⚡00.08🌞

389 45 47
                                    

Buraya ekleyemedim ama söyleyin onayı dinleyerek okursanız sevinirim orkidelerim 💛

"Ne konusunda zevksizmişsin?"

"Imm herşeyde gerek yemekte gerek arkadaşlıkta gerek sevgide zevksizmişim ben bir dört yıl önce anladım "

"Arca bu ağır olmuyor mu?"

"Yoo istersen bir daha söyleyim Ben Aşkta da Arkadaşlıktada zevksizmişim kalbi güzel insanlar seçememişim" nefretle bakarak  sözlerime devam ettim "çıkarcı ve bencil kişilerle arkadaşlık kurmuşum bakışlarımı gedize çevirdim senin gibi değersiz birini sevmişim "

Elimde ki balonları gökyüzüne bıraktım "Bana hediye getirmeyin hepsinin sonu emin olun elimi gökyüzüne doğru çevirdim böyle olacak "

"Ama sen hediyeleri çöpe atmazsın ki"

"Kısasa-kısas sizin gibi yapıyorum tanıdık gelmedi mi?"

Arkamı dönüp yürürken devam ettim bundan sonra böyle kısasa-kısas

Olaydan bir gün sonra (dört yıl önce)

Beş gencin tartışması hararetli bir şekilde devam ediyordu.

"Arca nasıl onlara emeğimizi verirsin ha nasıl" genç kız dün gece ağlamaktan şişmiş gözleriyle arkadaşına baktı.

"Ben vermedim anlamıyor musunuz?" üç genç kendini o kadar kaptırmıştı ki kızın ağlamaktan çatallaşan sesini , hıçkırıktan kesilen nefesini umursamıyordu.

"Kim verdi o zaman arca ha kim söz yazarı sen değil misin senden başka kim verebilir ki" kız bakışlarını grupta ki en yakın arkadaşına çevirdi bu sefer

"Beni neden dinlemiyorsunuz anla-"

"Bu kız hala grubunuzda mı ya atsanıza şunu"  Mahallede ki birinin cümlesiyle diğer dört genç devam etti

"Bence de ihanetin affı olmaz ya daha önemli bir proje olsaydı"

"Kesin yine verirdi bu"

"Kaç yıldır  yanımızda hain gezdiriyormuşuz yazık bize"

"Abi bir sakin olun tamam bir dinlesek " genç kız umutlu gözlerle arkadaşına baktı.

"Saçmalama noyan herşey açıkca ortada neyi dinleyeceğiz yalanlarını mı ? Bu kadar salak olma yürüyün gidelim." Sevdiği adama baktı böyle mi düşünüyordu .

"Bence de gidelim noyan ama önce bazı verilmesi gereken şeyler var" anlamaz gözlerle hazara baktı , eline bir kutu almış kıza doğru yaklaşıyordu. Kutuyu açıp kızın önüne teker teker kutudakileri atmaya başladı.

İlk başta hiç birşeyin farkında olmayan arca kutudan atılanların kendisinin aldığı eşyalar olduğunu görünce atmasın diye elini zeminin üstüne koydu."yapma nolur yapma pişman olursun"

Hazarsa hiç birşeyi görmüyor gibiydi . Arca en son eline gelen cam parçasıyla elini çekmişti.

"Hazar ne yapıyorsun nolur yapma hatıra onlar"

"Senden kalan hatıranın bizim için bir anlamı yok artık"

Eline bir makas ve kutudan bir fotoğraf aldı. Bu sefer Noyan ve Erayda kayıtsız kalmadı.

"Hazar saçmalama fotoğrafa ne yapıyorsun"

"Gereksizleri atıyorum Eray dur bi"

"Hazar kırıcı oluyorsun"

"Kes çeneni noyan dün sende bağırmıştın"

Fakat genç adam arkadaşlarını dinlememekte oldukça ısrarcıydı.
Elindeki fotoğraftan genç kızı kesip attığı an anlaşmalı gibi genç kızda yenilgiyle yere çöktü.

"Abi naptın" hazar elindeki makas ve fotoğrafı yere atıp bankın olduğu bölgeden çıkmıştı.

Genç kız hıçkırıklarıyla kırılan anılara baktı ,daha da arttı hıçkırıkları.

Bunu görmek istemeyen karan da ordan çıkmıştı .

Kız diğerlerine baktı eray ve noyanda istemeyerekte olsa gitmişti. Yağmurda başlamıştı.

Genç kız o gün o parkta sabaha kadar ağlamıştı .

Ailesi bulmuştu kızı ,

Kız o parktan çıkarken son kez baktı kalbi gibi kırılan anılara...

Bölümü ağlayarak yazdım inşAllah size de duygu aşılayabilmişimdir .

Geçmişi yazarken baktımda NehKar çok zor olacak belki de olmayacak ben bile bilmiyorum.

Bundan önceki bölümü silecektim ama yorumlar o kadar samimi ve sıcaktı ki gönlüm elvermedi.

Hepinize çok teşekkür ederim orkidelerim 😘💕💫

Nehir sizce affetmeli mi?

Gemişten bir kaç sahne yazacağım arada

Görüşürüz orkidelerim 💐💫

D_denizz_ yahu yorumlarına niye cevap veremiyorum ben düşmüyor burdan vereyim , Bana yazarken çok ağır geldi birde yaşadığınızı düşünmek çok kötü bu yüzden NehArı sormuştum. Yazacağım eskilerden sonra ya beraber NehAr destekleceğiz yada NehKarı bakalım bakalım .d









Söyleyin Ona #İnstagramHikayesi|| TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin