•8•

403 42 96
                                    

•İyi Okumalar•

Elma~

Konferans biteli birkaç dakika olmuştu. Yemek büfesine geçiş yapabileceğimiz anonsu gelince yemek salonuna doğru ilerlemeye başladım. Daha doğrusu başladık.

Konferanstayken Hasretle karşılaşmıştım. Hasretle aynı dönemdeydik ve birkaç dersimiz ortaktı. Pek yakın değildik ama iyi anlaşabiliyorduk.

Yemek salonuna geçerken koluma girip yanında sürüklemeye başlamıştı. Beraber açık büfedeki yiyeceklerden alıp arkadaşlarının yanına geçmiştik.

"Arkadaşın kim?" Konuşan kişi Gizemdi. Onunla okulda karşılaştığımı hatırlıyorum fakat hiç tanışma fırsatımız olmamıştı.

"Ozan ben. Hasretle aynı dönemdeyiz." Hasrete yönelttiği soruyu cevapladığımda kafasını sallayıp önündeki yemeğinden bir kaşık aldı.

"Gizem bende," kaşığını yanındaki adama doğrultup devam etti. "Bu arkadaşta Yakup. Bizde Yakupla aynı dönemdeyiz. Hasretlede liseden arkadaşız."

Tekrar yemeğine döndüğünde bende eş zamanlı olarak yemeğime başladım.

Onlar kendi aralarında konuşurken, arada onlara katılıyor, arada da  Yakupa kaçamak bakışlar atıyordum. Bunun nedeni ise saatinin kırmızı olmasıydı.

Bu adam yüzünden iyice paranoyaklaşmıştım. Önüme geleni süzüyor koluna, kulağına bakıp duruyordum. Onu erkenden bulamazsam birinden dayak yemem olasıydı.

Yemeğimi bitirdiğimde lavaboya gideceğimi söyleyip masadan kalmıştım. Birkaç adım ilerlemiştim ki telefonumun titreştiğini hissettim.

Elimi cebime daldırıp telefonumu çıkardığımda Elma Kurdundan mesaj geldiğini anlamıştım. Kafamı çevirip masaya baktığımda Yakupla göz göze gelmiştim. Kaşlarımı çatıp lavaboya ilerlerken diğer yandanda mesaja cevap verdim.

Elma Kurdu: Ya bebeğim

Benim dövmem yok ki

Çitostan çıktı o (19.51)

Yemeğini yediysen eğer

Bende seni yiyebilir miyim? (21.31)

Elma: Niye şimdi yazıyorsun?

Karşında yemek yerken mesaj atamıyor muydun?

Elma Kurdu: Ne alakası var güzelim?

Elma: Yakup uğraştırma beni.

Gel lavaboya konuşalım.

Elma Kurdu: Yakup mu? ahahsjhsodwkpqkwpqw

Cidden başka birini bulamadın mı? ldjkawnwpqmeşql

Shjahsjahaja karnım ağrıdı

Dur azıcık daha güleyim akdjskxkslala

Elma: Tamam anladık.

Yakup değilsin.

Elma kurdu | bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin