öfkeye engel olamıyordu. Bu öfke kimeydi? Kendine mi eşine yani artık eski eşi olan eşine miydi? Bilmiyordu. Belki bilse bu kadar öfke duymazdı. Çılgınlar gibi sevdiği kadın artık eve gittiği zaman orada olmayacaktı. Bunu düşündükçe çıldıracak gibi oluyordu. Bu yeni hayata hazır değildi. Her şey o kadar ani olmuştu ki.

"Ben senin aklını dağıtacak şeyi biliyorum. Haydi kalk mesai bittiğine göre biraz eğlenebiliriz." dedi Metin. Diğer arkadaşları Miraç'ta onlara eşlik etmek için ayaklandı.

Üç arkadaş arabaya atladıkları gibi hiç durmadan gittiler. Zaman öyle çabuk geçiyordu ki Erdem nereye gittiklerini umursamıyordu. Fakat bu gittiği yerin hayatını değiştireceğini bilse sanırım artık umursamaya başlardı. Hatta her detayı hatırlamak için can atardı.

Bir süre sonra araba durduğunda köhne, izbe bir yere geldiklerini fark etmesi uzun sürmedi. Yıkılmış binalar ve karanlıktan başka bir şey yoktu. "Burası neresi lan?" dedi Erdem.

"İn hadi in. Hayatının en güzel gününü yaşayacaksın." dedi Miraç.

Üç arkadaş arabadan indikten sonra yıkıntıların arasından ilerlemeye başladı. Yıkık bir binanın içine girip bir kat aşağı indiler. Önlerinde kırmızı büyük bir kapı belirdi. Erdem ne olduğunu anlamıyordu. Böyle lüks bir kapının burada olması çok saçmaydı.

Metin kapıyı tıklattı. Kapı önce hafifçe aralandı, ardından tamamen açıldı. İçeriden yoğun bir ses gelmeye başlamıştı. İçerisi insan kaynıyordu. Küçük masalar vardı. Bir sürü garson, içki, lüks koltuklar ve zengin insanlar. Ah evet zengin olmalıydılar.

"Bu ne?" dedi şaşkın bir şekilde Erdem.

"Kumar lan kumar" dedi Miraç sırıtarak ve ilerledi. Metin de ona eşlik etti. İkisi çoktan masanın birine oturup oyun oynamaya başlamışken Erdem etrafı inceliyordu. Yerin altında bir kumarhane.

Bugün daha fazla ne yaşayabilirdi ki?

Kitap tanıtımı, küfür, spoiler içerikli yorumlar silinecektir.

Asil KumarbazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin