Eveeeet ponçiklerim yen bölümle karşınızdayımm. Daha fazla meraklanmadan geçelimm...
***HATIRLATMA***
-O zaman geçmiş olsun dedim ve kapının aniden kırılmasıyla gözdenin elinde ki silahı hızla alıp şarjör kısmını açarak kurşunları boşalttım. Gözde daha hiçbir şeyi fark bile etmemişken Gözdeyi masaya yatırdım ve ellerini arkada kilitledim.
-Seni çoktan suç üstü yakaladım bile dedim...
***
Ne olmuştu bilmiyordum ne yapmıştım şu an anlam veremiyordum. Gözde'yi sakinleştirmem ve her şeyin yanlış anlaşılma olduğunu söylemek varken ben onu şu an tutuklamış bir vaziyette masaya yatırıyordum.
Sonra ne mi oldu anlatıyım...
İçeri giren onlarca ajan aynı anda hem gözdeyi hem de beni tutuklamıştı. Kafama aldığım darbe ile gözlerimi kapattımm.
***
Gözümü açtığımda kapalı bir oda içerisinde Gözde ile yan yana duruyordum. Gözde bayılmış gibi durmuyordu çünkü adım kadar emindim ki beni bilerek bayıltmışlardı. Gözde bana baktı
-Özür dilerim Alya senin de hain olduğunu düşünmüştüm. Özür dilerim dedi. Size temin ederim ki o an kafamda şimşekler çakmıştı. Ne olduğunu bilmiyordum sadece tahmin edebiliyordum evet ama Gözde'nin şu an benden özür dilemesi o kadar saçma ve gereksizdi ki bu kıza ne anlatmışlardı?
***
GÖZDE'NİN AĞZINDAN:
Alya beni masaya yatırdığında ne olduğunu anlamamıştım elinin bu kadar hızlı olması evinde silah bulundurması bana tedirgin olmamı emrediyordu. o sırada kapı açıldı ve Alya üzerimden alındı. İlk önce ne olduğunu anlamamıştım ama sonrasında kafasına darbe indirip Alya'yı bayıltmışlardı. Bana iyi misiniz diye sordu biri sadece kafamı sallamakla yetindim. sonra Alya yada banada kelepçe takıp götürmeye başladılar. Servis gibi bir şeye bindirdiler evet bunlar polis değillerdi, polis arabasında değildik ama simsiyah transformers tarzı camları film kaplı bir araca bindirdiler.
-Ne oluyor neden burdayız diye bağırdım. Siz kimsiniz?
-Bak kızım bağırmayı kes otur seni yanında yatan kızın elinden zor kurtardık. Otur haline şükret ikinizinde Pusat'a çalıştığını biliyoruz. Senden eminiz de, yanındakini de öğreneceğiz şimdi kapat çeneni otur dedi.
Yanlış duymamıştım. Haberim yoktu belki evet ama Alya sanırım Pusata çalışıyordu. Nasıl yani bunca zamandır Pusat'a çalışıyordum ve Alya'yı görmemiş miydim? Bu işin içinde kesinlikle bir şey vardı ve ben bunu elbet öğrenecektim. Gerekirse Alya'ya yanaşacaktım.
***
Saatlerce içerdeydik gelen olmadı giden olmadı. Soğuktu evet ama bu beni tatmin ediyordu. Kapı açıldı ve içeri 2 tane ajan girdi. Çoğu kez görmüştüm bu ajanları ama isimlerini hatırlamıyordum. İlk önce beni soktular sorgu odasına Levent girdi içeri. Gözde'ye benim de Pusata çalıştığımı düşündüklerini söylemişler sanırım Gözde bundan dolayı özür dilemişti benden. Biraz konuştuk ne yapacağımıza karar verdik. Sonra kelepeleyip çıkardılar odadan Leventi görmemesi lazımdı Gözdenin sonuçta tanıyordu.
Sonra Gözdeyi aldılar sorgu odasına çok tutmadılar çünkü serbest bırakmaları gerekiyordu. Pusatın şu an ki planını öğrenmemizin tek yolu Doruk ve Gözdeydi bu yüzden dikkatli olmamız lazımdı. Beni o an Gözde'nin elinden kurtarmaları gerekiyordu ve Pusatı bahane etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan Kız^^(DÜZENLENİYOR) #WATTSY2022
Novela JuvenilAilesi gözleri önünde öldürülen genç bir kız. Görev için liseye giderse ve en büyük düşmanına aşık olursa ne olur? Bu Alya nın hikayesi bu intikamın hikayesi.. *** Usulca gözlerimi açtım. Karşımda elleri bağlı oturuyordu. Nasıl yaparsın lan diye bağ...