11. Bölüm

19 1 0
                                    

Uyandığımda ekin yanımdaydı ve onun kollarındaydım. Bu çok güzeldi. En güzel sabahlarımdan biriydi. Tenindeki bu koku beni çıldırtıyordu. Bu an hiç bitmesin istedim ve biraz daha sokuldum. Bu hareketime karşı ekin de daha çok sarıldı. Rüyada gibiyim ve huzurlu hissediyorum

Birden içeriye hemşire girdi. İlk önce normal gibi baktı sonra daha yeni farkına vardı ve gözleri kocaman oldu. Ekin gözlerini açtı ve anlıma küçük bir öpücük kondurdu. Bende onu öptüm yanağından bu hareketime karşı gülümsedi ve yanımdan kalktı. Hemşire genel kontrolleri yapıp çıktı.

_Ekin

_ Efendim özdem

_ Ne zaman gidicez.

_ Çok acelecisin cam bebek. İlk önce hazırlan sonra konuşalım

Hemen yüzümü yıkayıp üzerimi giydim. Saçımı taramaya başladım. Aman Allahım!!!

Saçlarımı taradıkça hepsi dökülüyordu. Elimle saçımı çektiğimde saçımın hepsi geldi. Ağlamaya başlamıştım . Normalde hiç dökülmezdi bu kadar . Ağlamamı durduramıyordum. Kapının arkasına dayanıp daha fazla bağırıp ağlamaya başladım. Kapı aniden açıldı. Biranda tuvaletin kapısı yumruklanmaya başladı.

_Özdemmm aç kapıyı !! İyi misin ? CEVAP Ver

Ağlamaktan sesim çıkmıyordu. Ayağa kalkıp kapıyı açtım. Birden ekin sarıldı. Bende ona sarılıp ağlamaya devam ettim.

Elimdeki saçı gösterdim. Ama hiçbir şey olmamış gibi bakıyordu. Sanki umursamamıştı.

_ Bişey demiyecek misin ekin ?

_ Beni çok korkuttun özdem

_ Saçım dökülüyor ve çok fazla normalde bu kadar çok dökülmez.

_ İlaçlardandır özdem

Evet haklı olabilirdi birçok sayıda hap kullanıyordum.

_ İyi misin şimdi ?

_ Özür dilerim ben biranda korktum seni de korkuttum.

_ Tamam canım önemli değil . Artık gidelim mi ?

Kafamı sallayarak onayladım. Elimden tutmuştu. Elim ayağım titremeye başladı. Arabaya bindik. Yol boyunca hiç konuşmadık. Birden araba durdu. Gelmiştik sanırım. Ekin inip kapmı açtı ve tekrar elimi tuttu. Burası bara benziyordu. İçeride kimse yoktu. İçeriye girdiğimde yerlerde gül yaprakları vardı. Gül yapraklarını takip etmeye başladık karşımda güzel bir masa vardı. Ekin hemen önüme geçip sandalyemi çekip oturmamı bekledi. Oturdum o da karşımdaki sandalyeye geçti.

_ Ee cam bebek nasıl buldun

_Herşey çok güzel

_Hepsi senin için ama bu kadar değil. Masanın üzerindeki kutuyu alıp yukarıya çık orada küçük bir oda var . Oraya gir ve kutuyu aç. Seni bekliyorum.

Kutuyu alıp yukarıya doğru çıkmaya başladım. Odaya girdim kutuyu açtığımda içinden elbise ve ayakkabı vardı. İlk önce elbiseye baktım.Kısa ve askılı bir elbise ve beyazdı. Hemen giydim. Çok güzel olmuştum hemen ayağıma ayakkabıyı geçirip aşağıya indim. Ekin ayağa kalkıp büyülenmiş gibi beni süzdü.

_ Öö.. özdem sen çok güzel olmuşsun.

_ Teşekkürler

_Hemen yemeklerimizi yiyelim.

Çok güzel bir yemekti nefisti hepsi.

_ Özdem seni çok seviyorum. Bundan sonra hep yanımda olmanı istiyorum. Benim olmanı istiyorum. Benim cam bebeğim olur musun ?

Duyduklarım beni büyülemişti. Çok romantikti. Cevabımı vermek için konuştum.

_ Tabiki de büyük bir zevkle SEVGİLİM..

Hemen ayağa kalkıp yanıma geldi ve müzik sesi ile irkildim. Ravi İncigöz -Şeker çalıyordu.Dans etmeye başladık.

Elim elindeyken...

En sihirli kilit hep mutluluğa açılır...

Essin dertler nerden eserse.....

Gülüşünle hepsi dağılır.....

Önce kalbime sonra evime....

Girdin ya nasıl mutluyum....

Şeker yapışmış sanki diline.....

Bu en tatlı şey duyduğum....

Şarkı bittiğinde dudaklarım dudaklarının tadına bakıyordu. Nazikce aynı zamanda tutkuyla öpüyordu. Nefeslerimiz tükenmişti. Biranda ona sarıldım. O da bana sarıldı . Yavaşça geri çekildik.. Hâla rüyada gibiydim...

ÖzdemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin