TeamNArca ne kadar Ahenk'i sevip desteklemesemde Nubayla iyi anlaştığı gözler önünde umarım hep mutlu olursun güzel kadın.
NArcaHarmanlı teşekkür ederim birtanem 💫
TeamNArca senden öğrendik herkes mutlu olduğu yerde olmalıNehErBff Eray ne yaptın kıza yine saldırış pozisyonuna geçmiş kız.
ErayKaraKayaa ne yani en sevdiği krakeri bitirdiysem.
NArcaHarmanlı ayı on paketi nasıl yedin.Magazininstacınız yeni "Lise de Ne?" filminde ki oyuncu kadrosunun ; Narca Harmanlı, Eray Karakaya, Gediz Karan Akarsu,Poyraz Bera Akın , Hazar Taşkın olduğu açıklandı.
NubaFan Umut ve Arat niye yok?
AratEgeTokdemir sunucu olarak bir programla anlaşma yaptığımız için.NehBer oooo kadroya bak ölüm üçgeni gibi...
Ahenk&Gamze ahenk ve + Poyrazla bir filmmi mükemmel.
TeamNArca rekor kıracağından eminim.
Lise de Ne? Çekimlere başlandı ilk istediğiniz olan AHENK grubunun bir fotoğrafı taklit edildi.
NehBerciyiz Ben yanlış mı görüyorum nolur biri bana yukarıda ki üçlünün Nehir , Bera ve Karan olmadığını söylesin.
NehKarYeniden ne yazıkki kanka doğru görüyorsun...AHENKFan ahenk oldu da benim kafam karıştı şimdi NehBerKar mı oldu?
NArcaHarmanlı .dddMagazininstacınız Ben bile böylesini görmedim.
HazarTaşkın arkadaşlar niye şaşırdınız insanlar arkadaş olabilirler.
ErayKaraKayaa bende anlamadım ki ne var sanki NehBerKar arkadaş olduysa.
NArcaHarmanlı biraz kırgınlık var ama neler yaptıklarını görseniz şok olursunuz .d
TeamNArca anlatsanaaa
NArcaHarmanlı anlatırım bir ara kuşum.NehKar aferin Karan böyle ol.
GedizzK. Akarsu arkadaş olarak affetti onda bile kırgınlık var siz NehKar'ı on yıl unutun. 😥
NArcaHarmanlı elini kırarım Karan !
NehBerciyiz vatana millete hayırlı olsun NehBerKar olmuş :(NehKarYeniden Bu ne yaaaaa
Nubaajansdestekliyore abi ciddi misiniz?
D_denizz_ Abi çok şaşırdımm 😆
Nisa_Papatyam şok oldum 💛🌌
ED: Sizin yorum alanlarınız vatana millete hayırlı olsun :)
NArcaHarmanlı sadece kırgınlık var sırtımı dönüyor değilim umarım anlatabilmişimdir. @GedizzK.Akarsu
NehKarYeniden yes be NehKar fotoğrafı sonunda
Merhabalar ve görüşürüzler orkideler :)
İsim oylmasına bekleniyorsunuz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyin Ona #İnstagramHikayesi|| TAMAMLANDI√
Short StoryYıllar önce bitmiş bir dostluk yeniden başlar mı? Onlar lise zamanlarının eğlenceli tayfasıydı peki ya şimdi Seneler kişilerin değiştirir mi? onları değiştirdi. Araya giren bir yarışma , bu yüzden gruptan ayrılan biri ve onsuz devam eden eksik bir...