♥️
******************************
Ne diyordu bu adam neler saçmalıyordu . Bedenimi ondan uzaklaştırmaya çalıştım . Geri çekilmeye çalıştıkça belimi daha çok sıkıyordu .
" Çek şu elini kolunu üstümden uzak dur benden ! "
Hafif bir şekilde önce gülümsedi sonra sırıtmaya başladı . Delice bir sırıtmaydı bu korkutucuydu ve onun yakışıklılığına gölge düşürüyor iğrenç bir insan gibi görünüyordu.
" Gözlerin saçların sesin kokun ."
Kafasını saçlarıma yaklaştırıp derince bir nefes aldı uzaklaşıp gözlerini açınca yine bir deli gibi sırıttı bu sırıtış insanın içini ürpertiyordu.
" Ne kadar kolay dimi lan söylemesi ! "
Yüksek sesle bağırmış içimi korkutmuştu . Ani bir refleksle kendimi geri çektim ve bende bağırmaya başladım madem üstünlük kurmaya çalışıyor dişe diş konuşacaktık .
" Bana bağırıp durma be hiç tanımadığım bir insanın evinde uyanıyorum ne yapmamı beklerdin yanına gelip nasıl olduğunumu soracaktım lan niye burdayım ben sen kimsin be "
Sessiz kaldı ne oldu şimdi buna. Eliyle koltuğu gösterdi
" Geç şuraya "
Ne saçmalıyordu bu yine .
" Hiçbir yere geçmiyorum sen kimsin ben neden burdayım bunların cevabını ver bana ."
Burun kemiğinin sıktı ve üzerime doğru geldi .
" SANA ŞU LANET YERE OTUR DİYORUM SANA ZARAR VERMEK İSTEMİYORUM O YÜZDEN o sesini kıs ve şuraya otur "
Cümlesinin sonuna doğru tam dibine gelmiş ve sesini alçaltmıştı . Bana bağırması benim için birşey ifade etmiyordu bir an önce burdan çıkmak istiyordum korkmuş felan değildim alışmıştım bu şekilde bağırmalara.
" Bana bağırmakla eline birşey geçmez korkmuyorum senden . Ne olduk bittiğini anlat burdan hemen gitmek istiyorum . "
Önce yüzüme olabildiğince değişik bir şekilde baktı ve sonra yavaşça kafasını salladı aşağı eğildiği gibi beni sırtına aldı . Sırtına almasıyla koltuğa bırakması bir oldu. Sesimi çıkarmadım ama babamın kemerle dönerken vurduğu kabuk tutmuş büyük yara açıldı ve sırtımdan akan sıcak sıvıyı hissettim eğer sesimi çıkarmadan onu dinlersem beni bırakır bende eve dönünce bu yaranın icabına bakardım sakin kaldım ve koltuğa düzgünce oturdum ve dikleştim birde koltuğa kan sürülmesini istemezdim. Şuan canımın deli gibi acıması dışında hiçbir sorunum yoktu . Zaten sırtına aldığında morluklar oldukları yerleri belli edercesine sızlamıştı . Yüzüme çektiğin acıyı yansıtmadan konuşmaya çalıştım .
" Tamam seni dinliyorum . Ne istediğini anlat ve ben burdan gideyim . "
Oda yanıma oturmuştu aramıza bir kişi daha oturacak kadar yakındı sadece . Gözlerimin içine derin duygular barındırarak bakıyordu ama ne olduğunu anlamam için resmen bir duvar örmüştü karşıma.
" Öncelikle sözümü kesmeden dinle. Burdan gidemezsin . Yanımdan benim yanımdan gidemezsin . Seni ömür boyu beklemeye hazırım beni sevmeni beklemeye hazırım . Ama artık yanımda olmalısın hem kendin için hemde benim için benim yanımda olmak zorundasın. Şuan söyleyeceğim şeyler bu kadar ister işte ister isteme bunların hepsini yapmak zorundasın er yada geç bunlar olacak şeyler o yüzde kendinide benide yorma senin canını yakmak asla istemiyorum ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ UÇURUM
Teen Fictionİnsanlar aşk hakkında iki şekilde düşünürler ; kimisi aşka inanmazken , kimisi onu hayatının ortasına koymuştur. Aslında insanlar sadece inanmak istedikleri şeye inanıyorlardı. Her ne kadar görülmesede elle tutulmasada kalp denen o organ aşk denen ş...