⚡00.04🌞

484 52 17
                                    

"Ben sabaha kadar burda mı bekleyeceğim"

"Seni o az izlenen yayına harcatmam bekle bakalım kaç olmuş...OHA 100k ya yaklaşmış tabi kaos olunca koşarsınız ... Hadi sende çık"

Şükür sabahtan beri ağaç oldum . Erayın yanında ki sandalyeyi çekip oturdum.

"Merhaba" bu adama gıcık kaptım ben

"Merhaba"

"İlk önce tanımayanlar için adını söyle arca" şuan hiç söylemedin zaten!

"Nehir Arca Harmanlı siz sormadan söyleyeyim 23 yaşındayım ve konservatuar okudum"

"Tamam gelen soruları yanıtlayalım ilk sorumuz nehirle karan önceden sevgili miydi?"

"Evet"

"Evet" aynı anda yanıtlamıştık.

"Ahenkin açılımı ne " eray butona basmıştı ha ben söylemeyi unuttum cevap vermek isteyenler butona basıyordu bla bla işte.

"İsimlerimizin baş harfi"

"Nehirin yeni arkadaşları hakkında ne düşünüyorsunuz"bu soruyu sırayla yanıtlayacaklardı.

"Bizim düşüneceğimiz birşey yok nehirin düşünmesi lazım"

"Karana neden gediz diyorsun?"

"Açıkçası gediz ismini hiç sevmiyorum bu yüzdende ona ikinci ismiyle sesleniyordum "

"Peki şuan neden gediz diyorsun"

"Demek ki sevmediğim tek şey ismi değilmiş."

"Gedizin bana sadece yakınlarım karan derdi demesi hakkında ne düşünüyorsun"

"Bir zamanlar yakınıydım çünkü düşünecek birşey yok"

"Gedizin sana sevgiliyken seslendiği bir sözcük var mıydı?"

"Lavinia"

"Lavinia" bana soruyor neden atlıyorsa

"Peki nehirin sana sevgiliyken söylediği bir sözcük var mıydı?" hepsi bir kahkaha atmaya başladılar buna bende dahil.

"Ne oldu" Noyan anlatmaya başladı;

"lise sondayız işte karan arcanın arkasından lavinia lavinia diye geziyor arcanında hoşuna gidiyordu birgün dedi ki 'ya bende sana birşeyle seslenmek istiyorum 'dedi . Hani bir sürü lakap saydı ama hepsi birbirinden komik en sonda eşek gözlü dedi ayrılana kadar da eşek gözlü derdi."

Biran eskiye dönmüş gibi olmuştum.

"Gediz hariç hangisini daha çok seviyorsun"

"En çok erayı severdim"

"Neden geçmiş zaman eki kullandın"

"Eskidendi çünkü"

"Ne kadar sevgili kaldınız"

"2 yıl"

"2 yıl " bunu biran önce kesmeliydi şimdiden arkaya konulan kurumuş boğazım editlerini düşünebiliyorum.

"Gönderme yaptığınız bir şarkı var mı?"

"İlk önce ben yanıtlayım iki şarkım tamamen gönderme"

"Hangileri"

"Aslında bir yorumda beğenmiştim ama söyleyin ona ve anlat ona"

"Sizin?"

"Bizimde iki tane biri aşk olsun diğeri ise güneşimi kaybettim"

"Nehirin gruptan ayrılma nedeni ne?"

"İlk önce onlar bildiklerini anlatsınlar sonra ben gerçekleri anlatayım." gediz başladı doğru bildiği yanlışları anlatmaya

"Üniversitenin ilk yılı bir yarışma var işte kendi sözlerini yazıp söyleyeceksiniz grubunuzla bizde bu işi arcaya bıraktık çünkü söz yazarı oydu yani fakat o gün o sözler başka bir grup tarafından daha söylendi ve diğer grup sözleri arcadan aldıklarını söylediler yarışmayı kazandık ama güvenimizi kaybettik oda bu baskıya dayanamayıp çıktı"

"Cık doğru değil o , sizin dinlemediğiniz gerçeklere gelelim o sözleri ben bir hafta herşeyimi harcayarak yazdım benim abim hastalandı ben o sözleri yazdım benim ailevi sorunlarım oldu ben o sözleri yazdım çünkü siz bana güvenmiştiniz ve ben sizi kara çıkarmak istemiyordum. Yarışma günü eğer sözleri masanın üstünde bırakmasaydınız kimse çalmazdı. Siz sadece kendi sorumsuzluğunuzu bana yıktınız ve vicdanınızı rahatlattınız. Bense bana güvenmeyen bir grubun içinde bulunmak istemedim"

"O gün o kağıtları kimse masanın üstünde bırakmadı." hızla kalkıp cevapladım sinirlerime hakim olamayarak bağırmaya da başladım.

"Bıraktı o gün hazar o kağıtları o masanın üstünde bıraktı" o da kalkıp bağırmaya başladı.

"Hazar öy-"

"Ben kimse almaz diye düşünmüştüm" ikimizde hazara döndük.
Ben hayal kırıklığıyla gedizse dumura uğramıştı grubun geri kalanıda.

Şaşkınlığını ilk atan eray konuştu "ne demek alacağını düşünmedim"

"Ben melis çağırınca onları orda bıraktım"

"Ne melisi hazar kağıtları bir kız için orda mı bıraktın"

"B-ben nerden bilebilirdim ki sadece onu seviyordum ve gözüm başka birşeyi görmedi"

"Ha arcaya yıkmak daha mantıklıydı"

"Çünkü sen melisi seviyordun değil mi?"

"Lan sen melisi kaç kere gördün lan"

"Çocukluk arkadaşını satacak kadar sevdiğin melis nerde şimdi"alayla sorduğum soruyla bana döndü.

"Ben seni satmadım b-ben sonradan anladım ama iş işten geçmişti"

"Ne zaman anladın?" bu adam hala sorumu soruyordu ya

"Bir hafta önce anladım melis mesaj atmıştı pişman olduğunu ve hatalı olduğunu söylemişti."

"Evet neyse nehirin işi burda bitti yani görüşmemek dileğiyle"

"Arca bizi affedemez misin ?"

"Yok canım sağolun ben nasibimi aldım kalktım o sofradan hadi size iyi günler"

Şimdi bu sahneyi genellikle son bölüme koyuyorlar ama ben bu durumun kolay kolay affedileceğini düşünmüyorum.

Bu yüzden erkene aldım.

Bu defa gerçekten görüşürüz orkidelerim💐





Söyleyin Ona #İnstagramHikayesi|| TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin