Öhöhöm ödevlerden başımızı kaldırabildik şükür.
Bera oturduğu yerde daha çok diklenip konuştu "Fatih abi bunların ne işi var ajansta" fatih abi yani menajerimiz sıkkın bir nefes verip kendini koltuğa attı.
"Sorma Poyraz belgeleri imzalarken arada bir tanesi kaynamış"bu sefer ben tek kaşımı kaldırarak sordum.
"Eeee ne alakası var."
"Üzgünüm Nehir 4A'nın menajeri olan Onur'un gönderdiği 'kaynaştırma' adlı belgeyide imzalamışım." umut gözlerini kısarak sordu.
"Yani"
"Yanisi bir hafta beraber geçirecek ve videolar hazırlayacaksınız yedi günün dört gününü Nuba ajansta yani burda üç gününü ise adar ajansta olacaksınız , cidden çok üzgünüm nehir istersen sana izin verebilirim."
"Aman Fatih abi hep sen mi bizim arkamızı toplayacaksın ayreten izin alırsam birbirlerini öldürürler yedi günde bir aklı başında lazım." odadaki herkesin tek kaşı kalkmış ve alaycıl bir gülüş oluşmuştu.
"Sen misin aklı başında biri?"
"Aşk olsun Bera kırıldım." gülüp saçlarımı karıştırmıştı.
"Allahın dangalağı"
"Nehir"
"Bera"
"Nehir ve Poyraz"
"Efendim fatih abi"
"Buyur abi" onları işaret ederek konuştu.
"Misafirleri unuttunuz.Nehir sen odaları ayarla ve göster umut ve poyraz neler yapılacağını konuşsun arat sende hizmet oğlum." Dağıtımdan bariz bir şekilde rahatsız olan umut atıldı.
"Ben ne anlarım abi ne yapılacaktan onu Poyraz ve Nehir yapsın ben nehirin işini yaparım." fatih abi kafasını sallayıp odasına doğru çıkmıştı. Arat memnuniyetsiz bakışlarını 4A'ya gönderiyordu.
"Gelin oturun bari birşey içer misiniz?" ses tonu aynı gelinini istemeyen kaynana gibiydi ve Berayla ben buna gülmemek için zor duruyorduk.
"Yok siz zahmet etmeyin teşekkür ederiz." gruptayken yakın olduğum ve en sevdiğim kişi olan eray konuşmuştu. Her zaman mütevazi biri olmuştu.
"Oh iyi bari Poyraz ben kağıtları getiriyorum sizde düşünmeye başlayın." Aratında ayrılmasıyla Beraya döndüm.
"Bak şimdi biz bu hafta youtube'ye video atacaktık birini kendimiz çekeriz iki tanesini falanda onlarla ne kadar yetişirse"
"Sekiz gün var bugünü'de sayarsak çekimleri olabildiğince sık koymalıyız senin konserin var mıydı?"
"Yok iki hafta sonraya o sizin ki de yanlış hatırlamıyorsam benle olacaktı ortak konser diye"
"Evet. Bir hafta geçtikten sonra konser hazırlıklarına başlarız şirketi ayarlamıştık zaten instaya foto lazım "
"Bu sadece sizin ajansta olacaklar mı?" Diğer bir masum olan noyan'a döndüm.
"Yani evet, isterseniz sizede kağıt ve kalem verebilirim."
"Eğer zahmet olmazsa kazık gişbi dikilmiş olmayız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyin Ona #İnstagramHikayesi|| TAMAMLANDI√
Short StoryYıllar önce bitmiş bir dostluk yeniden başlar mı? Onlar lise zamanlarının eğlenceli tayfasıydı peki ya şimdi Seneler kişilerin değiştirir mi? onları değiştirdi. Araya giren bir yarışma , bu yüzden gruptan ayrılan biri ve onsuz devam eden eksik bir...