•İyi Okumalar•
İFTARDAN SONRA OKUYUN RAMAZANDA OLDUĞUMUZU UNUTTUM ZKSŞDMSŞLQŞS
8 ay sonra
Elma~
Saniyeler önce park ettiğim arabamdan inip önümdeki koca yapıtı süzdüm.
Yarım seneyi aşkın bir süre önce terk etmiştim bu şehri, şimdi ise biri için dönmek garip hissettiriyordu.
Arkamdaki hafif beyazlık ağaçları geçip girişe ilerledim. Büyük beyaz bahçeyi adımlayıp sıcak binanın içerisine girince vücudumdan kısa bir titreme geçti. Bildiğim yolları yürüyüp öğrencilerin arasına karıştım.
Kalabalığın ortasındaki kızıl kıvırcık saçlar görüş alanıma girince adımlarımı hızlandırıp yanına ilerlemeye başladım.
"Hasret!"
İsmini seslenmemle aynı anda dönen kafası ve büyük gülümsemesiyle bana doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladı.
Yaklaştığımızda hızla atılıp kollarını boynuma sarınca ellerimi otomatikman beline yerleştirdim.
Ayaküstü yaptığımız birkaç dakikalık konuşmanın ardından buraya geliş amacımı hatırladım.
"Emre'yi gördün mü? Bana okulda olacağını söylemişti."
"Depo olarak kullanılan amfiyi hatırlıyor musun?"
Başımla onayladığımda Emreyi orada bulabileceğimi söyledi.
"Mezuniyet için hazırlık yapıyorlardı bende yardıma geldim." Tekrar büyükçe gülümseyince ona karşılık verip vedalaştım.
Arkamda kalan kadına el sallayıp ilerlemeye devam ettim. Hızlıca adımlarımı eski amfiye doğru yönelttim.
Çok geçmeden amfiye yaklaştığımda açık kapıdan içeri girip arkamdan sessizce kapattım. Gördüğüm beden ile içimi bir heyecan dalgalanması kaplamıştı.
Özlemiştim.
Sessiz adımlarla arkasına geçip ellerimi gözlerine yerleştirdim.
"Ben kimim?"
Gerinen yanaklarıyla gülümsediğini anladığımda ister istemez bende gülümsemiştim.
"Ceylan gözlüm,"
Ellerimi indirip dudaklarına değdirdiğinde etrafında bir tur atıp yüz yüze gelmemizi sağladı.
"Özlemişim."
"Daha geçen hafta yanımdaydın." Boş bulduğu her fırsatta otobüse biner, yanıma gelirdi. Uzun mesafeli bir ilişkimiz olmuştu ama Emre bunu hiç hissettirmemişti.
"Olabilir..." Yalandan dudağını büzdüğünde kısa bir öpücük verip geri çekildim.
"Gel uzaklaşma, kocaman sarılacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma kurdu | bxb
RomanceBilinmeyen Numara: Elma kurduyum ben, seni yemeğe geldim Elma: Çok şakacısınız, engelliyorum. Bilinmeyen Numara: Tamam dur bir iki dakika Elma: Ne istiyorsunuz? Bilinmeyen Numara: Seni Gelecekten Not: Arkadaşlar bence başlamayın, silmeye kıyamıyorum...