Bölüm 3

1.7K 190 67
                                    

Genç kadın gözlerini tavana dikmiş bir yandan eliyle saçıyla oynarken diğer yandan derin içler çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kadın gözlerini tavana dikmiş bir yandan eliyle saçıyla oynarken diğer yandan derin içler çekiyordu. Nasıl bir teklifi bu? Çok riskliydi. Ya ona tamamen aşık olursa ne olacaktı? Ya birisi fark etse? Ya evliliğe kadar ilerlerseler ve evlenmek zorunda kalırlarsa? Düşünecek çok şey vardı. Ve Erdem'in bunları düşünmediğine adı gibi emindi. Defne ise düşünmek zorundaydı.

Yine onu sorular içerisinde bırakıp gitmişti. Elindeki kağıttaki numaraya baktı. Yok yok tek başına asla kadar veremeyecekti. Mantığı tamamen devre dışı gibi duruyordu. En iyisi en yakın arkadaşına bu olanları anlatmasıydı. Zaten bu saate kadar nasıl beklediğini de anlamıyordu. Sanırım beyni donup kalmıştı. Defne aceleyle eline telefonunu aldı. Hızlı aramalardan yakın arkadaşı Zeynep'i tuşlayıp beklemeye başladı.

Zeynep telefonu açtıktan sonra genç kadın arkadaşına acilen onlara gelmesi gerektiğini söyledi. En iyisi güvendiği birilerine olanları anlatmaktı. Tek başına karar alacak kadar büyümüş olsa dahi insan birçok anda güvendiği başka bir insanın tavsiyesine ihtiyaç duyabiliyordu. Her insan böyleydi.

Zeynep yarım saat içerisinde yanına gelmişti. Arkadaşı heyecanla Defne'den bakıyordu. "Ee anlatsana kızım. Beni buraya kadar çağırdın." dedi Zeynep. Oldukça heyecanlı görünüyordu.

"Çok tepki verme tamam mı?"

"Ay sanki evlenme teklifi mi aldın?"

Defne biraz sessiz kalınca Zeynep'i gözleri birden büyüdü. Kim? Ne zaman? Nasıl? Defne'nin hayatında biri varsa Zeynep bunu nasıl bilemezdi. "Ay Defne evlenme teklifi mi aldın?" dedi heyecanla. Ses tonu da tabi yüksek çıkmıştı.

"Şşt Zeynep sana sessiz ol dedim ya. Evlenme teklifi almadım. Ama ona benzer bir şey oldu. Of Zeynep. Hazırsan anlatıyorum."

Zeynep başını aşağı yukarı doğru hızlıca salladı. Tabiki hazırdı. Her olayı dinlemeye, değerlendirmeye ve yorumlamaya hazır bir şekilde bekliyordu.

"Erdem'i biliyorsun. Erdem Pehlivan."

"Ay evet. Nurdan teyzenin oğlu değil mi? Yıllardır görüşmüyorlardı. Ne olmuş ona?"

"Evet. Mankenlik için gittiğim şirket onun şirketiymiş. Birkaç kez karşılaştık. Başta benim kim olduğumu anlamamıştı aslında anlamaması daha iyiydi ama geçen gün benim kim olduğumu anladı. Ve bana bir teklifte bulundu Zeynep."

"Ay kızım anlatsana artık şunu. Vallahi çatladım ha. Ne teklifi ya?"

"Erdem bana sevgili olmayı teklif etti. Çünkü ailesi ile arasını düzeltmek istiyor. Eğer benimle görüşürse yani ailesinin sevdiği bir kızla sanırım düzeleceğini düşünüyor. Bende ne düşündüğünü tam olarak bilmiyorum. Of Zeynep ne yapacağım ben?!"

"Nasıl bir teklif bu ya? Bir kere ailesinin bu duruma ılımlı yaklaşacağı ne malum. Kızım bu adam kumar oynamıyor muydu?"

"Evet. Öyle duymuştum."

Asil KumarbazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin