Defne birkaç metre ilerisinde ayakta durup başka bir adamla konuşan Erdem'e doğru bakışlarını yöneltti. Şu an böyle bir mekanda olduğuna inanamıyordu. Modellerin, ünlülerin, birçok şirket başkanının bulunduğu bir davete gelmişti. Ve ona bu haberi verip getiren kişi Erdemdi.
Giyebileceği en güzel kıyafeti giyip süslenip püslenmişti. Ve o ışıltılı dünyaya nihayet adım atmıştı. Erdem verdiği sözde duruyordu. Ona birçok iş teklifi getiriyordu. Defne ise hala herhangi bir teklifi kabul etmemişti.
"Gerçekten Erdem Bey'in dediği kadar güzel ve zarif bir kadınsınız." dedi karşısındaki kadın. Demek Erdem ondan bahsederken bu kelimeleri kullanıyordu.
"Teşekkür ederim. O sizin güzel düşünceniz." dedi Defne. O sırada Erdem gülerek genç kadının yanına geldi.
"Arzu hanım ile tanıştın mı Defne?" dedi Erdem. Yeşil gözlerini kadının kahve gözlerine sabitlemişti.
"Evet."
"Erdem Bey ajansınızla en kısa sürede iletişime geçeceğiz gibi duruyor. Defne hanım son projem için tam da istediğim gibi bir model."
"Reklam için nasıl bir konsept düşünüyorsunuz?" dedi Erdem. Elindeki bardaktan bir yudum aldı.
"Aşk temalı ve biraz ateşli bir rekl-"
"Olmaz." dedi Erdem. "Defne bu tarz reklamlarda oynayamaz."
"Ah peki neden?" dedi Arzu Hanım. Defne de merakla adama bakmaya başladı.
"Çünkü sevgilisi olarak izin vermiyorum. Ne yaparsınız kıskanç bir adamım." dedi Erdem ve gülümsedi.
Arzu Hanım şaşırarak "Ah ben sizin sevgili olduğunuzu bilmiyordum. Gerçekten özür dilerim Erdem Bey. Madem öyle diyorsunuz başka bir model için iletişime geçelim." dedi.
Arzu Hanımın gitmesiyle birlikte Defne adama doğru bakıp "Neden öyle söyledin? Ya etrafta bu söylenti yayılırsa?" dedi.
"Doğruyu söyledim. Baban bile onay verdi. Gerçekten sevgilimsin."
"Erdem Bey-"
"Bey? Defne kullandığın ifadeler gerçekten canımı sıkmaya başlıyor."
"Başka ne diyebilirim ki?"
Erdem, kadının yüzüne doğru yüzünü yaklaştırmaya başladı. "Sevgilim? Aşkım? Hayatım? Çiftler birbirlerine bu şekilde sesleniyorlar."
"Biz çift değiliz. Unutup duruyorsun galiba senin zorlaman yüzünden bu haldeyim."
"Biz gayet güzel bir çiftiz Defne. İnadını bırakıp bana eşlik etmen gerekiyor."
Genç kadın derin bir nefes aldı. Sabrı gerçekten zorlanıyordu. Erdem sınırlarını ciddi anlamda zorluyordu. Yine de bir yanı bundan hoşlanmıştı. Sanki içinde iki tane Defne vardı ve ikisi de farklı şeyler hissediyordu. Baş etmesi gerçekten zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asil Kumarbaz
General FictionEğer aşk bir kumarsa o bir kumarbazdı. Erdem Pehlivan hayatının en büyük kumarını oynamak üzereydi.