•İyi Okumalar•
Elma~
Konferans bitince Hasretlerle beraber masadan kalkıp çıkışa yöneldik. Bizim kalkmamızla beraber yan masadaki grupta kalkınca sürü halinde otoparka ilerledik.
Hasret, Yakupla Gizeme önden gitmelerini söyleyince, kendisi benimle kalmıştı. Yolu bilmediğim için rehberlik yapacaktı.
Yola çıktığımızda biraz onun talimatlarıyla biraz da Yakupları takip ederek ilerlemiştik.
Sıkıldığını düşünüp, "İstersen şarkı açabilirsin." dedim.
Kafasını olumsuz anlamda sallayıp yüzündeki silinmeyen gülümsemesiyle cevap verdi. "Yaklaştık zaten."
Bende kafamı sallayıp Yakupu takip etmeye devam ettim.
Dikiz aynasını kontrol ettiğimde arkadaki motor ve arabayı gördüm. Konferanstan çıktığımızdan beri bizi izliyorlardı.
"Arkadan gelenler tanıdık mı?"
Dediğimle kafasını çevirip baktığında başını salladı. "Evet tanıdıklar, zaten Yelizler bara gidiyormuş bizide davet ettiler. Kalabalık seviyorlar sanırım."
"Yelizler?"
"Yeliz ve arkadaşları işte." Yakupu kaybettiğini farkettiğimde Hasret devreye girip yolu tarif etmeye başladı. "Son sınıftan birkaç kişi, yabancı sayılmazlar."
"İçlerinde dövmeli bir adam da var mı?"
"Dövmeli mi? Nasıl bir dövmeden bahsetiyorsun ki?"
"Sağ kolunda, bileğine yakın gül desenli bir dövme."
"O kadar bilemem ama hatırladığım kadarıyla Tarık'ın dövmesi vardı. İddiaya girmişlerdi, kaybedince arkadaşları ona zorla yaptırmıştı."
"Tarık kim? Fotoğrafı var mı?"
"Yelizin ağabeyisi." Telefonunu çıkarıp karıştırmaya başladığında bir süre sonra parlayan ekranı bana çevirdi.
Bir kızla beraber çekilmişti. Vücut hatları pek belli olmuyordu ama Elma Kurdu'nun attığı fotoğrafı andırıyordu.
"O da geliyordu sanırım, bardayken görürsün." Başımı sallayıp tekrar önüme döndüm.
"Tarık kaçıncı sınıftı?"
Biraz düşünür gibi yaptıktan sonra direkt cevap verdi.
"Son sınıf."
Tekrar başımı sallayıp yola odaklandım. İstemsizce dudaklarımı dişleyip kuruntu yapıp yapmadığımı sorguladım. Her şey uyuyordu. Tek yapmam gereken dövmesini görmek.
"Neden bu kadar merak ettin?" Hasretin tekrar konuşmasıyla bakışlarımı saniyelik olarak ona çevirdim.
"Birini arıyorum." Hafifçe başını salladığında yol tarifinde devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma kurdu | bxb
Roman d'amourBilinmeyen Numara: Elma kurduyum ben, seni yemeğe geldim Elma: Çok şakacısınız, engelliyorum. Bilinmeyen Numara: Tamam dur bir iki dakika Elma: Ne istiyorsunuz? Bilinmeyen Numara: Seni Gelecekten Not: Arkadaşlar bence başlamayın, silmeye kıyamıyorum...