🪐
Herşey sarpa sarıyordu ben neler düşünürken neler yaşıyordum . En zoruma giden şey ise kısıtlamaktı özgürlüğüme düşkün bir insandım ve bana karışılmasından nefret ederdim . Şuan bu odaya beni kitleyen adamın derdini anlayabilmiş değildim.
İçerideki adam ne için beni buraya getirdi sorusuna cevap bulamamak canımı sıkıyordu. Aklımdan geçen ilk şey beni sevdiği olmuştu ama sevgi böyle birşey değildi daha önce belki saf bir baba veya anne sevgisi tatmış değildim ama bu adamdaki sevgi değildi . Bu nedenle boş boş dizi klişelerini düşünmeyi bıraktım. Ciddi anlamda burdan kurtulmak istiyordum beni öldürebilirdi . Hatta tecavüz bile edebilirdi . Belkide organlarımı satmak için kaçırmıştı beni . Şimdi ölmek istemiyordum . Herşeyin daha başındayken olmazdı olmamalıydı .
Kafamda kurduğum bu şeyler dün yaşadıklarım hepsi toplandı ve büyük bir duygu patlaması yaşamama neden oldu oturdum ve ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra ağladım . Ne öyle bir babayı hak etmiştim ne de öyle bir anneyi . Hiçkimse benimkiler gibi anne ve babayı hak etmemiştir hiç bir çocuk. Ve şimdi yaşananlar. Çocukluğum bile normal geçmemişken ne bekliyordum ki ben . Yorulmuştum çok yorulmuştum herşeyden herkesten bıkmıştım yavaşça yere yattım ve cenin şeklini aldım. Annemden babamdan çocukluğumdan beri güçlü olmaya çalışmaktan çok yorulmuştum. Ne yaşanacaksa yaşansın artık çabaladıkça dibe batıyordum ...
Baturalp'ten...
Ağlıyordu hıçkıra hıçkıra ağlıyordu kurban olduğum sesini böyle duymaktan nefret ediyordum. İçeriye girsem daha önce kimseden görmediğim veya kimseye göstermediğim sevgiyi nasıl ifade edecektim. Ağlamamasını söylesem beni dinlermiydiki . Elim ayağıma dolaşıyordu içeri girmeliydim belkide sadece sarılmalıydım . Hayır bunu yapamazdım sevgi gören herkes bencilleşir . Bunu acı bir şekilde tatmıştım ikinci kez darbe alamazdım. Biraz daha bekledim kapının önünde hıçkırıkları iç çekmeye dönmüştü. Bir zaman sonra ses gelemeyince uykuya daldığını anladım ama biraz daha bekledim uykusu bölünmesin diye . Bir 20 dakika sonra içeri girdim yere kıvrılmış uyuyordu . O kadar güzeldi gözlerimi alamıyordum ondan sevgimin takıntılı olduğunu bilecek kadar mantıklı bir adamdım bu yüzden psikolojik destek almaya kalkmıştım herkese ve herşeye hatta kendime bile zarar verecek kadar seviyordum çünkü onu . Yavaşça yanına doğru eğildim kalbimin attığını hissediyordum ve bu durumun ciddi olduğunun bir göstergesiydi. Nasıl göstereceğimi bilmediğim sevginin ötesinde aşık olmuştum ona . Bunu ona nasıl anlatacak ve beni sevmesini sağlayacaktım ki . Yumruğumu sıktım her şeyi ayaklarımın altına serebilirdim her yerde adım geçmiş namım yürümüştü . Ama bu kız beni kendine çok kötü bir şekilde bağlamıştı .
Onu kucağıma aldım ve yatağa yatırdım alnını öptüm ve çıktım odadan.
Elvin'den
İğrenç bir baş ağrısıyla gözlerimi açtım yatağın yanında komidinin üstündeki djital saate baktım saat gece 4.15 'ti belkide kurtulabilirdim. Önce bulunduğum odadan bahçeye baktım bir kaç koruma vardı. Kapıya doğru yürümeden önce odanın dolaplarında eğer biri bana saldırırsa diye işime yarayacak herhangi birşey aradım. Karşımdaki dolap tümüyle bomboştu işime yarayacak birşey bulamayınca biraz düşünmek için durdum . Başım felaket derecede ağırıyordu . Aniden gözüm dolabın içindeki askıları asmak için koyulan demir sopa gibi şeye takıldı eğer oraya monte edilmediyse çok güzel şekilde işime yarayabilirdi . Böyle düşününce kendime küfür ettim kim olduğunu benden ne istediğini bilmediğim birinin evinde uyuyakalmıştım salak gibi . Ben uyurken çok şey olabilirdi . Kendime geldim ve demir sopayı almak için uzandım. Şanslıydım ki monte edilmemişti kolayca elime aldım ve korumaların nerde durduklarına baktım 4 kişiydiler bence bu saatte evdekilerin uyuduklarını düşündükleri için sessiz olmaya çalışırsam dışarı çıktığımı fark bile etmezlerdi . Evin merdivenlerini aşağı indim ayaklarım çıplaktı. Salon katına indiğimde yavaşça kapıya yaklaştım. Sonra kapıyı açmaya çalışmanın salaklık olacağını düşündüm tabikide kilitlemişti kapıyı . Ve bu fazla ses çıkarmama sebep olurdu . Salon katı en alt katta olduğu için camdan rahatça çıkabilirdim . Camı açtım ve yavaşça dışarı çıktım. Camdan çıkınca ağzım kocaman açıldı kapının ön tarafında dört , diğer taraflara dağılmış 5 kişi daha vardı . Çıktığım camdan yavaşça geri içeri girdim .Eğer şimdi kaçarsam beni bulabilirlerdi hemde kolay bir şekilde. Kocaman evin yanındaki minik kiler gibi biryer vardı. Biraz düşündüm. Ve kapıyı açıp bir korumaya doğru yürüdüm. Elimdede demiri bırakırken aldığım vazoya benzeyen camdan büyük bir kase vardı .
