⚡00.10🌞

361 42 13
                                    

"Iıı biraz ağır-"

"Yeter ya yeter siz anlamıyorsunuz ben ne çektim bilmiyorsunuz batıyorum ben görmüyormusunuz yaşamak için de debeleniyorum anlamıyor musunuz?" patlamamla sakince yanıma geldi .

"Ben seni anlıyorum tamam mı ? bu dünyada kimse anlamasa bile ben anlıyorum, ben senin için çabalıyorum ve çabalayacağım. Bu hayatta herkes senden gitse herkes sana sırt çevirse ben varım anladın mı? ben burdayım her gününde burdayım. " yavaşça kollarının altına aldı.

"Ben onlar değilim nehir ben onlar gibi dinlemeden yargılamam seni , ben seni bırakmayacağım" bende beline ellerimi sardım

"Bırakma bırakırsan ağlarım"güldü

"Dört yılda hiç mi değişmez bir insan "

"Sen değiştim diye anca o gerizekalıları kandırırsın"

"Ben kimseyi kandırmıyorum kim ne yaşattıysa ona göre davranıyorum"

"Bu güzel birşey galiba bana hala aynısın"

"Aman arat sende hemen şımarma"

Dört yıl önce olaydan iki ay sonra

"Allahın gerizekalıları kim ne isterse öyle yargılıyor." genç oğlan  yarım saattir hem ağlayıp hemde söven kızı izliyordu.

"İnanmazsanız inanmayın sanki ben sizi inandırmaya mecburum öff kimi kandırıyorum ki onları çok özledim " kızın ilk hıçkırığıyla genç oğlan yavaşça yerinden kıpırdandı iki üç ve dört bitmeyecek şekilde hıçkırmaya devam etmesiyle yerinden çıktı ve kızın yanına oturdu.

"Kimseyi istemiyorum demedim mi ben size siz- Sende kimsin"

Genç oğlan kızın hıçkırıklarının azalmasının verdiği rahatlamasıyla cevap verdi.

"Arat ben senin adın ne"

"Sen şaka mısın ? Bak eğer diğerleri gibi üstüme geleceksen hiç başlamadan defol"

"Açıkçası diğerlerini tanımıyorum ve ne olduğunu da bilmiyorum"

"Sapık mısın yoksa sen ha "

"Açıkçası sapıkta değilim"

"Organ mafyasısın sen anladım ben anlamaz mı sandın ?"

"Açıkçasıı"

"Aynı kelimeyle cümle kurmaktan vazgeç nefret ederim"

"Her neyse okulundan değilim senle dalga geçenlerden değilim hele organ mafyası hiç hiç değilim " genç oğlan kıza biraz daha yaklaştı.

"Bana anlatırsan tarafsız yargılayabilirim hatta ihtiyacın varsa arkadaşında olabilirim"

"O zaman ben anlatıyım sende tarafsız bir şekilde yargıla tamam mı?" kızın saf ve çocukça konuşması genç oğlanın hoşauna gitmişti . Hafifçe tebessüm ederek kafasını salladı.

"Ben konservatuar öğerncisiyim tahmin edersin ki arada şarkı söyleme yazma vb yarışmalar oluyor. Bunlardan biride bir hafta önce oldu. işte herkesin bir müzik grubu varsır orda yoksada ayarlarlar bizimki de Ahenk adlı bir müzik grubuydu üyeleri benim çocukluk arkadaşım bu arada.Ben söz yazarıyım e normal olarakta söz yazma işini ben yaptım ama garip olan birşey vardı karşı grupla sözlerimiz aynı"

"Nasıl yani"

"Çalmışlar işte, bunlarda tutturdular sen verdin sen sattın sen yaptım nasıl ihanet edersin ve daha ağırları ben satmadım diyorum ven yapmadım. O gün kağıdı masanın üzerine bırakıp çıktılar ben dedim onlara bak o kaybolur dedim ama dinleyen kim. Bizimkiler biraz hırslı hatta biraz değil çok hırslılar birşeyi illa bizim kazanmamız lazım kafasındalar. Yarışmadan iki grupta diskalifiye olunca akıllarında ne kağıdı orda bıraktıkları geldi ne de benim kaldırın demem. "Kız biraz duraksadı ve gözleri doldu.

"Ve arkadaşa ihtiyacım var çünkü herkes onlara inandı."

"Benim de arkadaşa ihtiyacım var aslında"

"Sende mi doğru kişiler seçemedin" kız aynı çocuk gibiydi çok saf sorular soruyordu.

"Hayır aksine ben çok doğru arkadaşlıklar seçtim"

"E o zaman bana ihtiyacın olmaz ki"

"Yoo gayette olur benim iki ayım var birde maşa olsa fena olmaz"

"Sensin maşa"

"Ne dersin benle beraber üç koca ayıya bir maşalık mı yapsan"

"Ama ben size hemen ısınamam yani güvenle alakalı"

"Biz kendime güvendiririz sorun yok"

"İyi o zaman ama bırakırsanız ağlarım "

"Ağlamazsın çünkü bırakmayız"genç oğlan kaldırımdan kalktı ve kızı da kaldırdı.

"Kalk kız hasta olma başımıza"

"Kalktım hasta olmam başınıza" kız iki ay sonra ilk defa gülmüştü...

Öhöhöm ben geldim kimsede bölüm nerde diye sormuyor hey gidi orkideleim hey.

Neyse trip işini sonra şey ederiz şimdi bölüm hakkında birkaç ufak detay;

1- Ne çabuk kaynaştılar veya çok çocukcaydı diye düşünenler için bir açıklama yapayım, insanlar duygusal boşluktayken çok çabuk kanar ve o boşluğun yerini doldurmaya çalışır nehirin yaptığıda tam buydu doldurmak istedi.

İkinci çocukcaydı diyenler için nehir burda daha 18-19 yaşlarında ve olgunlaşmamış bir kız acılarıda onu biraz daha çocuklaştırdı bu kadar yani.

2- yeni karakter geliyor iki tane anladığınız üzere altını çiziyorum kitaba yeni geliyorlar nehirin hayatında dört yıldır varlar.

3- Bölümü biraz merak edin ayol var mı bir siparişiniz acaba dört yıl öncesinden

Varsa yazın yoksa Görüşürüz orkidelerim 👋





Söyleyin Ona #İnstagramHikayesi|| TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin