***HATIRLATMA***
-İsmim ne demiştin küçük hanım?
Ağzımda bir şeyler geveledim.
-Lütfen yüksek sesle konuşun.
+Bilmiyorum. Yani ben, ben ismimi hatırlamıyorum.
****
Yazarın ağzından
Genç adam telefon elinde etrafta dönmeye devam ediyordu. Yine denedi. Yine cevap yoktu. Artık çok geç olduğunu fark etti. Alyayı almışlardı. Haber verebileceği kimse yoktu. Amirini tekrar aradı.
- Yavuz Beyden haber var mı?
***
-Tamam haber veririm dedi ve telefonu kapattı.Yavuz Beyden de haber alınamıyordu. Telefonum çaldı. Arayan Pusattı.
-Efendim abi?
+Nerdesin Demir?
-Dışardayım abi geliyim mi?
+Yok şu an sana ihtiyaç yok dikkat et dedi ve telefonu kapattı.
Pusat'ın nerde olduğunu bulmam lazımdı. Sadece Pusatın değil Alya'nın da nerde olduğunu bulmam lazımdı.
Yavuz dan, Leventten haber yoktu. Herkes toz olmuş gibiydi bulmam lazımdı. Haber vermem lazımdı...
***
-Günaydın
...
-Nasılsın
...
-Bugün yine çok konuşkansın.
...
-Hadi gel gidelim.
...Aynı odaya tekrar gelmiştik.
+Beni neden burada tutuyorsunuz? Yani neden burdayım ki ne istiyorsunuz?
-Bize bilgi vermen gerekiyor.
+Adını dahi hatırlamayan biri size nasıl bilgi verebilir merak ediyorum açıkçası.
-Her şeyi hatırladığını ve bize numara yaptığını biliyoruz. O yüzden sen konuşana kadar burdayız. Bu makine sana bu yüzden bağlı. Hatırladığını biliyorum. O yüzden ne kadar çabuk konuşursan o kadar çabuk eve gidersin.
Aniden ayağa kalktım ve adam doğru biraz eğildim. Kendini çok hızlı bir şekilde geriye attı. Göz bebekleri büyümüştü. Nefes alış verişi hızlandı.
Tebessüm ettim.
+Neden bu kadar korktun.
-Korkmadım.
+Benden bu kadar korktuğuna göre hakkımda benden daha çok şey biliyorsun.
-Dün kaldığımız yerden devam edeceğiz. Hazırsan başlayalım.
+Size bir şey anlatmayacağım.
-Yani bu bir şeyler bildiğin anlamına mı geliyor?
Biraz daha eğildim ve
+Bu hatırlamam için bir şeyler yapmanız anlamına geliyor dedim ve yerime tekrar oturdum.
-Bizi zor kullanmaya mecbur bırakmak istemezsin o yüzden başlayalım artık dedi ve göz kırptı.
Tiksinen bir bakış attım. Ayar olmaya başlıyordum.
Dün gelen kız tekrar odaya girdi.
-Simdi ben çıkıyorum küçük hanım. Sen de bu kızla biraz sohbet et hemen dışarıda seni izleyeceğim. Güvendesin merak etme dedi.
+Hangi kameradan izleniyorum?
-Anlamadım.
+Diyorum ki hangi kameradan beni izliyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan Kız^^(DÜZENLENİYOR) #WATTSY2022
Fiksi RemajaAilesi gözleri önünde öldürülen genç bir kız. Görev için liseye giderse ve en büyük düşmanına aşık olursa ne olur? Bu Alya nın hikayesi bu intikamın hikayesi.. *** Usulca gözlerimi açtım. Karşımda elleri bağlı oturuyordu. Nasıl yaparsın lan diye bağ...