- pardon bir bakar mısın?
Hızla bana döndü
- buyrun elvin hanım?
Bune be bu herif benim adımı nereden biliyordu . Bunlara takılmamam lâzımdı zaman kaybediyorum .
Uzakta kiler gibi duran yeri göstererek.
- orası kiler mi ?
Adam oraya doğru bakıp
- evet efendim bir şey mi azru etmiştiniz?
Derin bir nefes aldım. O adam uyanmadan gitmek istiyordum .
- Iıı şey ben mutfakta zencefil ve nane aradım ama bulamadım da şey biraz hasta olmuş galiba ona yapmak için aradım benden istedi ama bulamadım.
Adam bir elimdeki camdan kaseye birde bana baktı.
- Baturalp bey mi ?
Kafamı salladım . O kadar çok soru sormuştu ki elimdeki şeyi kafasına geçirmemek için kendimi zor tutuyordum .
- ben size eşlik edeyim efendim .
Elini kilere doğru uzattı. O arkamda ben önde oraya doğru yürüdük . Allahım şimdi yapacağım şeyler için affet beni lütfen. Içeri girdiğimizde koruma
-efendim ben bakayım şuralara bulamazsam evin hizmetlisini çağırırım.
- tamam
Arkasını döndü ve önce dolaplara bakmaya başladı. Allahım çok özür dilerim . Ve küt cam kase paramparça oldu. Adam elini tutarak bana döndü. Sıçtım. Koca bedeni yere serildi . Şükürler olsun . Biraz aradıktan sonra arka kapıdan çıktım. Önünde yaklaşık 1 buçuk metrelik bir duvar vardı . Hadi ama benim boyum 1.60 . Ellerimi duvarın üstüne koydum ve aşağı baktım biraz yukarıda araba vardı arabanın arkasında korumalar . Aşağı atladım pek ses çıktığını düşünmüyordum. Aşağı doğru önce yavaşça yürüdüm evin köşesini döndüğüm gibi koşmaya başladım. Kalbim çıkacak gibi atıyordu. Resmen ormanlığın ortasına ev yapmıştı eşkıya kılıklı mamutlar. Baya koşmuştum. O adam ayıldığı gibi beni bulurlardı . Kalbim çok hızlı atıyordu. Daha fazla koşamazdım. Gün açmıştı zaten beni bulurlarsa kesin öldüreceklerdi bu sefer . Ağaçlar sıklaştığında yavaşça yere çöktüm o kadar sık nefes alıyordum ki ciğerlerim çürümüş gibi hissediyordum . Etrafimdaki bütün otları kesilmiş ince odunlarıda dizlerimin üstüne koydum eğer biri gelirse kafamı eğersem beni göremezlerdi . Ne kadar burda beklerdim bilmiyordum ama . Burdan kurtulunca mahalleye gidip babamın evden çıkmasını bekleyecek topladığım bütün parayı ve değerli iki üç eşyamı alıp çıkacaktım evden . Ve sonra gidecektim burdan.
Kız kurtulduğunu zannederken bayılan adam ayıldığı gibi korka korka baturalp beyin odasına ulaşmıştı . Kapıyı çalan adam adamın vereceği tepkiden çok korkuyordu . Ama haber vermezse hayatının kararacağınıda biliyordu . Kapıyı bi kaç kez daha çaldı hızla acılan kapıyla bir adım geri gitti . Hızla olanları anlatmaya koyuldu . Adamın öfkeden kızarması ve evin içinde bağırmasıyla aşağıdaki korumalar içeri koşmaya başlamıştı. Baturalp altına aldığı adama onu öldürmek ister gibi vuruyordu zaten amacı buydu . Alevlenen öfkesinden gözü kör olmuştu. Ordaki herkes biliyordu bu adamın o kızı bulana kadar durmayacak öfkesiyle etrafı yakıp yıkacaktı .
Baya uzun süre oldu kitabımı düzenli okuyan varmıdır bilmiyorum ama bekleyen varsa onlardan özür dilerim . Telefonum bozuldu ve yeni telefonumda hesap ayarlarını yapmak baya sürdü. Şimdiden iyi okumalar . 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ UÇURUM
Teen Fictionİnsanlar aşk hakkında iki şekilde düşünürler ; kimisi aşka inanmazken , kimisi onu hayatının ortasına koymuştur. Aslında insanlar sadece inanmak istedikleri şeye inanıyorlardı. Her ne kadar görülmesede elle tutulmasada kalp denen o organ aşk denen ş...