10 . Bölüm

21 2 0
                                    

Gözlerimi araladığımda burnuma hastane kokusu geldi. En son bayılmıştım. Gözüm birden elime kaydı. Serum vardı ama daha yarısındaydı bitmemişti. Bu bir süre burada kalacağım anlamına geliyor. Kafamda hafif bir sızı vardı elim kafama gitti. Kafama sanırım dikiş atılmıştı.Birden gözüm yana kaydı. Yanımda ekin vardı. Ama uyuyordu. Onu izlemeye başladım. Gerçekten çok masum uyuyordu. Birden gözlerini açtı. Elimi sıkıca tuttu.
_ İyi misin özdem?
_ iyi sayılırım.
_ Bu yaşadıkların kaldırılabilir bişey değil. Bir süre burada kalacaksın.
_ Niye
_ Bence de gayet iyisin.En azından çenen hâla aynı performansta
_ Soruma cevap vermedin
_ Bak şimdilik bilme olur mu?
_ Peki
_ Aferin CAM BEBEK
_ O ne demek küçük hanıma ne oldu.
_ Artık merteben düşüyor. Ama değerin artıyor. Seni hiç bırakmayacağım. Karşımdaki kişi babam bile olsa.Benden hiçbir şekilde çekinme. SEN BENİMSİN CAM BEBEĞİMSİN...
_ Bu ne demek ?
_ İllaki duyacaksın dimii. SENİ SEVİYORUM. ARTIK SEN BENİMSİN ANLADIN MI? SEN BENİM ÖZDEMİM SİN. Unutmaman gereken bir şey var benim olana dokunulmasını hiç sevmem.
_ Ciddi misin ?
_ Çok ciddiyim. Hiç bu kadar ciddi olmamıştım . İsminden nefret etmeye başladım özdem.
_ Niye noldu ki ?
_ O sahiplik ekini benim kullamam lazım SADECE . Ama herhangi biri sana ÖZDEMM diyecek ve bende ağazıyla burnunun yerini değiştirmek zorunda kalıcam.

Bu olanlar rüya olursa hiç şaşırmam. Ama üzülürüm. Kendimi cimcikledim ama rüya değildi. Ekin yüzüme anlamayan bir bakış attı. Yaşasın gerçekti. Birden ona sarıldım . Kolumdaki serumu unutarak acı içinde geri yaslandım
_Şaşkın ördek
_Kim ben mi ?
_ Aslında tepkin gayet normal. Her kız aynısını yapıyor.
_ Ben her kıza benzemem.
_ oo bu çok sertti
_ Daha hiç bile
_Yandım desene

Gülümsedim sadece çünkü canım yanıyordu. İğne rahatsızlık vermeye başladı. Ekin anlamıştı hemen odadan çıktı hemşire ile geri döndü. İğnem çıkmış . Düzelttikten sonra ekin tekrar elimi tutu . Gerçekten de çok mutluyum. Birden uykum gelmişti . Serum çoktan bitmişti.
_ Ekin
_Efendim CANIM
_ Yanımda uyuyabilir misin ?
_ Kay biraz küçük hanım

Birden saçıma öpücük bırakmaya başladı. Derin bir nefes aldı saçımın kokusu onu etkilemişti. Bu çok hoşuma gitti
_Melekleri andıran bir masumluğa sahipsin o kadar çok temiSin ki kendi pisliklerimi ayna gibi yansıtıyorsun. Daha önce hiç böyle olmamıştım . Sen benim için farklısın bunu anlamak için çok geç kaldım ama o gün çarpıştığımızda anlamıştım bana ait olduğunu.
_Böyle düşünüyor olabilirsin ama hiç inandırıcı değil.
_ Niye inanmıyorsun bana
_ İlk sorun bir kız arkadaşın var.
_ O sikimde bile değil.
_ Bu kadar basit mi ilişkilerin
_ Bak onunla sadece bir ihtiyaç için çıktım. Ve tüm erkeklerin ihtiyacı var böyle şeylere. Ona karşı hiçbişey hissetmiyorum. Ve onunla 2 saat önce ayrıldım.
_ Yani sapsın
_Yoo kim söyledi bunu
_ Yuhh ekin kimle birliktesin o zaman
_ Gerçekten bu saf hallerin beni bitiriyor özdem. Tabiki seninle
_Aa şu işe bak ben bile farkında değilim.
_ Biraz beklemeyi bilmelisin . Yarın birkaç saatliğine çıkıyoruz bu berbat yerden sana bir süprizim var.
_ Ne gibi bir süpriz
_ Özdem SÜPRİZ SÖYLENMEZ.
_ iyi ya tamam
_Sana bişey sormak istiyorum.
Beni seviyor musun?
_ Seni seviyorum ekin ilk karşılaştığımız günden beri neredeyse hiç aklımdan çıkmadın adın hep bir köşedeydin. Sonra bırakıp gittin aynı babam gibi. O gittin günden sonra benim için bitmiştin ama tekrar karşıma çıktın.
_ Aaa işte orada yanılıyorsun . Ben o gün sadece taşındım. Seni bıraktığım anlamına gelmiyor. Ne zor zamanlar geçirdiğini biliyorum. Seni sadece uzaktan izledim.
_ Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum.
_ Birşey söylemek zorunda değilsin. Hadi artık kapat gözlerini yarın yorucu bir gün olacak.
_ İyi geceler Ekin
_İYİ GECELER Özdemim...

ÖzdemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin