5.Bölüm

45 2 0
                                    


Özdemin ağazından

Ekin

Gerçekten çok güzel bir isimi varmış. Ama ben tabiki de ismimi söylemeyi düşünmüyorum . Henüz değil. Odama doğru yürüdüm. Aklıma takıldı şimdi üstte ne yapıyorlar. O kız sesi sevgilisi mi acaba ? olabilir belkide kardeşi filandır. Neden olmasın ki. Mesela ben şu zamana kadar 2 kişiyle çıktım . İkisi de beni terk etmişti. O günden sonra hiç kimseye güvenmedim. İlişkimde de fazla ileri gitmedim ikisinde de. Kim kolay kolay güvenir ki. Kafayı yemek üzereyim of acaba yukarıda ne yapıyor of. Yukarıya çıksam ne olur ki. Ama durduk yere de olmaz. Hahhh !! buldum tişört demişti . Nereye koyar annem kesin odasında bir yerdedir. Çekmecede yok. Dolapta yok. Eee nerde arayıp sorsam açıklama ister ve zaman kaybına yol açar . Tabi yaa annem her zaman bu tür şeyleri içerideki sandalyeye bırakır. Evet yanılmamışım. Hemen alıp yukarıya doğru çıkmaya başladım. Kapının önündeydim. Önce ne diceğimi planladım . Sonuçta yüzüne avanak avanak bakmak istemiyorum. Ya yanlış bir görüntü ile karşılaşırsam. Ya sevgili o kızsa off .. Kesin öyle eminim . Ama vazgeçmek bana göre değil. Tüm cesaretimi topladım ve hazırdım. Zile bastım. Bekledim ama kimse açmadı . Tekrar bastım. Gülme sesi geldi birden vee o kızın sesi . Kapıyı ekin açtı altında sadece şort tarzı bişey vardı ve üzerinde hiçbişey yoktu ve kasları gayet iyiydi. Sonra gözümü kaslarından çekip söze girdim.

_ Şeyy annemden tişörtünün yerini öğrendim ve sana getirmek istedim . Sanırım müsait değilsin . Kusura bakma.

_ Zamanlaman harikaa !!

Birden bağırdı. Böyle bir tepki beklemiyordum .

_ Özür dilerim ben daha fazla bölmeyeyim.

Hemen sinirle elimdekini üzerine fırlatım aşağıya indim. Gerçekten çok kızmıştım ve ayrıca ondan banane of kıskanmış gibi bir de atar yaptım o da yanlış anlamıştır şimdi ha tabi aklı bendeyse. Kendime kahve yapıp televizyonun karşısında yerimi aldım. Üzerime de bir battaniye oh mis. Boş boş ekrana bakıyordum aklım ondaydı. Gerçekten bazen çok ani hata yapıyorum ve rezil oluyorum. Birden kapı sesi ile korktum. Gelen annem ve kardeşimdi. Kardeşim hemen koşup bana sarıldı. Daha 9 yaşında ama benden daha olgun olduğu kesindi. Kucağımdan kalkıp odasına gitti. Annem de her zaman ki gibi mutfağa doğru ilerledi. Bende evin tembeli olarak koltuktan kalkıp odama gittim. Hemen inciyi aradım .

_ İnci

_ Efendim canım

_ Bize gelmen lazım

_ Ne oldu annenle mi kavga ettin

_Hayır başka bir şey . Geliyor musun ?

_ Tamam yarım saat sonra ordayım.

_ Tamam canım

Telefonu kapatıp bile odayı topladım gerçekten de çok pasaklıydım beni alan yandıı. Odamdan çıkıp anneme haber verdim . Ona sormam bile hata zaten . Onu umursamıyorum bile cevabı da pek önemli değil benim için. Babam her hafta sonu gibi nöbete kalmıştı . Saat sabah 7 gibi gelirdi. Babamla fazla vakit geçirememek beni üzüyordu. En çok o değer verir bana ama çoğu zaman yanımda olmaz. Ve yalnız hissetmeme neden oluyor. Tam odama doğru ilerlerken kapı çaldı. Ohh inci gelmişti . Hemen sarılıp benim odaya doğru yürüdük. Kapıyı kapatıp kilitledim . Annemin pis huylarından biri de bu kapı dinleme . Önlemleri alıp yatağa oturduk . Hemen söze girdim hepsini detaylı anlattım (Kasları atlamak olmaz ;) ) birden sözümü kesti .

_ Özdem bir planım var . Ama cesaret istiyor. Var mısın?

_ Planının ne olduğuna bağlı

ÖzdemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin