•İyi Okumalar•
Elma~
Akşam olmuştu ama ben daha hazırlanmamıştım. Gitmek istemiyordum ama o adamı da merak etmeden de duramıyordum.
Akşam sanırım kalabalık geçecekti. Klüpe üye olduğumda liste neredeyse dolmak üzereydi. Hemen hemen 35 kişilik bir yemek olacaktı. Tabii yemekten önce de kısa bir konferans olayı vardı.
İlk birleşme olacağından konferansa üniversitedeki bazı profesörler, öğretmenler davet edilmişti.
İstemediğiniz bir üniversitede olmak kötü değilmiş gibi bazı Profesörlerde çömezlere bütün işlerini yaptırıyorlardı ve bu çömezlerden biride bendim. Dışardan gören herkes bunun iyi bir şey olduğunu düşünürdü fakat o adamlar bizleri sadece köle olarak kullanıyorlardı.
Daha üniversite açılalı 2-3 ay bile olmamışken bütün hayat enerjim emilmiş gibiydi.
Babamın şu lanet çevresi yüzünden beni bu üniversiteye almışlardı. Yetmezmiş gibi koskoca adamlarla uğraştırmak zorunda bırakmıştı. Kendi kendine cezalandırıyordu fakat tek isteğim şehir dışında okumaktı.
Yemek olayını hatırladığımda aklıma yine şu adam gelmişti. Akşam yemekte olacak mıydı? Yoksa yine dalga mı geçiyordu? Bilmiyordum ama içimden bir his orda olacağını söylüyordu. Dediği gibi yakasına gül takar mıydı acaba? Keşke ciddi olup olmadığını sorsaydım.
Oturduğum koltuktan kalkıp odama yöneldim. Komidinin üzerinden telefonumu alıp Whatsapp uygulamasına bastım. 'Elma Kurdu'nun üzerine basıp mesajlara girdim.
Elma: Yakana kırmızı gül takıcak mısın?
Elma Kurdu: İnanamıyorum
İlk mesajı atmışsın
Elma: Goygoy yapmada cevap ver
Elma Kurdu: Ciddi değildim
Elma: Dalga geçmediğini söylemiştin.
Bende bir hata yaparak inanmıştım.
Elma Kurdu: Yaa, böyle yapma
Özür dilerim
İstersen kırmızı bir şeyler giyebilirim?
Elma: Tamam, olur.
Elma Kurdu: Bu geleceğin anlamına mı geliyor?
Elma: Gelmek zorundayım.
Bende o klübün bir üyesiyim...
Elma Kurdu: Biliyorum, seni görmek için katılmıştım
Elma: Benden hoşlandığını biliyorum ama sevmediğin şeylere de katılamazsın.
Elma Kurdu: Ama sonucunda seni görüyorum
Bence buna değer :)
Hem ayrıca bu klübü seviyorum
Elma: Pekala...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma kurdu | bxb
Roman d'amourBilinmeyen Numara: Elma kurduyum ben, seni yemeğe geldim Elma: Çok şakacısınız, engelliyorum. Bilinmeyen Numara: Tamam dur bir iki dakika Elma: Ne istiyorsunuz? Bilinmeyen Numara: Seni Gelecekten Not: Arkadaşlar bence başlamayın, silmeye kıyamıyorum...