•Özel Bölüm 1•

207 18 1
                                    

•İyi Okumalar•

Elma~

Elimi gözlerime siper edip aralık perdeden çarpan güneş ışınlarından korumaya çalıştım gözlerimi.

Saatin kaç olduğunu bilmiyordum. Komidinin üzerindeki telefonuma uzanmaya çalışsam bile göğüsümdeki uyuklayan adam buna müsaade etmiyordu.

Kolları belimi sıkıca sarmış, kafasını göğüsüme yerleştirmişti. Suratındaki belli belirsiz şapşal ifadesiyle çok huzurlu gözüküyordu.

Diğer kolum kafasının altında, uyuşukluğunu belli ederken aniden hareket ettirdiğim için sızlamaya başlayan kolumla yüzümü buruşturdum.

Yanımdaki beden kıpraşmaya başlayınca birkaç saniye sonra gözlerini açtı. Yakınlığımızdan dolayı gözlerinin etrafındaki çapak kendini belli ederken suratıma uyuşukça bakmayı sürdürdü.

"Günaydın."

Gülümseyip 'günaydın' şeklinde dudaklarını oynattığında kafasını tekrar göğüsüme bırakıp kısaca dudaklarını dokundurdu.

"Yorgun musun?"

Başını olumsuz anlamda salladığında kıkırdayıp çatallaşmış sesiyle, "Sadece uykum var." dedi.

Kafasının altındaki kolumu hafifçe çekip doğrulunca komidinin üzerindeki telefonumu aldım.

Saat 09.48 geçiyordu.

Arkamda homurdanan adam tekrar kollarını belime geçirip beni yatağa ittirince ağzımdan küçük bir şok nidası kaçtı.

"Kalkmamız gerek."

Ağzından olumsuz mırıltılar çıkarıp dudaklarını omzuma bastırdı. Yumuşak öpücüklerini bırakıp kafasını sırtıma gömdü.

"Emre?"

"Hm?"

"Seni bir yere götüreceğim."

Birden doğrulunca benide kaldırmış, ellerimi elleri arasına alıp meraklı bir çoçuk edasıyla sormuştu, "Nereye gidiyoruz?"

Burukça gülümseyip ellerimdeki ellerine küçük öpücükler kondurdum.

"Annemle tanıştıracağım seni."

Şaşkınlıkla açılan gözlerine bakıp gülümsediğimde hipnozdan çıkmış gibi, "Hadi hadi, hâlâ uyuyor musun?" diyip yataktan çıkmıştı.

Görmediğini bilsemde gözlerimi devirip arkasından banyo kapısına bakmıştım. Birden ağzında diş fırçasıyla çıkıp, "Ama saat çok erken değil mi?" diyince olumsuz anlamda kafamı sallamıştım.

"Erken gitmemiz daha iyi olur." dediğime ağır ağır kafasını sallayıp banyoya döndü.

Ayaklarımı yataktan sarkıtıp kalktığımda onun gibi banyoya doğru ilerledim. Yüzünü yıkayan adamın arkasından sarılıp ellerimi önünde birleştirdim. Islak ellerini ellerimin üzerine yerleştirip önünü bana dönünce ellerini bu seferde suratıma sürtüp ıslatmaya başladı.

Elma kurdu | bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin